Spreadshirt reviews

Spreadshirt reviews

7.7

Helt i orden, men...

Er i bund og grund rigtig tilfreds. Fin hjemmeside med masser af muligheder, et utal af skabeloner og mulighed for selv at uploade motiver osv. Kvaliteten paa toejet er fin, trykket ser godt ud og er holdbar (selv efter mange vask) og leveringstiden var ok. Men synes at priserne var lidt i den hoeje ende. Ikke desto mindre kunne jeg godt finde paa at handle ved spreadshirt.dk igen.

Helt perfekt!

God pris, hurtig levering, godt udvalg!

Fantastisk!

Jeg bestilte en collegejacket og fik at vide der kunne gå op til 2-3 uger før den kom. Jeg kunne følge med online med hvor langt den var fra Tyskland til Danmark, og den kom efter 6 dage. Resultatet er super godt og trykket sidder perfekt. Lækkert stof og jeg er meget glad for den! Tak :-)

Spreadshirt PERFEKT

Hej allesammen
jeg har set nogle dårlige kommentarer og gode kommentarer
heldigvis flest gode og til dem som har oplevet de dårlige det er som om at jeg har fået fra et helt andet firma fordi at jeg tog almendeldig eksport som er 5-7 dage og der gik altså 3 det er pisse godt gået og min kvalitet er meget bedre end jeg forventede og det er jeg skam glad for jeg synes at spreadshirt.dk også skal have nogle af de gode der er mange der skriver når der sker dårlige ting men der er for få der skriver når det er godt så her er en tilfreds kunde i har gjort jeres arbejde PERFEKT

Værste handel nogensinde

Jeg bestilte én t-shirt den 8. december. Jeg fik en mail om, at den ville ankomme til mig den 14-15 december. Det var en julegave. Den 23. december har jeg stadig ikke modtaget noget. Jeg skriver så til dem, og de vil sætte en ny t-shirt i produktion og sende den igen. Efter dette har jeg ikke hørt fra dem, og jeg har STADIG ikke modtaget noget den 30. januar… Jeg har nu skrevet til dem igen… og de har selvfølgelig trukket pengene allerede i december.

Dårlig kommunikation og service.. Køb ikke derfra.

Watch out!

Jo, jo - god kvalitet og hurtig service, men synes det er rimeligt usmageligt, at spreadshirt.dk åbenbart har et skjult samarbejde med Magnus Kjøller og hans fupfirma PointPay - det er bare ikke i orden! Det, der startede som en god og positiv oplevelse, blev da godt nok lige vendt til en yderst negativ, da jeg opdagede, hvor meget Magnus Kjøller havde "lånt" på min konto ved et skjult VIP-medlemskab efter at have handlet på spreadshirt.dk.
Nu er min harme delt her og ligeledes på facebook - tror ikke lige at I skal regne med nye kunder fra den kant :-/ ØV

Kan kun anbefales

Supergod hjemmeside. Kun positiv her fra.

Lækkert produkt - hurtig levering! Alt i top!

Jeg kan kun anbefale Spreadshirt! Det var nemt og hurtigt og jeg fik det præcis som jeg ville. Kvaliteten er rigtig god - jeg bor praktisk talt i den sweatshirt jeg bestilte :D

Jeg vil helt sikkert bestille hos dem igen :)

Hurtigt og nemt

Man kan designe sine egne bluser, de har op til 5XL og det er sgu dejligt nemt. :-)
Jeg havde mine betænkeligheder ved alle de negative anmeldelser, men jeg har intet dårligt oplevet overhovedet, jeg bestilte fredag(skulle jeg mene) fra Leipzig i Tyskland og bum, onsdag eftermiddag stod jeg med min bestilling i armene. :-)
Kan kun anbefales.

Fejlfrit - både produkt og service!

Har bestilt 16 produkter, - T-Shirts, - Sweatshirts, - Crewneck osv. hos Spreadshirt igennem de sidste to år. - og er yderst tilfreds med både service, leveringstid, kvalitet, pris og selve produkterne.
Jeg har aldrig haft problemer, uanset om det har været upload af billede til tryk på en trøje. Jeg har heller ikke haft problemer med at nogen form for tryk er faldet af, eller krakkeleret på måde. - har overhovedet ikke haft problemer med Spreadshirt.
Jeg har altid fået et tilfredsstillende udbytte af hvad jeg har bestilt.
Hvis du har brug for en trøje med tryk på, så vælg Spreadshirt.com - de ved hvad de laver!
Jeg kan varmt anbefale Spreadshirt!

alt i orden

Bestilt t shirt med print af uploadet foto: Intet at klage over: Levering i min postkasse indenfor den aftalte tid. Acceptabel pris. Fin kvalitet af trøje og billede. Og indtil videre ingen spam i min indbakke.

Flot lavet, og ingen problemer...

skulle have lavet 4ting.. alt var pænt, troede faktisk at når man fik billeder på trøjer t-shirts- osv, at det ikke ville blive særligt pænt.. men blev glædeligt overrasket...

God kvalitet og super god levering.

Har bestilt derfra 2 gange nu, og er ikke blevet skuffet overhovedet. Super kvalitet og leveringstiden er super god (jeg bestilte i tirsdags, og fik mine varer i går lørdag med posten) Dog synes jeg, at størrelserne er meget små, så det skal man lige tænke over. Men trykket er helt perfekt, og som jeg havde forventet, ingen fejl overhovedet. Det er en side, som jeg helt klart vil bruge igen. :-)

Perfekt!

Jeg elsker deres side, og har bestilt derfra 4-5 gange.
Aldrig er jeg blevet skuffet. Kvaliteten er i top, leveringen er som den skal være, og tøjet er præcist som man vil have det. Jeg har købt mange personaliserede gaver derfra - og de er altid et hit! :)
Kan KLART anbefales!

Super kvalitet.

Efter at have læst nogle anmeldelser var jeg personligt lidt skeptisk med at bestille herfra da de ikke var helt gode. Jeg blev virkelig overrasket over det, teksten er rigtig pæn og jeg kan virkelig godt lide min nye trøje. Jeg bestilte en trøje med lynlås fra American Apparel og den er super dejlig og blød. Jeg er fuldt ud tilfreds. :-)

Super god kvalitet

HVIS i bestiller Tank Tops og de ikke siden November har skiftet mærke/kvalitet så er det 110% iorden.

Er rigtig glad for dem jeg bestilte, kvaliteten er rigtig god også selvom de har været igennem vaskemaskine 20000 gange.

LIDT dyre ift. andre steder, og desværre aldrig rabat på dette produkt, har ihvertfald ikke set det endnu.

Men god kvalitet!

Spild af penge!

Min ordre var et foreklæde med motiv, plus ekstra tekst tryk.

* For det første, er kvaliteten ikke noget at råbe hurra for. Stoffet er meget tyndt, der ikke giver en nogen tryghed for holdbarheden.

* Jeg fik ikke en gul farve (skrigende gul), men guld farvet i stedet. Dvs. jeg må gå ud fra de IKKE går op i detaljer, når det gælder deres produkter.

* Noget af trykket sidder ret skævt, og er det første man bider mærke i. Ikke lidt skævt. MEGET skævt.

* Et af bogstaverne har to, ganske store og synlige folder i. Trykket blev sat på forkert, men det bekymrer dem åbenbart ikke, da det nu er mig i hænde, i stedet for at lave det om.

Jeg modtog varen relativt hurtigt, som er det eneste positive ved dette køb.

KONKLUSION:
****************
ALDRIG igen! Ud fra bedømmelserne herinde, må man gå ud fra alt kan ske. Nogen er heldige, andre er uheldige. Kvalitet er ikke noget du kan forvente ved Spreadshirt.dk. Prisen ville være ok, hvis de gik op i kvalitet, men det gør de ikke.

Så jeg kan kun sige, at det føles som russisk roulette. Hold jer væk fra dette sted, medmindre I ikke har noget imod, at bruge mange penge på noget, der let kan gå hen og blive en fiasko. Når man køber ind, skal man ikke være heldig, at de laver tingene ordentligt.

Spild af penge!

Tilfreds !(:

Jeg bestilte tre trøjer her forleden.
Og jeg et positivt overrasket, det et super godt trykt, og leveringen var super hurtig (;

Skuffet...

Levering tog 8 dage og da jeg modtog varen var min pakke åbnet og fuld af huller, ikke noget med at den var klistret sammen igen..
Stoffet er fint, men printet er ikke særlig pænt, farverne er meget grålige..
Så jeg er skuffet...
Jeg handler der ikke igen!

God Kvalitet Hurtig levering

Vi er et par gutter der driver et lille firma med jagtrejser, vi skulle have en T-shirt der ville fange andres opmærksomhed og har derfor designet vort eget logo, nu skulle der så trykkes men ingen ville røre ved dette logo (alt for kompliceret) så kom jeg i tanke om at der findes mange firmae´r der sælger på nettet og fandt så Spreadshirt.dk, bestilling blev lagt og 4 dage senere vupti 4 stk fede t-shirts uden fejl og i god kvalitet, det er ikke sidste gang vi handler der. www.jagtogsport.dk

Spreadshirt Details

Lav din egen T-shirt: Skab og bestil dine egne bluser med personlige tekster, T-shirt-udtryk, fotos eller motiver.

Visit Spreadshirt