Spigo.dk reviews

Spigo.dk reviews

7.4

Kundeservice er negativ over for henvendelser.

Skrev til KS om en fejl i eventyr der får tromlerne til bare at køre rundt så man er nød til at lukke spillet ned for at komme videre, og da jeg har oplevet det en del gange må der jo være noget om det.
I svaret fra KS stod bla. Hvor længe lod du tromlerne køre før du lukkede spillet ned.
Mellem linjerne kan jeg læse. Mon ikke det bare er dig der har været utolmodig, Med den type svar kan man jo godt se hvad spigos politik er. Ikke vores spil den er gal med men brugerens tolmodighed/fejl.
Ville nu være bedre for alle parter at tage den slags oplysninger alvorligt, det andet gør jo at man ikke har lyst til at kontakte KS en anden gang.
Tja jeg bruger spillet som lidt hygge når jeg pauser mellem de ting jeg roder med, og kan lige så godt bruge et lignende spil på en anden side hvad nok bliver enden på det her for jeg har bestemt ikke lyst til at være et sted hvor man har en arogant holdning til brugerne, hvad jeg må gå ud fra da site administrator repræssentere spigo.

super duper godt

jeg er glad for spigo
og har købt både trøjer og kort,
og har altid fået det hurtigt efter jeg har bestilt

Spigo er en god side, hvor man kan spille, have venner, skrive til venner, Give gaver, osv.. Helt sikkert en side både for børn, unge og ældre.

På spige er folk søde, så det er helt sikkert en side jeg vil foreslå til dem der ikke er der inde! Siden er god for alle aldre.. Hvis folk kom der ind ville de helt sikkert se hvor en god og sjov side det er.

godt spigo

jeg spiller meget på spigo der er mange gode spil venlig hilsen edoris78

Synes Spigo er et super sted at komme

Jeg synes Spigo er en rigtig godt sted at komme, man kan spille mange forskellige spil hvis man har lyst til det, man kan også sende pæne og søde hilsner til ens venner i gæstebog hvis man vil det, købe ting i Spigo butikken for sine Spigos, og man kan også sende gaver til sine venner, så alt i alt en god side med mange muligheder

dejlig nem og utrolig flinke

synes det er en dejlig side og nem og finde ud af

i er for dyr

i er for dyr

spillet er godt men expedionen er meget langsom

hvis man klager over at man er blevet snydt i et spil går der meget lang tid inden man hører noget, hvis man i det hele taget hører noget, købte spigo men der gik over en måned inden jeg fik en kvittering

i skal til og tage jer sammen

hej i vil have min mening så den skal i få.
for det er ved og være alt for mange problemer på mange af spillene
hvor ikke man kommer frem i bredrift og lodder er ved slet ikke og give noget så folk er begyndt og brokke sig og det kan jeg sku godt forstå for man betaler sku da for at spil så ta nu og op jer også når man skriver til jer går der flere dage inden man får svar retur så tag jer nu sammen SPIGO
mvh erikjuul66

uretfærdigt, men ellers godt tidsforbrug

for dårligt min kæreste betaler 34,- kr for en måned når det mindste jeg kan finde er ved de 89,-kr.

ellers er jeg meget glad for at kunne bruge spigo.

super fænslende underholdning

Spigo.dk er et sjovt og hyggeligt spillested både til dem der vil spille gratis men også for dem der vil satste lidt

godt

jeg syntes at spigo er hyggelige spil og har nogle sjove udfordringer mvh jla 7

spigo man kan altid finde en der vil spille

er glad for spigo der er god tone imellem spiller og 24/ 7 du finder altid en der vil med dig helt sikkert top spillested-100%

længde af medlemsskab

Hvis jeg køber 1 uges guld så vil jeg ikke pludselig se at jeg er i opstartsfasen til 1 3måneders medlemsskab. Jeg vil selv bestemme. Jeg køber når det passer mig og for den tid jeg synes passer mig.

Fantastisk spille side ;-)

Wow en skøn spille side og en dejlig kontaktflade til andre, nu har jeg været på i 7 år og synes stædigvæk det er sjovt .

Hop på og prøv det ;-)

Pøj pøj ...

FORFØRENDE

Man kan trygt handle og med sikkerhed hos spigo.dk
Der har aldrig været noget slinger i valsen og jeg er ellers ikke den store køber på nettet, men hos spigo.dk, har jeg følt mig tryg.

det er godt

jeg syndes det er godt at spille på spigo men syntes at guld profil er lidt dyrt, men ellers er det rigtig fint

Det er ikke værd, jeg tabt penge rimligt hurtigt

Det er ikke værd, jeg tabt penge rimligt hurtigt igen. Der er heller ikke andre udvalgt spil :(

ang. spigo

Hejsa.
Ja jeg syntes der er mange dejlige spil hos jer ,jeg nyder at være medlem hos jer.

Hilsen julekonen ( Anette)

Spigo ApS Details

På Spigo finder du masser af spil! Chat med de andre spillere, mød nye bekendtskaber og tilføj dem som venner. Optjen bedrifter og vind Spigos™ i spillene, som du kan bruge i Spigo Butikken™. Rigtig god fornøjelse!

Visit Spigo.dk

Write to: mail@spigo.dk