Sport Conrad reviews

Sport Conrad reviews

6.6

Mega Billigt! og hurtigt levering!

bestilte et par ski derinde fra, de var MEGET billigere end alle andre steder, og kom lynhurtigt med posten

Lorte firma, ingen garanti/reklamationsret

Jeg købte et par Line Mastermind ski på www.sport-conrad.com, og fik dem også lynhurtigt leveret og det var rigtig godt, men efter ca. 1,5 uges brug, knækkede den ene ski. Dernæst skrev jeg til sport-conrad, at det var for dårligt efter så kort brug og gjorde krav på nogle nye ifølge reklamationsret/garanti, men det rørte dem ikke spor, og de påstår hårdnakket at jeg ikke kan kræve nogle nye. Derefter forsøgte jeg at kontakte selve Line, men venter stadig svar fra dem, så det er jo super! Pisse billige produkter, men til ingen verdens nytte når der ingen garanti er!

Bon site et remises sur des modèles de ski de l'année même

Attention au frais de port, les remises sont parfois pas si intéressantes que ça quand on ajoute les frais de port, manque également quelques marques de ski. Dommage.
Sinon, on est livré sous 4 jours, ca c'est top!

Very satisfied with Sport Conrad

We are very active skiers and are basically buying all or equipment at this store as we are very satisfied with their prices and delivery service. I can warmly recommend this store to other ski enthusiasts!

Hier werden neueste Modelle beworben, Auslaufmodelle verschickt!!

Ich bestellte uns das Zelt namens "Robens Cabin 300" mit 5000mm Wassersäule am Außenzelt und 10000mm WS am Zeltboden.

Als das Zelt ankam fiel mir sofort auf, dass dies nicht das Zelt war, welches wir bestellt und wofür wir bezahlt hatten, denn der Boden hatte nur 5000mm Wassersäule, das Gestänge war aus anderem Material und ein paar andere "Features", die nicht zu unseren Kaufkriterien gehörten, fehlten oder waren auch anders.
Ich recherchierte ein wenig im I-net und fand heraus, dass das Zelt das "Robens Cabin 300" von 2011 war, welches sich, wie oben beschrieben, von dem 2012er Modell unterscheidet.

Ich rief bei Sport-Conrad an und wollte, dass sie mir das richtige Zelt schicken.
Nach einigen ermüdenden Telefonaten hätten sie mir "kulanter-weise" das richtige Zelt zugeschickt, wenn ich noch 90€ auf die eh schon bezahlten 350€ draufgelegt hätte.
Dies lehnte ich ab, und behielt das andere Zelt mit einem Gefühl der Betrogenheit.

Wenigstens haben sie das Angebot unverzüglich auf der Website geändert.
MfG Jens

Perfekt!

Bestilte et par ski + bindinger i fredags (d. 23/3) om formiddagen, modtager bekræftelsesmail med det samme, og i dag onsdag (28/3) kl. ca. 11 har jeg modtaget dem! Det har altså taget 4 arbejdsdage at få sendt et par ski + bindinger fra Tyskland til Danmark - det er sgu i orden! Kunne tilmed følge forsendelsen hele vejen med UPS, hvilket er ret fedt.

Dog måtte jeg selv tjekke på hjemmesiden, at de pludselig var blevet stillet i min garage, selvom jeg var hjemme - det var lidt mærkeligt. Men visse vasse, det har intet at gøre med Sport-Conrad! 5 stjerner til jer!

Og nå ja, så er de jo super billige! Vil med glæde handle skigrej der igen :)

Nur gegen Kreditkarte oder Vorkasse

Die Firma vertreibt zwar einen schön gestalteten Katalog, bietet aber als Zahlungsweisen lediglich Kreditkarte oder Vorkasse an. Auch auf ausdrückliche Nachfrage wird nicht einmal Paypal oder Nachnahme, geschweige denn Rechnung akzeptiert.
Da sich seriöse Mitbewerber deutlich kundenorientierter( auch in der Beantwortung von Mails) zeigen, kam leider kein Kaufvertrag zustande.

incoryable!!

On y trouve des skis de l'année en cours à prix défiant toute concurrence.
Le site web n'est malheureusement pas traduit en français mais reste simple d'utilisation.
Faites des économies!!

Perfekt kundeservice

Bestilte et snowboard som var i restordre så jeg vidste at det kunne tage lidt tid. De holdt mig informeret undervejs og besvarede mine mails meget hurtigt. Har købt fra dem før og gør det helt sikkert igen!

Kvik og fejlfri leverance

Og ikke mindst kr.2.500,- billigere end i DK. Kun en dag forsinket i forhold til 1. melding og det var forbi UPS er sneforskrækkede ;-) Men ellers fint trackingsystem via UPS, hvor man kan følge varernes rejse gennem D og DK.

Hurtig pålidelig levering med UPS

På dette tyske site kan man vælge at få siden også på engelsk. Man kan betale med kreditkort.
De afsender først varen, når de har modtaget pengene, hvilket vil sige et par dage.
Når de har afsendt varen, modtager man en mail fra UPS, som er fragtfirmaet, hvor man kan følge varens vej samt hvilken dag, de formoder, at man modtager varen. Varen var fint emballeret og kom frem den angivne dag.
Alt i alt fra bestilling til modtagelse tog det 6 dage.

Is Sport Conrad your company?

Sport Conrad Details

Sport Conrad OnlineShop. Der Sportaustatter im Bayerischen Voralpenland.

Visit Sport Conrad