UV-Sport reviews

UV-Sport reviews

9.2

Glimrende service

Købte målsyede dragter, og jeg må sige de sidder som malet på kroppen. Søren tager sig god tid til at vejlede trods at andre venter. Helt perfekt!

Ubeklageligt!

Fedt sortiment, okay priser alt i alt meget vel !

Købte en masse lækkert udstyr til UVR, det funger perfekt ;)

Fremragende!

Jeg bestilte 2 produkter fra hjemmesiden i 16-01-2013, Aquapac.
De kom med posten i dag 17-01-2013!
Er meget spændt på at teste produkterne (Waterproof Cases and bags for Cameras & iPhone).
Tusinde tak for hurtig service, god indpakning af produkterne i fremsendt kasse.

Ny maske til SM - hurtig levering

Super butik med god service. Perfekt maske med godt glas.
Hilsen Lars www.interglas.dk

SUPERGODT sted at handle.

Er overordentlig tilfreds med at handle der. Gode priser og seriøs hurtig levering:-) Super god betjening. Har handlet andre steder men de kommer ikke i nærheden af denne butik hvad angår betjening/vejledning og hurtig levering. Har fået vejledning i gennem telefon af køb af udstyr og det er tydeligt at man ikke bliver "prakket" noget på, men derimod det der passer bedst på forespørgslen. Mange butikker kunne lære af denne service. mvh Casper Simonsen

Bedste udvalg og service i hele branchen

Hos Sportsbutikken får du den suverænt bedste vejledning og bedste udvalg.
Jeg er aktiv fridykker og uv jæger - hos Sportsbutikken får du en personlig og professional vejledning, her bliver du ikke prakket noget på som du ikke kan bruge eller har brug for i modsætning af langt største delen af butikkerne i Kbh, hvad jeg ikke har mødt af folk på strandende rundt omkring med det forkerte udstyr kan ikke tælles på en hånd, alle er blevet henvist til Sportsbutikken hvor jeg ved de er i trygge hænder.

Mine bedste anbefalinger herfra.

Virkelig en fornøjelse;O)

Jeg har gennem de sidste par år handlet en del UV grej her i sportsbutikken. Jeg startede op som totalt nybegynder, men jeg har altid fået en rigtig god vejledning i hvad jeg skulle vælge, altid uden, at man følte, at man blev prakket noget på. Jeg er meget tilfreds med mit udstyr og handlerne og forsendelsen er altid gået stærkt og hvis der skulle være noget, der en sjælden gang skulle byttes, har der heller aldrig været problemer.
Alt i alt et trygt, seriøst, professionelt og rigtig godt sted at handle, som jeg har og gerne vil anbefale til alle.

Super rådgivning og hurtig leveringstid.

Skrev en mail angående størrelsen på et par svømmefødder og fik fin vejledning af en af medarbejderne. Leveringstiden var ca. 4 dage hvilket var okay og produkterne var ganske i orden. Ville gerne handle med dem en anden gang.

EDIT:
Var igen her inden påske personligt ude i butikken og få rådgivning til køb af en ny våddragt af Søren, samt lidt andet udstyr, og det var igen en fornøjelse at handle med sportsbutikken.
Jeg fik god rådgivning og er super glad for mit nye udstyr.

Mindre end 5 sterner kan ikke gøre det.

Super firma!

Hurtigt, effektivt, og billigt. service helt i top!

Super!

Hurtigt og uden problemer!

Ingen problemer

Hurtigt svar på spørgsmål, og hurtig modtagelse af varer.

Exellent

Bedre kan det nok ikke gøres - købte tilbehør til UV (undervandsfiskeri)
1 af varerne jeg bestilte - var ikke til stede på lageret, hvilket medførte at jeg dagen efter bestillingen blev kontaktet pr. tlf. hvor vi drøftede andre muligheder og fandt en god løsning. - varen herefter modtaget indenfor samme tid som lovet. Reelt indenfor 24 timer. Flot.

Rigtig god service.
Anbefales gerne som E-handelspartner

Kanon oplevelse

har købt alt mit Dykker udstyr hos sportsbutikken. og de levere nogen kanone Harpuner. kan kun anbefales

God oplevelse :)

Bestilte en Princeton Tec. Shockwave LED lygte igår og fik den allerede idag, på under 24 timer. Det er fornem service!

Har tidligere været i kontakt med personalet hos sportsbutikken og de har hver gang været nemme at få fat i!

Altid god service

Jeg har købt to våddrager, to harpuner, bøjer, finner.. you name it.. Der har aldrig været nogen problemer. Det er desuden altid nemt at komme i kontakt med ejeren af butikken hvis man skal have råd om størrelser af fx. våddragter.

Fremragende service

Jeg har gennem de sidste 4 år handlet adskillige gange med butikken, og har altid oplevet samme høje serviceniveau.
Kan varmt anbefales

Anbefalelsesværdig

Rigtig god ordreforløb med flere opfølgnings emails. Levering på 2 dage. Okay forretning med mange spændende produkter.

Rigtig god service og professionelt rådgivning

Klart det bedste sted at handle dykker udstyr til uv-jagt. hvis du er lidt usikker på hvad du skal bruge eller hvilken størrelse, kan du altid aftale et møde med personalet og mødes med dem på deres lager. Hvilket jer af bitter erfaring har haft dårlige oplevelser med, ved andre netbutikker i Kbh. området. Jeg har kun positive oplevelser med denne netbutik/butik. Et rigtigt godt valg for en god købs oplevelse og kvalitet til tiden.

UV-Sport Details

Visit UV-Sport