Sporten reviews

Sporten reviews

7.2

Nice!

Super godt nyhedssite! Daglige levering af sportsnyheder og fin journalistik

Sporten.dk er en god sports"avis"

Jeg bruger sporten.dk til, at se om der er sket noget stort i sportsverdenen i dag. Den er meget præget af sensationsjournalistik, og ikke altid så konkret, til tider også en anelse for opbygget omkring løse rygter. Men når det så er sagt, er det et super fedt site, hvis man ikke forventer mere end BT-niveau, dvs. højt underholdnings niveau, og lyn hurtig med nyheder.

Et super sportssite

Sporten.dk er efter min mening et af de bedste online sportssites på markedet. Du vil altid blive opdateret med de seneste sportsnyheder uanset om det er inden for fodbold eller ishockey. Personligt bruger jeg meget tid på deres tennis-sektion, hvor jeg altid kan følge med i de seneste resultater.

Samtidig har man mulighed for at følge med i livebegivenheder via web-tv, hvilket helt sikkert også kan anbefales.

Grunden til at Sporten.dk ikke får top-karakterer fra mig, skyldes at siden i starten er en smule kompliceret at navigere rundt på. Man skal lige lære siden at kende, som man hurtigt ved, hvilke genveje man kan tage og ligeledes hvor man finder sportens seneste topnyheder.

Is Sporten your company?

Sporten Details

Læs alt om sport på sporten.dk - Danmarks sportssite. Dækker sporten døgnet rundt

Visit Sporten