SponsorCar.dk reviews

SponsorCar.dk reviews

9.1

GODE SUPER OPLEVELSER MED SPONSORCAR

Super oplevelser som jeg kun får i kraft af at jeg køre med reklamer for Sponsorcar.

Sådan!!!!!!!

Et godt selvskab til bruger der ønsker at være bruger og selvfølig får en gave ud af det.
når man ringer ind er der god service.
meennn kunne godt bruge flere ;-)

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for referring to other websites or companies.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Fordele og gratis oplevelser

Jeg har været med i mange år, og fortsætter gerne mange år endnu. Før jeg kom med i Sponsorcar, gik jeg aldrig til noget med kultur. Nu kommer jeg jævnligt i fx teatret, og kan endda invitere en gæst med GRATIS. Ofte kommer der også klækkelige rabatter på fx hvidere tænder, som man med glæde siger ja til, uden at få ondt i kreditkortet.

skønne oplevelser

kan kun sige vi har haft en skøn oplevelse,.

GODE OPLEVELSER MED SPONSORCAR

Min familie og jeg der bor på Bornholm, har haft mange gode oplevelser via mit medlemskab af Sponsorcar. Vi har været til flere koncerter i Musikhuzet i Rønne, ude og spise på forskellige restauranter og været i forlystelses parken Joboland. Alt sammen til gode billige priser.
Vi ser frem til endnu flere billige oplevelser i resten af 2014.
Tak for et godt koncept !
:-) Claus

Virker godt

Det virker godt men der mangler nogle annoncer i vestsjælland syntes jeg. Der er en del der stopper lige uden for området som man ikke kan få lov til at køre med selv om kører rundt i det område.

Dejligt at vi har Sponsorcar

Hej hvordan går det med jer, har i været nogen spændende steder i år,? nej for pengene er små pga. arbejdsløshed for os begge, okay det er da træls, men hvorfor gør i ikke bare som os - meld jer ind i Sponsor Car, så har i og familien mulighed for komme mange nye steder hen. Det er gratis både at blive meldt ind og være medlem.

det virker

det er nemt,det virker samarbejdet med sponsorcar,har lige kørt med streamer for Fredericia teater,fik 2 billetter til young Frankenstein,og havde en formidabel aften,så hvor nemt kan det være,jeg gør det gerne igen.Der er rigtig søde medarbejdere,som tilgiver af man fjumser med at oploade billede,og forklarer hvad man skal gøre,det er skønt når man ikke er så velbefareni it .Det er bare at komme i gang,og tjene dejlige belønninger

Hej Anne Grethe

Tusind tak for din anmeldelse. Vi hjælper gerne og er kun glade for at samarbejde med dig.

Medlemsservice
SponsorCar

Gode oplevelser

Vi er meget glade for Sponsorcar, for de har giver os gode gratis oplevelser. I 2013 har vi været i terrariet Vissenbjerg, jernbanemuseet i Odense, Lintrup safari zoo og Jyllands park zoo og det har ikke kostet en eneste krone :) Vi har også fået en stor creme pakke fra Decubal. Vi havde endda mulighed for flere oplevelser, men pga sygdom kom vi desværre ikke afsted :(
Hvis man bare læser betingelserne ordentligt, så kommer der ingen problemer eller dumme overraskelser. Som ved alle andre ting, kan man vel forvente at folk læser hvad de tilmelder sig. Vi har været med i flere år, og har kun positivt at sige. Vi glæder os til at se hvad der venter os her i 2014 :)
Tak.

Kære Betina

Mange tak for din anmeldelse.
Det varmer meget og giver os ekstra overskud til at lede efter endnu flere oplevelser til alle jer gode medlemmer.

Vi er allerede i dialog igen i år med de du har nævnt så i igen kan få mulighed for at komme ud og få nogle positive gratis oplevelser.

KH,
SponsorCar medlemsservice.

Alt for tynde kampagner.

De fleste kampagner man får tilbudt er mere eller mindre købsbetingede. Kør med denne streamer i en lang periode og få et købsbevis til den virksomhed, som streameren er en reklame for. Sådan er de fleste kampagner. Der er langt imellem kampagner, hvor man kvit og frit får et produkt fra virksomheden og der har slet ikke været streamerkampagner med muligheder for kroner/øre-afregning.
Ideen har været ganske god, men den har i de senere år slet ikke levet op til vores forventninger.

Hej Bo,

Det er korrekt at der er kampagner hvor man f.eks får 500 kr. for at køre med streamer for Canal Digital mod at man bliver kunde hos dem, men det beskriver vi jo nøje og du skal bekræfte at du er indforstået med denne type vilkår. Men når det er sagt så er det faktisk de færreste kampagner der er købsbetinget. Hvis vi kikker på de kampagner vi har tilbudt dig i 2013 ser de således ud:

Jyllands Park Zoo
Fredericia Teater - Young Frankenstein
Lintrup Safari Zoo Park
Decubal
Danmarks Jernbanemuseum

Af de 22 kampagner er det kun 2 som er købs betinget, resten er fribilletter, produkter eller gavekort som ikke er købsbetinget!

Du har kørt med Lintrup Safari Zoo Park hvor du har modtaget fribilletter til, de andre kampagner har du valgt at afvise, Decubal hvor du ville få produkter for over 300 kr. og Danmarks Jernbanemuseum hvor du ville få fribilletter stod du i kø til med desværre fik du først tilmeldt dig kampagnerne efter at de 400 som skulle bruges var besat.

Vi gør vores bedste for at finde gode kampagner til alle og er SUPER kede af at du kun finder vores arbejde til 2 stjerner selv om vi på 1 år har fundet 22 kampagner som passer på din profil.

Bondefangeri

Jeg bliver medlem i 17 Januar 2006

Under forudsætning, som de lover "tjen penge på reklamere med din bil"

Jeg bliver medlem og får et par enkelte penge-kampagner.

Allerede her er forudsætning forkert, da mange er "rabat" rabat i gåseøjne fordi firmaet tjener penge på den rabat jeg

benytter.

Det lykkes mig dog at skrabe 486,60 kr. sammen.

Den 05-10-2013 Slettede de dem, under henvisning til deres medlemsbetingelser.
Dog stod der intet om den regel i de betingelser jeg godkendte d 17 Januar 2006

Og sponsorcar er der også de __eneste__ affiliate firma der gør sådan.

Jeg har kontakte dem, for at få min penge, men de lyver lige op hovedet og siger blot de ikke at ændre betingelser hvilket

de.

Så de har

1. Lokket med penge, men realt ingen penge kampagner.
2. Løjet om ændring af medlemsbetingelser.

De 2 ting gør det til et Bondefangeri foretagen.

Derudover over har en ansat i sponserrcar anmeldt dem her på trustpilot og trustpilot gør intet for at fjerne den. Prøv at kigge Brians linkedin profil.

SÅ HOLD JER VÆK!!

24/02-2014

Jeg gentager, der stod intet om nulstilling i de betingelser jeg acceptere, jeg har nu også sendt det som fysisk brev med udskrift af de betingelser jeg accepterede.

Nu venter jeg så svar på mit fysiske brev.

26/02-2014

Sponsorcar har nu valgt, at lukke min konto, på trods af de skyde mig penge.
Jeg kan ikke lade være med at få den tanke, at de vil undgå ting er beviser det, håber jeg tager fejl, Dog har jeg taget backup af relevante sider inden.

28/02-2014

De har endnu ikke reagerede på mit brev.
De betingelser jeg godkendte d. 17 januar 2006 fyldte ikke særligt meget.
Herunder er to billeder, en af top af siden, en af bund side, med overlap.

01-03-2014

Nej DET er de betingelser der hvis jeg blev medlem i dag, dette er IKKE de samme betingelser som var d. 17 Januar 2006.
Som jeg også har dokumenterede både via brev som i modtog d. 24 Februar og de billeder jeg lagde ud.

Jeg køre ikke hetz, men i bliver ved med at påstå noget forkert som er dokumenterede, i brevet stod også på min adresse og min email, så i har også haft mulighed for svare den vej hvilket i ikke gjorde.

10-03-2014
Den 04-03-2014 sendte jeg et brev, hvor jeg dokumenterede de betingelser jeg godkendte, jeg sendte både til kundeservice og til direktøren.
Jeg har endnu ikke hørt fra dem, dog har de ca. en uge endnu til at reagere inden fra fristen brevet er udløbet.. Så foreløbig venter jeg.

10-04-2014
På trods af gentagen henvendelser, svar sponsorcar slet ikke.

Kære Thomas,

På nettet kan man jo nemt nedgøre andre med sin helt egen version af en historie. Vi kan jo kun svare igen med at fortælle vores version.

Du taler direkte usandt, dette belyses herunder:

Som udgangspunkt så ville det være rart hvis alle kunder ville betale kontant for at køre med reklame på vores medlemmers biler, dette er dog ikke tilfældet og som mange andre medlemmer her på siden beskriver, er de glade for at de kan få produkter/oplevelser i bytte for deres ydelser, hvis der ikke kan være mulighed for at få kontanter (når alternativet ville være at ikke alle kunne få tilbudt noget). Vi har over 130.000 medlemmer og giver ingen garanti for at du som medlem kan tjene penge, men vi forsøger at give alle mulighed for at får tilbud om oplevelser / produkter eller penge for at køre med reklamer på deres biler.

Det er gratis at være medlem og siden starten i 2005 har vi haft det ene krav, at som medlem skal man svare på de mails vi sender, dog kun minimum 1 gang hver 6. måned, gør man ikke det vil vi nulstille det pågældende medlems konto, hvis der står penge på kontoen, som er tilfældet med din konto. Denne regel er jo netop lavet for at du som medlem også skal overholde din del af aftalen som bare er at svare på om du er interesseret i de kampagner vi finder til dig, så vi ved om vi kan regne med dig, dette har du selv valgt ikke at ville overholde!

Alene i 2013 har vi sendt dig 26 mails hvor vi har bedt dig logge ind på din konto hos os og tage stilling til de kampagner som vi havde fundet, som kunne passe på din profil, uden du har valgt at imødekomme vores ønske om at logge ind på din konto hos os og svare på vores spørgsmål. Derfor blev din konto nulstillet som vores vilkår beskriver det. Sådan som de også beskrev det da du godkendte den sidst!

Du skriver at vi lokker med penge men reelt ingen penge kampagner har, dette er jo at modsige dig selv når du nu netop er sur over at din konto er blevet nulstillet og du er blevet frataget penge hvor rent faktisk 300 kr. af dem er for kørsel med reklame for ComonSense.org og så fremsætter du falske beskyldninger om bondefangeri, hvilket er meget usmageligt!

Vi kan derfor kun antage at du vælger at benytte Trustpilot til at få en lidt smålig "hævn" over at din konto er nulstillet, selv om den kun er blevet det grundet at du ikke har ønsket at leve op til de vilkår som du selv har godkendt og som alle medlemmer accepterer.

Svar fra SponsorCar, den 28. februar 2014:
Nu skal vi jo lige modtage dit brev inden vi kan besvare dette.
Det er igen ikke korrekt det som du skriver, og de link samt det brev du har sendt er ikke de betingelser du har godkendt, hermed link til de betingelser som du har godkendt: http://www.sponsorcar.dk/terms.asp

Vi er klar over at du har besluttet dig for at køre en urimelig hetz her på nettet, men vi anbefaler at du får anmeldt dine krav via de rette myndigheder som du beskriver at du vil gøre, så du den vej kan få belyst om dine krav og din hetz er rimelig.

God weekend.

Ganske Ok

Har ikke tjent det store , for få muligheder for voksen familier i Nordjylland. Men et fedt koncept hvis man kan udnytte det.

Fantastisk koncept

Rigtig dejlig måde at få råd til, at få en masse dejlige oplevelser :)
Kan varmt anbefales

Fede reklamer - Fede oplevelser

Fedt koncept. God ide, at reklamere for andre firmaer, hvor alle får en eller anden form for et cost benefit ud af det. Jeg synes, det er fedt at jeg selv kan vælge til og fra, hvem jeg vil reklamere for og det er klart man vælger det der har relevans for en selv og ens familie.
Jeg anbefaler SponsorCar til mange mennesker og jeg bliver MEGET ofte spurgt til hvorfor og hvordan jeg kører med de reklamer på min bil... Jeg svarer og jeg har en fornemmelse af at folk reflekterer over det og tror også, at flere bliver medlem af jer.

Glimrende aktiviteter tilbudt gennem sponsorcar

Har deltaget i flere rigtig gode arrangementer arrangeret via Sponsorcar.
Den sidste, et besøg i det midlertidige Experimentarium City er både aktuelt og interessant.

Meget tilfreds med Sponsorcar

Jeg er ved min 2. kampagne gennem Sponsorcar, og har været meget tilfreds.
Jeg får gennem Sponsorcar tilbud om oplevelser som jeg nok normalt ikke ville ha valgt, Jeg fortsætter som medlem hos Sponsorcar, og taler varmt om det til andre.

fantastisk

Dejlig med gratis arrangementer, har Været mange spændende steder

Fantastisk

Sponsercar giver mig mulighed for, at komme ud og få nogle oplevelser, som jeg ellers ikke ville være i stand til grundet min lille indkomst. Det er et helt igennem fabelagtig koncept, og jeg vil til enhver tid anbefale Sponsercar til familie og venner!

SponsorCar A/S Details

Hos SponsorCar er medlemskab 100% gratis. Som medlem får du mulighed for at tjene penge eller gavekort. SponsorCar finder annoncører, som giver dig penge eller gavekort hvis du køre med reklamer på din bil. Derudover kan du tjene penge ved at besøge vores annoncørers hjemmesider.

Visit SponsorCar.dk

Write to: info@sponsorcar.dk