Sport Tiedje reviews

Sport Tiedje reviews

9.2

Super service ved bytning

Vi købte en cross træner hos Sport Tiedje på udsalg. Desværre viste den sig at være i stykker - den kunne ikke ændre på niveauet, men ny-begyndere som vi var så tog det os lidt tid at opdage. Vi havde således smidt al emballagen ud.

Vi kontakter Sport Tiedje, og når vi har fået beskrevet problemet, fortæller de os at dette er en produktionsfejl, og tilbyder os en ny. Men vi havde jo ikke muligheden for at pakke den gamle ned - intet problem, de kommer bare med en ny, og så kan vi pakke den gamle ned i den nye emballage!

En to vupti, transportfirmaet kom og afleverede en ny crosstræner, vi fik pakket om, og så ringede vi ganske enkelt til transportfirmaet, som kom flux og hentede. Fantastisk service, og fantastisk oplevelse - vi nåede lige at blive meget nervøse!

Perfekt produkt og Kundeservice

Har købt en del ved dem,og kan kun sige deres produkter og service er kanon der skal ikke rykkes tingene kommer til tiden, man kan jo godt være lidt skeptisk når man bestiller ting uden for danmark. Og dejligt de også kan snakke Dansk når du har spørgsål.

Super hurtig levering og billige priser

Bestilte en vægt/kropsanalysator efter at have læst gode anmeldelser om netop denne model. Den kostede mellem 1200-1500kr andre steder, men her fik jeg den samme for 500kr. Levering dagen efter. Det er virkelig hurtigt for et tysk firma. Der må være et lager i DK

Altid perfekt. Har handlet der flere gange med super service.

Jeg kan kun på det varmeste anbefale dem. Ikke alene er deres udvalg bredt, det er også super kvalitet og god service.

Super kvalitet, super pris og super service!

Har egen mtb Club hvor vi giver den rigtig meget gas, men desværre har der været nogle vinterdage, hvor vi ikke har kunne komme ud, samt skader er kommet til, så en indoorcykel havde været overvejet længe!
Kom så ind på Sport Tiedjes hjemmeside og kunne se, det var nogle rigtig fine priser de havde sig!
Ringede til dem og fik fat i Gitte og hvilken service der var. Jeg havde 101 spørgsmål, da pengene var få, men ønsket om kvalitet stor.
Gitte mente at Tomahawken var det rigtige valg, iforhold til den jeg selv havde kigget på!
Og hvor er jeg dog glad for det. Super, super tysk kvalitet, når det bare er bedst. Alt super solidt, samt rigtig flot design. Ikke noget der ryster, når man står op i pedalerne og tramper løst. Ikke en lyd, der ikke skal være der,
Bare en super dejlig, robust cykel, som bare kan det den lover......selv sadlen er bare perfekt og de mange greb.
Og service......den var bare SÅÅÅ super fornem med masser af knowhow og tålmodighed fra Gitte og en god handel med Ben!
Her vil jeg klart.....helt klart anbefale mine venner fra mtb klubben at handlen, samt levering som lovet og afleveret til døren!
Hvad kan man mere ønske sig, når kvalitet langt overgår forventninger, når prisen er den bedste på markedet og når servicen er i top?

Enestående god service

Jeg har modtaget en fantastisk service fra Sports-Tiedje (Anne Marie Mumm og Ben Grosche), efter diverse problemer med to cross-trainers fra Tunturi. Jeg kan kun på det varmeste anbefale andre at handle her. Levering og service er i top og priserne er i bund.

Mega god service

Jeg fik virkelig god betjening i tlfen af Gitte og varen blev leveret som aftalt. Rigtig god kundeservice, prisen var lavere end andre steder, jeg havde set, varen var lige som lovet og min søster blev SÅ glad for gaven. Rigtig god oplevelse at handle her :-)

super!

Alt i orden, min vare havde en mangel - denne blev eftersendt prompte.

Det hurtigste jeg endnu har oplevet...

Fantastisk hurtig levering. Købte en måtte, og der var næsten straks "Track and Trace" på.
Kunne følge pakken hele vejen var Rendsburg i Tyskland og op til leveringen, som kun tog lidt over 1 døgn.
Godt gået, og nok det hurtigste jeg har fået leveret, selv om jeg køber meget over nettet. Varen var ok.

Sport-Tiedje super god kundeservice....... ;-)

Support og service...... hvor god den er, det viser sig først efter et køb, hos Sport-Tiedje kan den ikke blive bedre, de er ikke bare gode, de er rigtig gode.... ;-)

Billige produkter med ekseptionel kvalitet!

Jeg var lidt betænkelig ved at bestille ved Sport-Tiedje. Deres hjemmeside er tudegrim og meget lidt informativ, samt er den proppet med tysk/engelsk/danglish, hvilket gør det meget svært at finde mening i mange af sætningerne, på trods af at jeg snakker alle 3 sprog. Det ville være skønt, hvis hjemmesiden så bare konsekvent var på enten tysk eller engelsk.

Derudover er deres produkter helt vildt billige, så billige at man begynder at tvivle på kvaliteten. Nu har jeg lige modtaget en stor ordre med varer fra dem og må sige at jeg ikke er blevet skuffet. Alle produkterne er i rigtig fin kvalitet, spritnye uden fejl eller mangler. Manualerne til at samle skidtet var utroligt nemme og overskuelige at følge.

De folk jeg var i kontakt med snakkede alle flydende dansk, hvilket jeg også var overrasket over, da det jo er et tysk firma.

Det eneste minus, udover de ringe oversættelser, er deres vage måde at informere kunderne om leveringen. Jeg modtog det hele indenfor 2 uger, hvilket jeg synes var meget imponerende da min ordre var forholdsvis stor og med mange forskellige ting. I de tilfælde er der som regel altid et eller andet der er i restordre eller ikke på lager. Men jeg blev lovet et par gange at forsendelsen ville blive sendt den næste dag, hvilket ikke skete. Det ville være skønt, hvis man bare havde modtaget et realistisk tidsestimat, da jeg skulle have en ven til at stå standby så jeg kunne få hjælp til at fragte varerne op i min lejlighed.

Jeg ville give 4 stjerner pga. det sidste, men overordnet set har Sport-Tiedje alligevel formået at pakke og sende en forholdsvis stor ordre på under 2 uger, hvilket jeg synes er imponerende. Samt er kvaliteten af produkterne uovertruffen og jeg har i hvert fald tænkt mig at handle der igen! 5 stjerner og måske lidt mere ;D

Hurtig ekspedition og levering

Vi har slet ingen problemer haft.
Var lidt betænkelig inden, da vi havde læst om uheldige leverandørvalg tidligere på året.
Varen blev leveret torsdag af UPS efter bestillingen var lagt tirsdag efter lukketid.

Tilfreds køber

Skulle bruge et fitness-redskab, som kun kunne købes via sp​ort-tiedje, hvor varesortimentet er i top.

Da jeg havde betalt regningen via netbank, blev varen sendt afsted og ankom næste dag via bud.

Ingen anmærkninger herfra.

Hurtig ekspedit

Gode varer, gode priser, hurtig ekspedit!

Kan kun anbefales.

Dårlige "leveringsbetingelser" på Sjælland

Vi er meget tilfredse med sport-tredje med hensyn til købet. Desværre benytter virksomheden Uhrskov Transport på Sjælland og det har for os betyden at det har taget en hel uge at få varen udleveret. Oprindelig aftalte levering var mandag - det skete ikke og vi hverken så eller hørte noget fra fragtmanden - vi få efterfølgende lovning på at varen bliver leveret torsdag - hvilket igen ikke sker og vi bliver igen ikke ringet op af fragtmanden - da vi kontakter ham er beskeden - det har chaufføren glemt?! Det lykkedes endelig at få varen fredag - dog skulle den være blevet stillet i carport - det blev den ikke, hvilket resluterede i at varen var gennemblødt af regn - heldigvis skete der ikke noget med selve varen - men - meget useriøs og uprofessionel behandling af Uhrskov Transport (underafdeling af Per Damgård Transport).

God service, og hurtig levering

Bestilte en motionscykel fredag efter normal arbejds ophør, fik en bekræftelse allerede om lørdagen. Mandag var varen klar til afsendelse. Onsdag ringede vognmanden for at aftale leveringen. Torsdag fik vi vores pakke.

Hurtigt, effektivt, og de har været meget imødekommende hos deres kundeservice.

Værst af alle handler !

Var nede i Schleswig for at prøve løbebånd og romaskine. Købte og betalte begge dele, da de begge var på lager og de ville blive leveret indenfor 3-5 dage !
Da jeg efter en uge ikke havde hørt noget fra dem, kontaktede jeg dem og fik at vide, at begge og begge dele var i restordre og at løbebåndet ville komme om 4 uger og romaskinen om 6 uger. Jeg accepterede.
4 uger efter fik vi af fragtmanden besked om at de ville komme næste dag. Tog derfor en fridag og ventede...forgæves.... efter mange forsøg på at få fat i fragtmanden og fragtmand nummer to, fik jeg at vide, at den store lastbil med hænger ikke kunne komme op ad vores lille vej og chaufføren var kørt igen ( gad ikke engang ringe, så kunne jeg havde hentet den for enden af vejen ). Det blev så aftalt, at de skulle komme med den næste dag og stille den et bestemt sted. Der lå den så ikke, men et helt andet sted....!
Yderligere 2 uger efter - havde vi så igen ikke hørt noget og kontaktede derfor igen Sport-Tiedje og fik at vide at romaskinen ville komme en uge senere - senest mandag (7 uger efter købet). Tirsdag blev jeg så kontaktet af vognmanden og fik at vide at de ville leverer onsdag. Igen var der problemer med fragtmanden. Romaskinen kom heller ikke onsdag eller torsdag. Den person der havde med min transport at gøre, ringede simpelthen ikke tilbage og jeg skrev en mail til Sport-Tiedje og forklarede dem sagen, uden jeg dog fik noget svar.
Det endte med, at jeg dagen efter - altså fredag måtte skrive til Sport-Tiedje og fortælle, at hvis de ikke havde leveret inden kl 17.00 så kunne de beholde romaskinen og sende mig pengene retur. Så reagerede Sport-Tiedje - nu kunne hun godt få fat i deres vognmand og endelig kl 16.30 fik jeg leveret min romaskine, som så efter jeg har pakket den ud i dag mangler 2 skruer !
Jeg handler meget i hele verdenen og har aldrig været udsat for så ringe behandling - kan absolut ikke anbefale, at man handler hos disse folk - med mindre at man har utrolig god tålmodighed eller selv henter varene i butikken !

VIL GERNE GØRE ALLE OPMÆRKSOM PÅ, AT DERES LAGERLISTE ABSOLUT IKKE STEMMER, DET HAR DE SELV BEKRÆFTET TELEFONISK !

Sport-Tiedje får denne anmeldelse i kopi !

Billigt, men skidt service

Varen var ikke på lager, selvom det stod på siden at den var. Og leveringstiden fra producenten var åbenbart lang...

Da jeg endelig fik varen var den tævet godt igennem af fragtmanden. Heldigvis er sådan en OL vægtstang holdbar. Jeg skriver nu og klager, så må vi se hvad der sker.

Men priserne kan man ikke klage over...

Seriøs forhandler...

God komunikation og priser der er svære at mache for danske internet butikker. Kan varmt anbefales.

Er I klar over hvad basketballkurve koster?!

EDIT: Og her kommer den obligatoriske efterkøbssvada samt en fratrukken stjerne. Sport-Tiedje oplyser ikke hvad diameteren er på deres basketballkurve, så jeg endte med at stå med en MEGET stor kurv til en fireårig. Deres returpolitik er til at græde over da man selv skal betale tilbagesendelsen, og med sådan en stor moppedreng vil returomkostningerne hurtigt løbe op.

Sport-Tiedjes varetyper taget i betragtning kan jeg sagtens se igennem fingrene med returfragten (det må alligevel have sine omkostninger at transportere 50 kg håndvægte), men noget oversigt over størrelsesforhold kunne virkelig have reddet min dag.

***

Jeg skulle bruge en basketballkurv til min nevø, den aspirerende NBA-spiller, og kunne efter lidt hurtig research på nettet konstatere, at sådan nogle er allerhelvedes dyre. På et tidspunkt falder jeg tilfældigvis over denne hjemmeside, ser en basketballkurv til en billig penge og klikker 'Køb' hurtigere end min egen skygge. To dage senere står en flink leverandør uden for døren med min pakke.

Så ja. Køb jeres sportsudstyr her.

Is Sport Tiedje your company?

Sport Tiedje Details

Startside - Fragtfri levering fra 550 DKK og 3% kontantrabat - Din Fitness-Specialist

Visit Sport Tiedje