Sport Tiedje reviews

Sport Tiedje reviews

9.2

helt igennem god service

gennem hele sidste år har jeg nok handlet med sport tiedje ca. 20 gange der er selfølgelig ting der ikke altide er iorden eller ikke passer osv.
men hvad end det nu har været har jeg fået rigtig god behandling og fået løst mit problem. der er rigtig gode mangfoldigthed af kvalitet i finder alt ellers ring til den så får i alt den hjælp i har brug for dog løber man ind i en service medarbejder der ikke forstår dansk og det trækker ned så leveringen er ganske fin dog glemmer chaufføren at ring en time i forvejen så man skal ikke regne med man kan nå hjem når de ringer . så kan de lige så godt være ude foran din hoved dør . men der er dog kun med store bænke osv.

God kvalitet og hurtig levering

Jeg startede med at købe et par håndvægte, som jeg fortrød, og de slettede ordren med det samme. Da jeg havde bestilt dem, jeg hellere ville have, blev de sendt fra deres lager 1,5 døgn senere. Jeg har nu modtaget dem, og de er upåklagelige! :)

Det eneste, der er lidt beklageligt, er, at de bruger UPS, som jeg ikke er særlig stor fan af. Pakken var her om fredagen, da jeg var på arbejde, og eftersom deres lager kun er åbent få timer om dagen, måtte jeg vente til at de havde bragt den ud i 2. forsøg om mandagen. Da jeg igen var på arbejde der (de leverer åbenbart sent på eftermiddagen herude), måtte jeg få min kæreste til at hente den på deres lager (som ligger LANGT ude på landet i Aalborg), fordi det kun har åbent mellem 17 og 19.
Når ting bliver sendt med PostDanmark, kan man trods alt hente dem dagen efter i hele posthusets åbningstid.

Men ud over UPS' meget omstændige metoder sidder jeg nu med mine håndvægte og er MEGET glad for den hurtige ekspedition, de billige varer samt den upåklagelige kundeservice :)

god feedback fra kundeservice

Fornuftige priser, hurtig leverig og god feedback fra kundeservice.

Har købt derfra et par gange.
Gode produkter og priser samt hurtig og sikker levering.
Kundeservice - imødekommende og hurtig feedback på spørgsmål.

Sendte det forkerte - og kaldte det en produktionsfejl

De var nu ellers meget flinke, men de fik sendt det forkerte - og kaldte det efterfølgende en produktionsfejl. Det var sgu' lidt fesent.

Eneste sted at handle fitness udstyr fra nu af

Har købt derfra et par gange nu og fået gode produkter til rigtig gode priser.

Billigt og nemt!

Virksomheden er beliggende i Tyskland, men det gør det ikke sværere for os Danskere. Stort plus at hjemmesiden er på dansk men endnu større, at det rent faktisk er dansk KUNDESERVICE!

Fik fri fragt fordi jeg bestilte over 500 kr. Men da de ikke kunne levere en af varene med det samme, blev ordren delt i 2 og kom under de 500. Dog fik jeg alligevel fri fragt på begge pakker!

Har kun positive ting at sige om sport-tiedje, og derfor 5 stjerner

Fin og hurtig service + OK leveringstid

Bestilte 3 vare en søndag(27/6) aften. Mandag modtog en email dagen efter, hvori der stod at en af varene desværre ikke var i deres sortiment længere og de anbefalede mig et nyt produkt til samme pris. Jeg læste og accepterede tilbudet tirsdag og modtog min bestilling onsdag ugen efter(altså 8 dages levering).

Ikke på lager....

På plus siden
1. Billig pris 2. Fin Tlf service med personalet. 3. Let opsigelse på varen.
Minus siden.
1. De havde ikke varen på lager selv om det stod på deres hjemmeside. Utilgiveligt købte i stedet varen på amazon.

Hurtig og billig

Bestilte onsdag, varen blev sendt torsdag og jeg fik den fredag - SUPER.
Har dog sendt en forespørgsel, som de aldrig har svaret på !!

De bedste priser

Bestilte den 24. om aftenen og modtog min bestilling allerede den 27. Bor godt nok også i Sønderjylland, men jeg var alligevel overrasket over den ellers hurtige levering. Priserne er de bedste, jeg har set.
Kan klar anbefales.
På en af vægtskriverne var der dog noget, som ikke burde være der, hvilket trækker lidt ned. Kan lægge et billed ind, hvis jeg engang får taget et. :)

---
Fandt så lige desværre ud af, at jeg kunne have sparet 300 på et squat stativ, ved at købe det hos en dansk internetbiks.

Ingen problemer

Jeg bestilte noget bokseudstyr søndag aften. Jeg fik det onsdag eftermiddag, og det var, som det skulle være. Rigtig god pris og ingen problemer hos Sport-Tiedje.

Kæmpe besparelser og stort udvalg

Der er virkelig mange penge at spare, ved at købe ind her, til tyske priser. Dog så jeg gerne, at de sendte med Post Danmark istedet for UPS, da man skal køre til en af de kun 3 depoter i hele landet, for at hente sin pakke, hvis man ikke lige er hjemme når de kommer med den. Men portoen fra Tyskland til Danmark ville nok blive for dyr med Post Danmark.

Gode priser, stort udvalg, billig levering

Altid en fornøjelse at handle her.

Eneste lille irritationsmoment er betalingsmetoden; den foregår ved at jeg skal lave en bankoverførelse (som dage ca. 2 dage), først derefter sender de varene. Hvad er der nu galt med betaling med Visa direkte på sitet?

imponerende billigt, hurtigt og godt

Jeg har mange gange købt vare hos sport-tiedje og har altid været meget tilfreds.

En gang manglede en vare i forsendelsen, men da jeg pr mail gjorde sport-tiedje opmærksom på fejlen, blev varen straks eftersendt uden problemer eller ekstra omkostninger.

Kan ikke være billigere eller hurtigere

Jeg ledte efter en rygtræningsbænk (Kettler Rückentrainer Tergo), som jeg kender og ved er af god kvalitet. På sport-tiedje.dk fandt jeg den til omkring halv pris af hvad andre tog på nettet. Bestilte den fredag aften 21,30 og fik den leveret tirsdag middag 13,10. uden fragtomkostninger. Det kan ikke være bedre.

Godt, hurtigt og billigt

Bestilte en træningsbænk mandag morgen som blev leveret tirsdag. Der har været god opfølgning på mail fra bestilling til levering.
Prisen er også fantastisk.
Eneste finger jeg kan sætte er, at samlevejledningen / brugsvejledningen kun var på tysk. Der kunne jeg godt tænke mig dansk/engelsk

Hurtigt, nemt og godt

Bestilte et stk Cross-Trainer. Levering fra Tyskland på kun 5 dage. Et super produkt til en fornuftigt pris.
Er meget tilfreds

Jeg bestilte en trampolin hos dem, men efter der var fejl på hjemmesiden viste det sig jeg havde bestilt en mindre end der stod, dette bevirkede at der gik en uge før jeg hørte fra dem. Tilgengæld trak de noget af prisen på den varer jeg skulle have, og varen blev derefterleveret som aftalt.

Kundeservice var super, og ringede altid tilbage som lovet, dog kunne jeg ikke ringe til deres gratis nr fra min tlf.

Husk: at taste mail ind ved bestilling (dette er ikke et krav) men ellers får man ikke brekræftigelse eller ordrenummer, og dette kan ej heller eftersendes via opkald til supporten.

gode varer og gode priser

Har handlet 5 gange på sport-tiedje. Hver gang er varen kommet hurtigt og problemløst.

Is Sport Tiedje your company?

Sport Tiedje Details

Startside - Fragtfri levering fra 550 DKK og 3% kontantrabat - Din Fitness-Specialist

Visit Sport Tiedje