Splatter reviews

Splatter reviews

7.6

mega ved side..

det var fedt at få sin gun fra jer men i kan godt skrive om lader/batter er med mini stik eller stor....

Fantastisk service og udvalg

har ofte handlet der til min hobby. Priserne er rimelige, ofte nye varer og hurtig levering. Jeg købte engang et par bukser som jeg desværre ikke kunne passe, de betalte både for returfragt og sendte mig et par nye indenfor 2 dage. Handler der ofte!

Fin butik

Har købt mange ting gennem tiden, det eneste der ikke giver den sidste stjerne er webshoppens design, og manglende eller gentagende informationer på varerne. Ellers har de et lækkert bredt udvalg og gode billeder

god butik.

det eneste er bare at jeg købte et gevær hvor man skal tage det på hoved for at det skal kunne lades helt.

Bedste side til køb af hardball

Jeg har kun haft gode handler med hardballshoppen.

Jeg har været nede i deres butik i Karise. Super venlig og professionel kundeservice.

Varer jeg har bestilt over nettet, er kommet til tiden.

INTET at beklage sig over!

Problem fri handel

Har handlet ved splatter.dk indtil flere gange nu, og helt uden problemer.

Har købt flere ting til mine sønner derinde. Godt udvalg. Rimelige priser. Hurtig levering.

Is Splatter your company?

Hardball Shoppen Details

Visit Splatter