Sprogbutik reviews

Sprogbutik reviews

9.0

God pris - hurtig levering

Har handlet der to gange. Hver gang - klik - betal - og få varen med det samme.
Som på kuglelejer.

God handel og super kundeservice

Godt udvalg af produkter og ligeledes super beskrivelse af disse. Jeg var lidt for hurtig på tasterne og fik bestilt den forkerte vare. Ringede til kundeservice og på trods af, at de ikke var på kontoret, blev opkaldet besvaret og min lille fejl sat i orden hurtigt og smertefrit. Pengene for den forkerte vare var hurtigt tilbage på min konto og den nye vare modtaget på ganske kort tid.

Kan klart anbefales! :-)

fremragende

Super hurtig levering og god information. Jeg er meget tilfreds

Nøjagtig hvad der blev lovet

Skal til Brasilien i 2 måndeder og havde brug for et hurtigt introkursus til Portugisisk (Brasiliansk) for at lære de mest basale ord og vendinger. Dette passede perfekt til mig, da der også medfulgte små mp3 filer, hver med et ord på engelsk og portugisisk, så jeg kunne lære overalt. Samtidig medfulgte et program hvor jeg kunne teste mig selv, hvilket jeg fandt/finder meget motiverende.

Modtog DVD'en et par dage efter jeg havde bestilt, intet at sætte en finger på. Er fuldt ud tilfreds og vil da helt sikkert vende tilbage til sprogbutik.dk hvis jeg skal have et hurtigt sprogkursus, til at lære de mest elementære fraser til et andet sprog igen.

God kundeservice

Kun ros herfra. En af de sprogbøger, jeg bestilte, var i restordre, og jeg fik straks en mail herom. De andre bøger, jeg bestilte, blev afsendt og sammen med forsendelsen var yderligere en melding om den ene bog i restordre. Jeg modtog den sidste bog 1 dag før lovet.

Hurtig levering og god kundeservice

Jeg bor i Vietnam og fik CD'en som ventet (ca. 14 dages levering, hvilket er normalt mellem DK og VN). Har foreløbig kun skimmet materialet igennem, men er rimelig begejstret. Dog tror jeg det kunne være en god ide at have den grundliggende gramatik med, for at få den fulde forståelse for udtale og sammenhæng.

Super service.

God service og hurtig levering. Hvad mere kan man forlange.

5 stjerner for engsk og 3 for filipinsk kutsus det giver 4

5 stjerner for engsk og 3 for filipinsk kutsus det giver 4

Hurtig levring. Dårligt produkt

Fik varen som jeg skulle efter et par dage.

Den det produkt jeg købte levede overhoved ikke op til forventningerne.

Hurtig og sikker levering

Det bestilte kom dagen med posten den følgende da

faglig kompetent, venlig, rettidig betjening

der handler jeg gerne igen. Venlig vejledning ved tlf kontakt. Lynhurtig levering af udmærket, anvendelig vare. Let at bestille over hjemmsiden.

Hurtig og professionel behandling

Mine vare kom hurtig og nemt. Selve programmet er noget af det bedste jeg har prøvet indenfor læring af sprog.

SUPER kundeservice!

Tak til Peter Willumsen for SUPER kundeservice. Havde bestilt forkert, men fik byttet helt uden problemer. Rigtig god dialog! Tak!
Mvh. Dorthe

Hurtig levering.

Det var nemt at bestille og varen kom indenfor få dage.

God informativ hjemmeside

Superhurtig levering

God ide, rimelig pris.

synes godt om det, du kan øve når du har tid. Der er lidt ved selve
kursuset, jeg savner lidt basis gramatik, det tror jeg ville hjælpe
når der skal laves sætninger.

Nemt at gå til, men for nemt at komme igennem

Det er et godt program. Jeg har bestilt "lær færøsk". Det er godt og nemt at bestille, men jeg mangler en funktion der lære mig læsning og detaljeret udtale. Fx hvordan man udtaler "Hv", "ó" og "í". Men et fint basic-program

Let overskuelig webbutik.

Fin præcentation af varen, let overskuelig side.

Et godt produkt leveret hurtigt

Jeg bestilte Spanish Premier 10, og modtog pakken med kurset nogle få dage senere.
Indholdet lever fuldt ud op til forventningerne. Kurset indeholder en start test der giver en anbefaling for, hvilket neveau man bør starte på.
Selv om jeg har gennemført spansk 1, 2 og 3 på aftenskole, kan jeg sagtens lære fra kurset. Efter nogle dages øvelser, tegner det i hvert fald godt.

Det virker bare

Det virker bare godt

LanguageClub ApS Details

Sådan handler vi 0 % gebyrpjat. Vi er en ren internetbutik, i sprogbutik.dk betaler du derfor kun varens pris - de anførte priser er inkl. moms. og forsendelse - her er INGEN ekspeditionsgebyrer, INGEN betalingskortgebyrer og INGEN forsendelsesomkostninger ved levering i Danmark. 99 % omgående levering. Bestil i dag og få dit kursus i morgen! Vi har kurserne på lager og sender samme dag vi modtager din bestilling (hverdage inden kl. 15 - levering med PostDanmark næste hverdag). 100 % sikkerhed for din betaling. Det er sikkert at handle i sprogbutik.dk da alle betalinger sker med kort og gennemføres via en krypteret SSL-forbindelse som er godkendt af PBS.

Visit Sprogbutik

Write to: info@sprogbutik.dk