Sportspharma reviews

Sportspharma reviews

6.9

Ledte efter trauma gel, og fandt den hos sportpharma. Var lidt i tvivl om, det var den rigtige, hvorfor jeg skrev til dem. Der kom svar med det samme, så det var rigtig god service. Der er fint udvalg på sitet, og den er da også rimelig nem at finde rundt på. kun fire stjerner, idet fragtprisen er lige i overkanten.

Valgte ikke at købe fra sportspharma på grund af fragtpriser, der er alt alt for dyre

Ville købe varer for knap 200 kr. Fragten var så bare lige 80 kr oven i. Fandt varen hos konkurrent uden fragtbetaling. Sparede 80 kr.

Fejl levering, byttet lyn hurtigt

Ved en fejl fik jeg fremsendt en forkert størrelse end den bestilte. Ny blev fremsendt med det samme, inden den forkerte var returneret.

Dårlig hjemmeside og dyre priser

Jeg har ledt på nettet efter Kinesiotape til en rimelig pris da det desværre er en ret dyr tape.
Jeg blev meget irriteret over hvor svært det var at finde ud af hvad tapen kostede og samtidigt var den så næsten dobbelt så dyr som den billigste jeg nu har fundet påwww.kinesiotapeonline.dk

Is Sportspharma your company?

Sports Pharma A/S Details

Visit Sportspharma