Spydk reviews

Spydk reviews

8.7

super godt firma :-)

Har du hørt om firmaet spydk
De har masser af spændende aflytnings udstyr
Ure og spyfoto udstyr
Du sku prøve og Google det en dag :-)

Super!

Købte et overvågningskameraer hos SpyDk og jeg fik pakken tilsendt meget hurtigt.

Tusind tak :-)

God service, hurtig levering, fede vare.

Jeg købte en vandtæt dvr ur til 500kr og det virker perfekt. Jeg modtog pakken hurtigt, og havde ingen problemer med bestillingen.
Jeg vil anbefale skydk.dk til alle der vil have lidt "spionsjov".

super fed hjemmeside

rigtig fed hjemmeside med masser af fed og sjove ting :)
ting jeg troede man kun så på film :)
rigtig fed hjemmeside :)
helt sikker et kig værd :)

Byttet uden diskussion

Jeg købte en af de små aflytter der bruger simkort havde lidt start problemer men fik at vide jeg sku prøve andet teleselskab wupti.efter at ha ligget ubrugt i skuffen et års tid gad den ik at oplade kontaktet spy. Og blev bedt om at sende den uden mit simkort i.. En uge efter havde jeg en ny :) og har os købt gå sele til baby kom inde for få dage så et sturt sturt 5 tal herfra :)

Kanon service

Jeg bestille et mini-kamera, som blev afsendt allerede dagen efter. Desværre manglede der et kabel. En enkelt mail til virksomheden, og de sidste straks et nyt kabel. Kanon service.

FARE. RØDE LAMPER. HOLD JER VÆK

Hr. [name removed], hvad forgår der.
Bestille opladelig night kamera, får ingen ordrebekræftelse, efter en uge modtager jeg en udlevering seddel af mit posthus, afsender " Ubekendt Nuuk "
Kikker på pakken og ser at den er frankeret med frimærker på ialt 162.- kr
Jeg er faktureret for 262.- kr
Tager pakken hjem og pakker op, ser en gammel æske med ridser uden lukkelabel, er så flosset i åbningskanten at den må være åbnet mange gange, kanten trykket flad
Jeg betaler for en nyt kamera, ikke et som enten er brugt eller brugt som udstillingmodel.
PS: Jeg har taget billeder hvis nogle vil se
Så derefor kære web forbrugerer HOLD jer lang væk SpyDK er plat hele vejen igennem
Dit svar taler for sig selv
Det er netop det svar man forventer når man åbner pakken, løber fra sit ansvar og beskylder andre, bliv voksen

Hej!
Hvis du har skrevet din mail korrekt, så modtager du automatisk en ordrebekræftelse.
På pakken står der afsender...hvad posthuset så vælger at skrive på din seddel det er desværre ikke i vores hænder.
Jeg kan ikke fortælle dig hvorfor der står 162,- Det koster nemlig 244,- at sende en pakke til Grønland.
Beklager hvis du føler du har fået et brugt produkt. Dette er ikke tilfældet, det sker desværre i nogle tilfælde at emballagen kan blive trykket eller andet pga, de lange rejser de får. Men produktet du har modtaget er helt nyt.

kanon kundeservice

la mig gøre det kort..min første og sikkert også eneste anmeldelse på trustpilot...men hvor er den fortjent...jeg køber kamera og en optageboks til computeren..det spiller og det virker..ikke noget odiøst over det..
3 år senere..ser at boksen der skal håndtere alle video feeds er slukket..og tilsydenladende ikke virker mere..skriver en kort email til spydk.dk og forklare mit problem..spydk.dk tilbyder at sende mig en ny strøm adapter for at teste og med lidt held, fikse det hele..jeg spørger ham, hvor meget det skal koste mig..han svare høfligt..0 kr og spydk.dk betaler fragten også....for mig er det god kundeservice udover det sædvanlige..spydk.dk var ikke forpligtet til andet end at sige, ærgeligt, du kan købe en ny..her er et godt tilbud..men det gjorde de ikke..de sendte en ny adapter..desværre var det ikke problemet..men gæt hvor jeg køber min nye boks til at håndterer mine video feeds? spydk.dk

Dårlig service, m.v.

Jeg køber nogen varer hos spydk.dk som jeg betaler via. mit kreditkort.
men under forsendelsen med PostDanmark sker der det at pakken bliver skannet som udleveret uden at jeg har modtaget pakken. jeg har brokket mig til Spydk.dk pr. mail og Spydk.dk henvender sig til PostDanmark og pakken er nu efterlyst men Spydk.dk vil ikke sende mig mine varer eller mine penge før PostDanmark er færdig med at behandle reklamationen.

på [external link removed] er det sælger der har et problem med posten og ikke mig som køber men det hjælper ikke overfor sælger spydk.dk

Opdatering: 16/01-2013
Post Danmark har nu accepteret at de har lavet en fejl men Spydk.dk vil ikke sende mig mine penge tilbage før jeg sletter alt kritik af firmaet.
derfor opfordres der til at man endnu en gang ikke handler med dette firma.

Jeg kan ikke få de varer jeg har betalt. jeg vil anbefale jer at holde jer væk fra Spydk.dk så længe webbutikken ikke har et e-mærke for så er dine penge mere sikret end de er hvis du handler hos spydk.dk lige nu.

SÆLG IKKE / HANDEL IKKE MED DENNE VIRKSOMHED.

Nej der er ingen dokumentation idet at den underskrift PostDanmark har ikke er min underskrift og har også sendt min underskrift til Spydk.dk så han kan se at det ikke er mig underskrift eller håndskrift så Spydk.dk det er dit ansvar.

Post Danmark har d. 04/01-2013 kl. 10:45 orienteret mig pr. telefon at afsender IKKE har lavet en reklamation over at pakken er forsvundet. så stadigvæk hold jer væk fra Spydk.dk

D. 04/01-2013 kl. 16:52 Det er fint at du svarer her inde og mindre fint at du ikke svarer på mine mails. som jeg ved at du har modtaget.
Men ham jeg snakkede med i dag var altså direktør for reklamationsafdelingen og han har kigget det hele igennem og kunne ikke finde noget da han ringede til mig.

men du vil få et uanmeldt besøg på din adresse så denne sag kan blive løst og jeg kan få mine penge eller mine varer jeg jeg har krav på jf. købeloven

Spydk.dk har så fået fjernet min anmeldelse flere gange her fra trustpilot.dk så jeg kan kun fortsæt advarer andre mod at handle med denne virksomhed.

Spydk.dk tør ikke at sandheden kommer frem så pas på hvis du laver dårlig anmeldelse af firmaet.

Opdatering 16/01-2013 kl. 10:33
Post Danmark har nu erkendt deres fejl men i følge en mail fra Spydk.dk vil de ikke sende mig mine penge tilbage før jeg sletter mine anmeldelser af Spydk.dk.
Jeg skal derfor igen indskærpe overfor eventuelle købere. Hold jer væk fra dette firma.

Opdatering 17/01-2013 kl. 07:42
Efter i alt 18 dage hvor mine penge har været hos Spydk.dk er de langt om længe kommet tilbage til min konto i dag. efter lang tids sagsbehandling hos Spydk.dk da de ville afvente PostDanmark trods at det er ulovligt jf. købeloven.
Jeg kan fortsat ikke anbefale Spydk.dk til andre.

Reply from www.spydk.dk

Der bliver kommenteret fra SpyDK på denne sag når alt er undersøgt til bunds. Men kan sige at SpyDK har haft kontaktet Forbrugerombudsmanden, som sagde at PostDanmark skal have lov til at undersøge sagen som tager 1-2 uger. Der foreligger nemlig dokumentation for at pakken er udleveret til kunden.
BEMÆRKNING 04/01-20413 K.. 16.30: Det er ikke korrekt det du har fået oplyst fra PostDanmark, der er angivet en efterlysning, men de er lidt bagud, derfor kunne den medarbejder du snakkede med, ikke se at sagen er oprettet (den er modtaget af dem og bliver oprettet digitalt så hurtigt som muligt) Det er bekræftet af den person fra PostDanmark som du selv havde snakket med første dag.
NY BEMÆRKNING 16/01-2013 Kl. 14.35: Det er ikke korrekt hvad "Christiansen" skriver. SpyDK vil meget gerne tilbagebetale pengene, men vi har endnu ikke fået svar fra PostDanmark om de påtager sig skylden, men det er tæt på en afgørelse da SpyDK idag har modtaget erklæring fra PostDanmark som skulle underskrives, så SpyDK forventer PostDanmark betaler pengene snarest, også får "Christiansen" selvfølgelig sine penge. SpyDK har overholdt alle regler i denne sag!

Jeg bestilte et spion kamera ved spydk.dk og betalte med dankort.
Varen ankom kort tid efter og var pakket ordenligt ind.
Mange omtaler kvaliteten af produkterne, og jo det er kinesisk eller made in taiwan kvalitet, men helt ok når vi snakker at presse et kamera, SD-kort, dioder, knapper og USB port ned i en lille kuglepen eller i en lighter er det faktisk ret godt lavet.
Jeg kan varmt anbefale andre at handle her da man kan se ejeren går op i at der skal være super service.
Vedr. priserne, ja så hænger kvalitet og pris jo sammen på en måde og pointen med spion ting er jo at de skal være gemt så ingen opdager at man har kamera på.
Om uret, eller ligteren ikke ligner 110% ser ingen i farten.

Fremragende service & levering til tiden

Købte overvågnings kamera hos SpyDk. Da den kort tid efter ikke virkede, fik jeg mail support & prompte ombytning (uden bøvl) – sådan. Bagefter besluttede jeg mig for at returnere halvdelen af ordren (jeg havde ikke gennemtænkt mit køb godt nok) – heller ingen problemer. SpyDk tager rent faktisk 14 dags retur ret alvorlig, det kan mange lære noget af. Jeg handler uden tvivl hos SpyDk igen & anbefaler dem gerne til andre. & ja det er måske "Made in China"/? men det virker egentlig ganske professionelt, så prisen taget i betragtning er jeg godt tilfreds med det kamera jeg købte.

Dyre kina-originaler

På hjemmesiden hos spydk advares mod billige kinesiske kopiprodukter ... og under der ur med indbygget GPS tracker vi købte står der endvidere "dette er et kvalitetsprodukt".
Hvad skal man tænke når produktet ikke virker som beskrevet - stort set al funktionalitet beskrevet i manualen virker ikke. Display fejler random. Har faktisk haft en anden på prøve også men havde samme fejl. Nu har vi været uden uret i flere uger fordi det fra kun at virke delvis pludselig holdt helt op med at virke. Derfor skulle det til reparation i ... ja Kina. Og det tager lang tid.
Et gennemført dårligt produkt - og advarslen mod billige kinakopier fatter jeg intet af. Kvaliteten er i bund.

Hele vejen igennem har vi mødt stor imødekommenhed, tålmodighed og hjælp fra spydk, som jo oven i købet lånte os en anden for at teste den også, så vi kan bestemt ikke klage over dårlg kundeservice.

Ideen med et ur med GPS-modtager er fin, ideel til vores behov, men det er i bedste fald en dyr kina-original.

Reply from www.spydk.dk

Meget træls I var så uheldige med det ur, det beklager jeg meget. Vores leverandør at dette ur er ellers meget kvalitetbevidste, men mange ting gik galt lige præcis med det ur I modtog, er bestemt ikke normalt. Glad for de pæne ord omkring kundeservice

Super fed side. Kvalitets produkter, og fik hurtig levering

Købte en GPS tracker, super service og produktet virker bare kanon. Tror ikke de ansatte sover, for de er på mail konstant :-)

Alt for dyrt

Jeg mener at deres ting er alt for dyre.
hvis de vil have kunder burde de sætte priserne lidt ned

Reply from www.spydk.dk

Vi har Danmarks billigste priser og vi har prisgaranti...

www.spydk.dk Details

Visit Spydk