Sportsequipment reviews

Sportsequipment reviews

8.4

God service, levering som aftalt.

Jeg tør godt afbefale Sportsequipment.dk, grundet fornuftige priser, god service og levering som aftalt.
Eneste minus er dog at der ikke angives en forventet leveringsdato ved bestilling - men det kunne et opkald til firmaet afklare, og varen kom på den angivne dato.

Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg handler på Sportsequipment.dk

meget tilfreds kunde

god service, super hurtig levering (24 timer), god pris => meget tilfreds kunde

Super hurtig levering

Super hurtig levering - jeg er meget tilfreds

Fin, fin service med stor fleksibilitet

Bestilte fodboldbluser via nettet og spillernavn og -nummer via telefonen.
Den ene str. viste det sig havde de ikke. Så Brian ringede for at sige at det ville tage lidt extra tid - de skulle lige skaffe str. et andet sted fra. Alt forløb perfekt. En netbutik med personlig service og lave priser. Hvad mere kan man ønske sig?

Købte løbe bukser

Super hurtig levering. levet op til mine krav.

Meget tilfredsstillende

Min familie har bestilt varer hos sportsequipment.dk tre gange. Alle gange har prisen været den rigtige. Ringer man, er servicen god og høflig. Varen kommer en-to dage, efter man har bestilt. Indtil videre anbefalelsesværdig.

Hurtig ekspedition!!!

Nemt og overskueligt at bestille. Hurtig levering!!!!

Tip Top!!

Har netop fået et par Gel Nimbus 13 ind ad døren. God service, hurtig levering og langt bedste pris.

Godt udvalg

De har et godt udvalg til gode priser. Leveringen var knap så hurtig.
Fik noget, som jeg bestilte fra England samme dag hurtigere.
Varerne var fine.

Ingen problemer

Nemt at finde rundt på hjemmesiden og handlen + levering forløb uden problemer. Kan klart anbefales :-)

kontakt og levering

Super betjening, blev endda ringet op vedr. et par løbesko hvor det nummer jeg skulle bruge ikke fremgik af nettet.

Fik skoene 2-3 dage efter jeg havde afgivet bestilling.

handler rigtig gerne med JS Equipment APS igen

Leveringstid

Hjemmeside, varen og prisen var der ikke noget galt med. Men en leveringstid på 8 dage er IKKE godt nok.
Kunne jo have fået dem fra udlandet hurtigere..

God pris og service

Bestilte et par løbesko, men modtog højre og venstre sko i hver sin model. Fik hurtig respons på min reklamation, og modtog kort efter den vare jeg havde bestilt. Meget tilfreds med både pris, kundeservice og forsendelse. Rikki

Asics Kayano 17 - hurtig levering og lækker vare!

Jeg ledte efter nye løbesko, og fandt Kayano-modellen i den nyeste variant (18) til 999,- (vejl. pris 1600) hos både Sportsequipment og konkurrerende sider som bl.a. Løbeshop. Jeg skulle dog bruge den smalle model (den der nogle steder hedder 2A), som kun forhandles enkelte steder, og jeg var ikke så vild med farven i den nye models smalle variant. Så jeg tjekkede rundt på forskellige sider, og fandt den tidligere udgivelse af den model, jeg søgte (Kayano 17), til 849,- - i lige præcis min størrelse (vejl. pris 1500). Den var udsolgt alle andre steder. Så jeg slog selvfølgelig til i en fart. Jeg bestilte tirsdag sen aften, og varen blev forsøgt leveret torsdag, så jeg kunne afhente på posthuset fredag. Det er hurtig levering!

Det eneste jeg kunne savne var måske lidt mere udførlig info på hjemmesiden. Havde jeg ikke vidst, hvordan 2A-modellen så ud i 17-udgivelsen, var der intet på siden, der kunne fortælle mig det. Ikke engang om den var "mellem" eller "smal" i foden fremgik. Det kunne undre lidt, da det kun er særlige Asics forhandlere, der udbyder den smalle model. På den anden side, når prisen er så konkurrencedygtig gør det mig ingenting at skulle researche lidt på egen hånd :-)

Asics Nimbus13

Købte et par Asics løbesko prisen var ok - Der var kun en størrelse at vælge imellem.
Hurtig for sendelse - men måske lidt for hurtig, for skoene blev leveret uden snørebånd. Jeg fik eftersendt et par snørebånd i hvid - skoene er grå så de passer ikke sammen.
Jeg kan desværre kun give to stjerner for denne handel.

Super service og pris

Hurtig leverering af et par løbesko og så endda med et par matchende løbesokker vedlagt. Super service og pris.

Hurtig service

Fra bestilling til første løbetur i de nye sko - 3 dage. Det er super service.

super hurtig

vil afgjort handle der igen:-)

Er ikke tilfreds...

Jeg fandt et par løbesko til en god pris, som jeg dog sagtens kunne have fået til samme pris andre steder, men valgte at handle her, da de også havde et par løbeshorts, jeg gerne ville have.
Jeg har nu ventet i over en uge på mine varer, hvilket jeg finder højst besynderligt, da det ikke burde tage så lang tid at få pakket nogle varer og sendt afsted. Meget utilfredsstillende.
Jeg har forsøgt med kontakt via mail, men har endnu ikke hørt noget... Derfor kan jeg som udgangspunkt ikke give bedre anmeldelser.

Igen fantastisk service

Har efterhånden bestilt en del løbesko hos Sportsequipment.
Denne gang bestilte jeg 2 par - jeg bliver kontaktet dagen efter pr. telefon, idet de kun har det ene par på lager og vil høre, om de skal sende det ene par og eftersende det andet. Vi aftaler, at de sender dem samlet, da jeg ikke står og mangler skoene.
De er modtaget i dag - sammen med dem 2 par løbestrømper.
Takker.

JS Equipment Aps Details

Vi er en e-mærket online sportsbutik som har et stort og bredt udvalg af diverse sportsartikler. Vi bestræber os på at være danmarks billigste samt tilbyde hurtig levering og god kundeservice.

Visit Sportsequipment

We live here: Industrivej 5A