SPORT24.dk reviews

SPORT24.dk reviews

9.5
1928 Trustpilot review(s)

Meget hurtig ekspedition.

Jeg bestilte 1 par Asics løbesko, som skulle bruges som gave. De var fremme 2 dage efter bestilling. Desværre viste de sig at være for små, så de måtte returneres. Og igen 2 dage efter afsendelse var beløbet indsat på min konto. Fint!

Vildledende produktbeskrivelser, skuffende kvalitet og dårlig service

Købte for 1 mdr siden Canada Goose Hybridge jakke til en værdi af 5000kr, nedsat til 3500kr. Ifølge beskrivelsen af jakken, skulle dette være en hårdfør udendørsjakke som producenten reklamerer med st kunne anvendes til på isklatring og rappelling - begge aktiviteter kræver særdeles hårdføre udstyr. Efter et meget let fald på en ganske almindelig græsplæne 'brændte' materialet på ærmet af friktionen og efterlod et stort hul. Jakken kan ikke anvendes.

Sport24 har valgt ikke at anerkende dette som et fejl i materialet og har afvist vores reklamation. De har derudover valgt at vi selv skal betale for reparation af jakken. Vi mener at det er falsk reklame af jakken, at præsentere den som 'slidstærk' og at den skulle kunne anvendes til ovennævnte aktiviteter. Dette er en dyr jakke, som har skuffet på det groveste - og Sport24's håndtering ligeså. Desværre.

Min konklusion:
PAS PÅ med at stole på de produktbeskrivelser der findes på Sport24's hjemmeside. De vil gerne have produktet til at fremstå mere slidstærkt/bedre kvalitet end hvad det er i den virkelige verden.
FORVENT IKKE god service hvis dit produkt efterfølgende fejler.

Vi vil ikke anbefale Sport24 til dine fremtidige køb.
SPORT 24 A/S

Reply from SPORT 24 A/S

Kære Julie. Mange tak for din kundeanmeldelse. Vi er rigtig kede af, at du har denne opfattelse af SPORT 24, da vi ikke før har prøvet at få så hård kritik fra en kunde. Vi har tjekket jakken grundigt her i SPORT 24 og vi har kontaktet reklamationsafdelingen hos Canada Goose i både Europa og i Canada, der også entydigt afviser reklamationen. Både reklamationsafdelingen ved Canada Goose og vores egen reklamationsafdeling er ikke i tvivl om at jakken har fået påført en udefrakommende skade, eksempelvis ved at den har hængt fast i noget, der har revet et hul i jakken eller ved f.eks. et reb, der har skabt en friktion og dermed gjort jakken meget mere skrøbelig, hvorefter den senere er revnet. Der er tale om en ”V” formet rift, der er tegn på, at man har hængt i noget. Materialet omkring riften bærer tydelig præg af at der har været en berøring, som har påvirket jakken meget kraftigt. Vi vil samtidig gerne pointere at man roligt kan stole på vores produktbeskrivelser inde på SPORT24.DK. Vi lover ikke de ting i vores produktbeskrivelse, som du henviser til. Da vi står som sælger af disse jakker, så er det også vigtigt at vi fremstår som troværdige ud mod vores kunder. Vi mener bestemt, at vi kan stå inde for vores produktbeskrivelser på SPORT24.DK og vil anbefale alle at læse disse inden et køb. Du er velkommen til at ringe til vores web kundeservice og få yderligere detaljer omkring din reklamation. I så fald kan du fange os på 30 21 38 50.
Med venlig hilsen SPORT24.DK kundeservice

God og hurtig ekspedition

Super service at du også kan bytte i de fysiske butikker

Dårlig nok bestilt så var pakken der!

Bestilte på mail ca. kl. 13-00 fik sms dagen efter kl. 10-00 at pakken lå til afhentning
Det er fandeme hurtigt :-)

Super seriøs netbutik

Kan anbefales til alle. Super god service.

Billig forsendelse, gratis fra 300.- ses ikke mange steder!
Al foregik som beskrevet, fuld tilfredshed.

Super levering

Rigtig god netbutik

Nemt, hurtigt, billigt.

Bredt udvalg til fornuftige priser. Varer modtaget allerede 2 dage efter bestillingen var afsendt.

hurtig og effektiv

super efffektivt og brugervenligt.

Super nemt, og hurtig levering :-)

Super nemt, og hurtig levering :-) Det er ikke sidst gang jeg bruger SPORT24.dk

God pris og hurtig levering uden fragtomkostninger

Udelukkende positiv oplevelse at handle i Sport24 webshop. God pris, hurtig levering og ingen fragtomkostning ved køb over 300 kr.
Sådan :-)

Hurtig levering, Lækker vare, Super service i butik!

Modtag pakken dagen efter bestillingen. Lækker vare, dog for stor så måtte desværre retunere den i en af Sport24´s butikker. Pengene stod på kontoen dagen efter (kunne også vælge at få dem udbetalt med det samme). Absolut intet at klage over!
Desuden var de så søde at ringe til leverandøren af varen for at høre om det var muligt at fremskaffe varen i en anden størrelse til trods for at Sport24 ikke selv havde flere, og jeg måtte stadig få den til udsalgsprisen (800 kr sparet) hvis det kunne lade sig gøre. Det kunne det desværre ikke, men hold da op hvor tar jeg hatten af for den fantastiske service! Andre firmaer havde bare sagt "ærgeligt" vi har ikke flere og hvis vi skal bestille hjem er det til normalpris. Så HIP HIP HURRA for Sport24´s fantastiske kundeservice HELE vejen igennem ;-) Hilsen en MEGET tilfreds kunde!!!

Super service og hurtig levering til den rigtige pris!

Jeg er super tilfreds med mit køb hos sport24.dk. Jeg var i tvivl om en størrelse, og om jeg kunne returnere en nedsat vare, så jeg skrev til kundeservice og fik svar umiddelbart efter, og leveret vare dagen efter.
Super service og hurtig levering, det er der flere netbutikker der kunne tage ved lærer af.

Aldrig gået hurtigere !!!!!👍

Gik sport 24 Viborg skulle have et par træningsbukser:-) de var ikke i min str. Så en venlig ekspedient viste mig jeg kunne bestille
Online i butikken . Bestilte fredag kl 14 og havde dem lørdag kl 10 med posten !!! DET
ER GOD SERVICE , kan stærks anbefales :-)

Utrolig hurtig levering.

Bestiller varen inden kl. 14:00. Afhenter vare næste dag på lokalt posthus, utrolig hurtigt, så fedt;-)

Super god levering og service!!

Bestilte min pakke tirsdag i sidste uge, kl. 12 og fik allerede min pakke sendt afsted kl. 16, modtog min pakke indenfor 24 timer! Er super glad, og skoene var ligepræcis som forventet! Kommer helt sikkert til at handle hos jer igen! :-)

Perfekt sportstøj

Sportstøjet lever fint op til billeder, både i form og farver. Hurtig levering. Rimelig pris. Alt i alt en fin oplevelse ind til videre. Kan P nuværende tidspunkt, ikke udtale mig om sportstøjet også lever op til nuværende standard, efter vask og brug..

Tilfreds.

Super tilfreds, både med handle via netbutikken, men også i deres fysiske butik.

alt er i top

jeg kan ikke forstille mig at handle sports udstyr andre steder

Hurtig service

Meget tilfredsstillende service bestilt og modtog med det samme..
Men kunne godt tænke mig at der var en seddel med til returnering

SPORT 24 A/S Details

Levering

1-2 dages leveringstid.

Fragt

Gratis fragt allerede ved køb for 300 DKK.

Bytte

Byt i vores fysiske butikker eller hos webshop.

Returret

Du får 30 dages fuld returret. (Standard ved internet handel er 14 dage).

Visit SPORT24.dk

We live here: Stagehøjvej 22