Spioncenter reviews

Spioncenter reviews

5.4

Dyr julegave

Jeg fik en kamerapen i julegave af min kæreste. Den virkede dog kun, når den sad til opladning, så jeg kontaktede spioncenter.dk for at høre, hvad der kunne være galt.
De havde et par bud på, hvad jeg kunne gøre, men det hjalp ikke. Fair nok, men så sluttede det også der. Jeg måtte selv foreslå, at jeg sendte den tilbage. Jooo, det kunne jeg jo godt, nu da de tre måneders garanti stadig var aktiv.

Hvad blev der af den danske købelovs to år ? Nu ligger firmaet bag spioncenter.dk i USA, og så har de åbenbart ikke tænkt sig, at yde dansk service på en dansk hjemmeside.

Jeg sendte skidtet tilbage for egen regning, og fik en mail få dage senere. De havde modtaget min pen, og så snart JEG havde betalt portoen for en ny pen, ville de sende en ny.

Det er altså åbenbart kunden, som skal betale for deres brølere. Jeg spurgte, om de selv syntes, at det var rimeligt, men det har de ikke svaret på.

de har trukket mine penge, uden at sende ordren. der er gået halvanden måned. og dere eneste kontaktopysninger er en e-mail adresse.

jeg bestilte en lighter med en skjult kamera i. prisen syntes jeg var rimelig og skyndte mig derfor at bestille. efter der var gået nogle uger ville jeg kontakte dem for at høre om der var sket en fejl med min bestilling, siden den ikke var blev behandlet. til min store overraskelse var den eneste kontaktoplysning en e-mail adresse. efter flere mails, har jeg stadig intet svar fået. og har sågar kommenteret min ordre under bemærkninger. halvanden måned efter er der stadig intet sket, og min ordre står stadig ubehandlet. og pengene er som sagt blevet trukket fra min konto fra dag 1.

Is Spioncenter your company?

Spioncenter Details

SpionCenter.dk - Salg af spion udstyr med kamera: ure, kuglepen, lighter, zippo

Visit Spioncenter