Spotify reviews

Spotify reviews

6.8

IKKE TIL AT AFMELDE! har sat et link ind hvor du kan afmelde med et KLIK! som det os burde være !

det to mig timer at finde det LINK! så lidt ros til mig tak! hvis spotify ikke kan finde ud af det kan jeg ;)
fuskogsvindel Aps

det er et helved!!"§!?= jeg prøvet et måned gratis og det gik fint som altid ;) så begyndte de at trække penge automatisk! og der gik længe før jeg opdaget fik ikke mail eller nogen som helst alarm jeg er pc freak og jeg havde ingen jordisk chance for at afmelde denne betaling så jeg skrev jeg var meget utilfreds! og det skulle have en stopper med det samme ! det var en lang kamp for at komme af med det igen!
jeg synes deres metoder er brugervild ledene! og dårlig måde at drive en foretning PÅ! OG INGEN HOTLINE I VÆRT FALD IKKE TIL DANMARK! AF HVAD JEG VED!

KOM AF MED DIT SPOTIFY MED ET KLIK FANDT DETTE LINK MEN HVER LOGGET PÅ INDEN DU TRYKKER ! https://www.spotify.com/account/subscription/cance​l/

Tyvknægte

Prøvede for et par måneder siden spotify premium, og var mildest talt skuffet, så opsagde det dagen efter.
Selvom jeg står som gratis bruger, og ikke har tilmeldt min paypal derinde mere, så har det lykkes dem at stjæle 99kr fra min konto!
Deres support skriver kun, at de er kede af at jeg ikke kan logge ind! Og at jeg ikke er tilmeldt nogen paypal til min spotify konto.

Det bedste

Jeg har i en længere periode brugt Spotify som musikafspiller og opdagelse af musik. Har fungeret fejlfrit, undtagen en gang, hvor min konto blev dupliceret, men det fik jeg fikset ved hjælp af deres kundeservice.

Der har åbenbart været stor problematik angående afmelding af Premium abonnement, men det er altså ikke så svært, som nogle gør det til. https://www.spotify.com/dk/account/subscription/

Virker som det skal

Spotify virker præcis som det bliver lovet, ingen problemer og gennemsigtige priser.

Folk der ikke kan finde ud af opsige deres abonnoment skal lige åbne øjnene og måske klikke sig ind på https://www.spotify.com/dk/account/subscription/change-payment/ eller https://www.spotify.com/dk/account/subscription/cancel/

Det tog mig 3 klik med musen efter jeg var logget ind på hjemmesiden. Det kan næsten ikke være nemmere.

Fungerer efter hensigten

Jeg har haft Spotify på prøve i 3 uger på min Squeezebox, og det fungerer fint. Grunden til de 4 stjerner, er at der er en del albums og kunstnere der mangler, men til trods for dette er udvalget stort. Specielt på børnemusik som vi hører en del.

Jeg havde ingen problemer med at opsige mit abbonnement og fjerne mit visa-kort fra betalingssiden, så har da haft fri musik i 3 uger :-)

Ikke nok musik

Rigtig meget musik mangler lige så snart det ikke lige er billboard top 100 man vil høre.
Meget ældre musik fra 80erne 90erne er ikke til rådighed. Selv sådan en kunstner som ramstein var der kun få tracks tilgængeligt med. Synes ikke det er godt nok når tjenesten koster 100kr om måneden, sammenlignet med fx vevo på YouTube der er gratis og hvor jeg vil vove at påstå jeg næsten har større succes med at finde mit musik.
Derudover synes jeg søgemaskinen er alt for overfølsom overfor om man lige får stavet rigtigt. En enkelt typo og så kommer der bare 0 resultater. Igen lidt til grin i forhold til YouTube hvor man praktisk talt kan indtaste navnet ved at hamre ansigtet ned i tastaturet og så regner alligevel ud hvad man mener.

Rigtig nyttigt, men stadig småfejl, og manglende artister...

Jeg bruger til dagligt Spotify - både på PC'ern og på mobilen på vej til skole eller arbejde. Jeg finder Spotify en rigtig god musik tjeneste, både fordi at man hører musikken i bedste kvalitet og fordi at søgemaskinen er hurtig og let at bruge! Dog syntes jeg af og til, jeg skal vente et stykke tid før sangene starter. Det sker tit når jeg når jeg hurtigt skifter fra det ene til det andet nummer? (men det er jo selvfølgelig en mindre ting) - Grunden til at min vurdering kun står på 4 stjerner, er fordi at nogle af bandsne (mest inde for rock-genren) ikke er de originale artister, men derimod 'Various Artists'. - Men bare på grund af, det skal ikke forhindre mig i at stoppe min abonnering på Spotify, altså synes jeg at Spotify ellers er en rigtig god musiktjeneste!

Kan ikke afmelde mit kort

Ja, overskriften siger alt. Jeg er meget tilfreds med programmet. Men at man ikke kan afmelde sit DK-kort og dermed gå tilbage til gratis udgaven, er simpelthen ikke i orden.

Hmmm....

Der mangler en del musik desværre. Når man gør Spotify opmærksom på det, foreslår de at man kontakter pladeselskabet der udgiver den kunstner der mangler. Øhh svarer det ikke til at ringe til Volvo fordi Sydtrafik ikke overholder sine buskøreplaner?
Spotify burde presse mere på for at få alle kunstnere med.

Mht. udmeldelse: Jeg har frameldt Premium 1 gang uden problemer. Men for dem af jer der ikke kan komme ud UDEN URIMELIG MEGET BESVÆR; kontakt jeres bank og få stoppet fremtidige overførsler til Spotify. Og skriv en mail til Spotify om det.
Det må ikke være urimeligt svært at komme ud af en abonnements-aftale.

Grrrrrrrr

Spotify er et super fedt koncept. Dejligt der kommer mere og mere musik derind.
Men men men....
Jeg var til fest hos en kammerat for nogle uger siden. Jeg loggede af hans account som er PREMIUM. Herefter logger jeg på min egen account som er FREE.
Hvordan kan jeg lige pludselig når jeg kommer til mig selv søndag, se at jeg er blevet betalende kunde, samt mistet mine playlister gennem 1½ år hos Spotify.
Udover det, kunne jeg se min kammerats fortrolige oplysninger var blevet mikset med mine oplysninger!
WTF! GIVE ME BACK MY PLAYLIST'S and the FREE USER P L E A S E
Det er det eneste dårlige jeg har at sige om Spotify som jeg ellers har haft en god oplevelse med. Håber i fikser det her for mig snarest. Skrev en mail for nogle uger siden og har ikke fået svar endnu!!!
-Peter

Plads til forbedringer

Spotify er et spændende nyt initiativ, som stormer fremad på det internationale musikmarked, og dette med god grund. Spotify gør det nemt at udforske ny musik og kan hjælpe med at sætte fokus på mindre kunstnere. Forbindelsen til Facebook gør samtidig, at musikoplevelsen kan blive fælles, og man har i høj grad en hurtig og nem måde atdele numre med sine venner.
Men min anmeldelse er dog kun til 3 stjerner, og det er der flere grunde til. For det første er der mange kunstnere, som stadig ikke kan findes derinde. Herunder bl.a. Led Zeppelin og Pink Floyd. Samtidig er der kunstnere, som kun er repræsenteret ved enkelte af deres udgivelser. Samtidig er der flere fejl i opgivelse af titler samt albums. Det danske band WhoMadeWho går under både "WhoMadeWho" og "Who Made Who", og dette er blot én af talrige fejl.
Desuden er der det evigt tilbagevendende kritikpunkt, som lyder på at kunstnerne i sidste ende tjener nærmest ingenting på det, og Spotify halter derfor voldsomt efter i forhold til både iTunes og de fysiske medier.

Spotify Premium, trak for meget på kontoen.

Hej, jeg havde lige købt spotify premium, men har opsagt det igen, da jeg fortrudte det. Men Spotify trak 99 x 2 på min konto, som selvfølgelig ikke var meningen. Hvor kan man henvende sig for at få mulige 99 kr tilbage? :-)

Spotify - Listen'n'Share

Spotify er en fantastisk løsning til dig der gerne ville høre musik på din computer og din telefon, og andre enheder der har Spotify. Det er til en fair pris og selve programmet har et tidsløst design og er meget brugervenligt. Intet at klage over, kan kun anbefale Spotify af hele mit hjerte..

Spotify - en nem løsning til det hele.

Har prøvet Spotify i 3 måneder efter den første måned var jeg 100% sikker på at købe Spotify Premium. Det er fantastisk at jeg kan lave afspillingslister.
Kan bare ikke beskrive mere.

Svar til nogle af de andre.
Kunstnerene skal selv få uploadet deres music.
Som f.eks. Lady Gaga får sit pladeselvskab til at uploade det.
Hvis i er kunstnerene kan i også bare uploade jeres music via. en spotify site.

mærkeligt musikudvalg

Undrer mig grænseløst over at man overhovedet ikke kan finde de originale numre... Tilgengæld kan man finde en masse covernumre og karaokenumre over de originale sange... Hvad fanden er det for en tjeneste som ikke engang kan yde det man ønsker... Eksempel: Changes med 2pac. Der er ikke andet end karaokeversioner af det nummer. Hvordan kan det være? Jeg har premiumudgaven af spotify... Er virkelig frustreret!!

God musik - men mangler en del sange

Synes det er en rigtig god musiktjeneste (hvis man kan kalde det dét)

God kvalitet i forhold til nogle af de videoer man måtte bruge på Youtube inden Spotify - dog synes jeg det er dårligt at der faktisk er en del sange de ikke har med den samme kunstner, bare fordi den pågældende person man søger på ikke er så kendt som så mange af de andre kunstnere i verden.
... Og så er jeg træt af reklamer bare fordi jeg ikke er VIP bruger..

Men alt i alt synes jeg Spotify fungerer godt :)

Music!!!

I get all my music from here. Its great if you keep changing your playlists like me

Fed tjeneste - men mangler bands

Tjenesten fungerer super godt. Syntes at det er super fedt at man også kan tilføje sin egen musik, så man ikke kun er begrænset til at høre det der er at finde i Spotify - for der mangler bands. Fx kan du ikke finde AC/DC, Rammstein, eller Metallica, hvilket gør at tjenesten ikke kan få top karakter.

masser af musik, men reklamer

Jeg har personligt brugt meget tid på at lytte til musik på spotify, men bliver tit irriteret over reklamerne

Umuligt at afmelde konto

Fuldstændigt umuligt at afmelde Spotify. Tænker jeg har været i hver en krog af deres hjemmeside uden at kunne finde ud af hvordan jeg skal afmelde min konto. Er forundret over at man ikke kan finde hjælp i FAQ - for der må jo alligevel være nogle der ønsker at afmelde!

Is Spotify your company?

Spotify Details

Spotify is a digital music service that gives you access to millions of songs.

Visit Spotify