Sport Net reviews

Sport Net reviews

7.8

Det er det bedste sted købe badminton tin der ingen problemer hurtig levering du har 30 dage til at prøve den hvis ikke du tilfreds for du pengende tilbage

SUPER shop - kan varmt anbefales

- Nem hjemmeside
- Gode produkter
- MEGET konkurrencedygtige priser

Kan varmt anbefales ++++++++++

Jeg bestilte en badmintonketcher, den anviste leveringstid var 1-3 dage, jeg modtog den efter 2, samme dag som jeg skulle bruge den, super.
Min eneste anke: Det ville være rart at få en mail når de afsender varen, det beroliger når man handler et nyt sted.

Is Sport Net your company?

Sport Net Details

Visit Sport Net