Sportista reviews

Sportista reviews

5.6

De er gået konkurs

Jeg bestilte nogle vare fra deres webshop 3/7, og forventede hurtig levering som de skriver på deres hjemmeside. den 9/7 skrev jeg for at høre mere om mine vare, da jeg ikke så meget som en ordre bekræftelse havde fået.

Idag den 13/7 har jeg lige fået en mail om at "Online Retail" som ejer Sportista er gået konkurs, men deres hjemmeside er fuldt flyvende så man stadig kan bestille...
Det skal lige siges jeg ikke kan se noget beløb trukket fra min konto P.T.

Ingen respons fra sportista efter 3 rykkermails

Bestilte varer med rabat via Fitnessdk via shoppen.
Varerne var på lager og forventet leveringstid var 1-3 dage. Jeg fik en bekræftelsesmail på ordren.

3 dage efter havde jeg ikke modtaget noget eller hørt fra Sportista. Jeg skrev derfor en mail til deres kundeservice, for at forhøre mig om varene var afsendt. Jeg fik intet svar tilbage. Der var heller ikke trukket noget beløb fra mit kreditkort.
2 dage senere skrev jeg endnu en mail for at høre hvad der skete med min ordre. Stadig intet svar.
Efter yderligere 3 dage uden respons fra Sportista, skrv jeg og annulerede min ordre, sammen med en beklagelse over salgs- og leveringsforløbet.
Her et par uger efter har jeg stadig ikke hørt fra Sportista.

Utroligt dårligt og oprofessionelt.
Ikke en shop jeg har tillid til at handle hos mere.

Is Sportista your company?

www.sportista.dk Details

Visit Sportista