Sporto reviews

Sporto reviews

4.3

På lager på hjemmesiden - derefter udsolgt!!

Jeg bestilte et par Craft skibukser som stod til at være på lager. Jeg fik dog dagen efter en standard mail om at den var udsolgt fordi Craft havde udsolgt og varen var udgået. I skrivende stund kan den dog stadig bestilles på sporto.dk Jeg ringede til jer for at spørge på et andet par Craft skibukser men her var det helt samme historie.. Udsolgt hos Craft så også udsolgt hos jer? Også den kan i skrivende stund købes hos jer på hjemmesiden. Det kan ikke give mere end dumpekarakter herfra.

Lang svartid på ordre - derefter udsolgt

Bestilte et par hummel shorts og rykkede efter 4 dage på min ordre, da jeg ikke havde hørt noget siden ordrebekræftelsen. Fik svar at de nok ville vende tilbage om mandagen (dette var fredag) men hørte først noget tirsdag... og der var varen desværre udsolgt!!!
Det er for dårligt, når man kører en internet shop, at man ikke har sin lagerstatus opdateret, så man som kunde ikke tror, at man har bestilt noget som er på lager.
Ikke det sted jeg søger mine varer næste gang... desværre :-(

Ganske godt.

Alt fungerede.

Fornuftige priser.

Men kunne ønske sig lidt hurtigere leveringstid, men eftersom den forventede leveringstid blev overholdt, kan man ikke klage over dette.

Alt i alt okay.

Skuffet indtil videre

UPDATE: jeg fik svar på min mail om at de eftersøgte pakken ved post danmark med det samme. Efter en dag eller to mere fik jeg en ny mail, om at da pakken var blevet væk ved post danmark ville de sende en ny med det samme. Den modtog jeg dagen efter den blev sendt. Så jeg giver fire stjerner i stedet!

Bestilte for 10 dage siden (15/11) en select skridtbeskytter hos Sporto.dk, som jeg skulle bruge til håndboldtræning. Tre dage efter, fredag d 18/11 fik jeg en ny mail om, at min ordre havde skiftet status til afsendt. Det er nu en uge siden, og min pakke er stadig ikke dukket op. Jeg har her til aften skrevet til Sporto via deres hjemmeside og håber på at få en afklaring i sagen - jeg opdaterer så snart der er sket noget nyt.

Fik hvad jeg bestilte

Bestilt 2 Hummel trøjer. Lidt lang lev. tid, men Sporto havde heller ikke lovet at det kom flyvende dagen efter, så vel egentligt ok.
Fint at man kan logge ind på sin konto og se hvordan det går.

Ville ikke have noget imod at handle her igen.

Michael

Billigst, meeeen..

Super gode priser, men en del uklarhed omkring levering af varene.. desværre. ellers er servicen god når man ringer for at forhøre sig omkring leverancen

Billig billig billig :)

Er hummel elsker og derinde fik jeg lige to jakker til halv pris.. Yes sir jeg var glad.. Ingen problemer med betaling , afsendelse eller noget ;)

5 stjernet...

super behandling, hurtigt levering.

Is Sporto your company?

www.sporto.dk Details

Beklædning, udstyr og sportsartikler Sporto.dk online sportsbutik, fører mærkevarer så som hummel, Select, Nike, Adidas, Craft, Newline, Rehband. Alt indenfor løb, fodbold, håndbold, cykel sport, golf, arbejdstøj, samt dommertøj. Leveringstid mellem 2 og 5 dage.

Visit Sporto