Spyman reviews

Spyman reviews

8.9

Altid professionel hjælp af få - Spyman har varen!

Jeg handler tit hos Spyman.dk og har altid været tilfreds med priser, udstyr og service.
Spørg og du vil få svar :-)

Fang skotyven

I et par måneder var jeg næsten overbevist om, at mine sko, som stod foran hovedøren i opgangen, blev stjålet af én/nogen fra opgangen. Der var ikke tegn på indbrud i opgangen, så hvorfor skulle man mistænke nogen udefra. Jeg fik montør ud, som sørgede for udstyr og opsætning af skjult kamera, så det endte med at tyven blev fanget på fersk gerning på video. Jeg kunne dermed aflevere videoen til politiet, og vi fik efterfølgende lavet hoveddøren ordentligt, så vi ikke længere får besøg af tyven.
Spyman kan varmt anbefales!

God sevice

Handler gerne her igen.

Perfekt service

Jeg har Hamlet med spyman flere gange der har været en enkelt ting der gik i stykker der blev omgående sent en ny ,også support under installation via Tlf har virket perfegt

SPYMAN er SUPERMAN

Jeg har været selvstændig i mange år inden for elektronik branchen med nogle små opgaver af kamera overvågning opsætning osv.
Vi bestiller kamera, kabelruller, stik og adapter hos spyman, vi betaler, de levere uden besvær, ganske alm. Som andre.
MEN i dag blev jeg overbevist om Spyman er redder som Superman
De reddet min dag/kunde opgave, som i værste fald kunne ende med 2-3 dages forsinkelse = kunde utilfredshed.
Vi bestilte kabel rulle på 500 meter for et stykke tids siden.
Til vores nye kunde opgave manglede vi nogle adapter og stik, vi lavede vores bestilling i går aftes
I dag for nogle timer siden, inden pakken skulle sendes afsted, bliver jeg kontaktet af spyman og bliver gjort opmærksom på de stik jeg har bestilt ikke passer til den slags kabelrulle, jeg købte i sin tid.
Hold da op… det tager jeg hatten af for, at man gider gå ind på kundens tidligere bestillinger og ser om tingene nu passer til en vis grad. Fuld tilfreds samt min tillid til Spyman

Den bedste virksomhed at handle med er bare Spyman

Spyman har levet op til mere end mine forventninger. Servicen er i top. Jeg blev positivt overrasket at får min pakke mindre end 24 timer efter jeg havde bestilt, og varerne var som de skulle være. Spyman kan kun anbefalles 100%

Hvad gør en enkelt fejlleverance...

Helt igennem okay firma, fik dog forkert vare i første hug, men det blev hurtigt rettet. Telefonen bliver besvaret og servicen er god.

Lynhurtig levering og en flot service

Jeg købte en GSM alarm over nettet og modtog den med posten allerede dagen efter.
Alarmen var desværre ikke komplet og jeg sendte derfor straks en mail til spyman support. Få timer efter fik jeg svar, at der var en ny alarm på vej til mig vedlagt en pakkelabel til returnering af den anden. Også denne blev leveret med posten dagen efter.
Bedre service kan man ikke forvente.

Udsøgt service og imødekommende

God service og tid til rådgivning. Absolut gode priser.

Venlig, kompetent og hurtig service

I dette fortagen er mottoet tilsyneladende at alt kan lade sig gøre.

Priserne er fornuftig, produkterne er gode og servicen perfekt.

Hvad vil man mere ?

Købte to kulilte og gas alarmer over nettet. De ankom mindre end to dage senere, og lever helt op til mine forventninger. Kan absolut anbefale firmaet :-)
MVH Lone

Selvom jeg endte med ikke at købe produktet, fik jeg en fin og venlig behandling.
Jeg savnede imidlertid udførlige skriftlige informationer om opsætningen, da jeg absolut ikke er tekniker.

Super.

Hurtig og korrekt levering, kan ikke gøres bedre. Mvh, Hanne Jessen.

Rigtig god service

Bestilte nogle kuliltealarmer, de forkerte kom. Ringede og beklagede, næste dag kom de rigtige.
Fin service.

Købte en co2 / gas alarm som blev leveret 2 dage efter bestilling. Denne var dog defekt, så jeg mailede Spyman. Dagen efter var der svar om at en ny var på vej og den var her så dagen efter og fungerer perfekt.
Prisen var god, leveringstid hurtig og kundeservice i top.

Kan kun anbefales herfra

Reply from Spyman Security ApS

Tak for anmeldelsen Karsten. Vi bliver altid glade for at gøre vores kunder glade.
Du er altid velkommen en anden gang. Vi har en hel masse Co2/Gas alarmer!

www.spyman.dk
/WH

----- Videoovervågning til Erhverv og private - Videoovervågning for alle ------

Lidt ærgeligt!

Har handlet hos spyman en del gange i forbindelse med mit erhverv.
Har på det seneste været ret uheldig med spyman, da jeg har fået sendt andre produkter end det jeg har bestilt. Har ringet og beklaget mig, og der er blevet lovet tilsendt de produkter som jeg bestilte! Uden held.
Så jeg måtte betale en tekniker som ikke kunne blive færdig med hans arbejde, pga manglende/forkerte dele. Jeg er selvfølgelig skide skuffet!
Men ellers udemærket produkter som virker som de skulle!
En god ide er at ringe til Spyman og bestille de produkter man skal bruge, og være enige om at det er de ting de sender.
Deres konkurent (Cinema shop.dk) ringer hvis de ikke har varene, og aftaler anden løsning til alles tilfredshed;-)

Hej kim.

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan se du har lavet en ordre på 2 kabler og et stik. Umiddelbart virke det som om du har købt kameraer og andre produkter andet steds og købt et stik og kabel fra os. Ting som du måske ikke kunne få fra den anden leverandør, fordi de sælger billige pakker fra Kina.
Hvordan har du handlet hos os. Du skriver du har handlet hos os en del gange. Vi kan kun se en ordre på 300 kroner.

Vi beklager hvis du ikke fik det du regnede med. Men det er meget svært at rådgive om salg af halve produkter. Normalvis anbefaler vi at man køber alle sine produkter et sted fra. Da det kan skabe forvirring i forhold til det man skal bruge.

Jeg kan umiddelbart fortælle dig at vi ikke anbefaler den sammenkoblingsmetode du har brugt. Der findes strømforsyniger hvor du tilkobler kablet direkte til en metalbox. Så er det med indbygget sikringer. Så slipper du for alle de adaptere du bl.a. har købt.
Men da jeg ikke har været indblandet i sagen, så kan jeg ikke bedømme hvorfor du har valgt et dobbelt dc stik vi stort set aldrig bruger i vores branche.

Vi vil helt sikkert kigge processen igennem og se hvor vi kan skride ind. Så kunder ikke bestiller forkerte produkter.
Faktisk ringer vi ofte til kunder der laver bestillinger der formentlig er forkerte for at sikre at de ved hvad de rent faktisk har bestilt.

Vi anbefaler altid at kunder ringer til os for at få de rigtige produkter. Da kunder uden erfaring ikke altid kan gennemskue hvad det er de køber.

Bemærk, at den såkaldte konkurrent.Er et godt forsøg på at lade deres kunder tro at de køber et super produkt til en god pris. Har du spurgt din leverandør om han tilbyder support, og om han kan garanterer at optagerne kan opgraderes når der kommer nye styre systemer. Og om han giver 3 års fuld garanti på optagerne. Hvis ikke, så er det jo nok en god ide, vi kan give til alle der vil købe videoovervågning.

Til dem der vil tage den risiko, der anbefaler vi at man lige så godt kan købe produkterne på ebay. Der får man meget for ingen penge. Men endnu et råd her i jule tiden. Tro aldrig hvad der står på pakken. For det passer næsten aldrig....En del kunder kommer ind til os efter de har investeret i noget videoovervågning et "billigt" sted, men det viser sig altid at det bliver en dyr investering.

Pas på jeres penge. Det er finanskrise!

God weekend
WH

Fejllevering :-(

Jeg bestilte 5 VIDEO skilte til at sætte på indvendig side af mine vinduer, således at de blev kæbet på så videoovervågning vende udaf og var beskyttet må verjliget.
Fik leveret 5 skilte til at sætte udvendigt og kun klæbede på en side.
Kontaktede Spyman der erkendte de havde sendt de forkerte og ville straks sende 5 rigtige. De beklagede. 2 dage efter modtog jeg 5 skilte magen til de første !!!
Kontaktede igen Spyman, der lovede at nu skulle de nok sende de rigtige. Flemming måtte have tage forkert ige. Har ikke hørt fra dem siden .........
M V H
Anne-Dot Hertet
Fakt.nr: 4919

GO JUL

Kære Anne-Dot,

Vi er ked af sådan at få den anmeldelse på trustpilot. Specielt når vi har valgt at sende dig klistemærkerne endnu engang, uden at bede dig om at sende de første retur.

Du har så ringet efterfølgende, og du nævnte et navn, som lød som Dorthe, vi kunne ikke finde dig som kunde. Og havde derfor ikke en chance for at sende noget til dig igen. Men du hedder noget der er meget tæt på det; Anne-Dot.

Hos os handler det ikke om at gøre kunderne sure, det hele handler jo om at alle parter er glade.

I en anden virksomhed ville man overhovedet ikke reagere, før du sender de forkerte produkter retur. Når det er sket, så sender vi dig det rigtige igen. Vi betaler returfragten naturligvis.

Men vigtigst af alt. du har fået dine mærkater. ;-)

www.spyman.dk
WH

Ny kunde,kan derfor kun vurdere meget lidt

Har bestilt udstyr,men vendter grundet mangel på kameraer,så
meget tilfreds indtil viddere.

super hurtig respons

meget hurtig levering, desværre forkert vare, efter en mail tilbagemelding inden for 2 timer og rigtig vare fremsendes og modtages 2 dage efter, fin service, returnering af forkert vare var selvfølgelig uden omkostninger, kun +er herfra
claus

Fragt

Jeg bestilte et par bnc stik fra spyman.dk. Jeg betalte 75kr for fragt og får så leveret disse stik i et brev med 12kr i porto på.

Det synes jeg simpelthen er for lavt at synke. At tage ekstra pris for en vare i form af merporto er simpelthen til grin!

Hej Bo,

Tak for din anmeldelse. Som jeg tidligere skrev.
Det er korrekt. Vi tager et fast gebyr på 75 kroner, på alle forsendelser.

Dvs. hvis man bestiller 5 paller, koster det 75 kroner, og hvis man bestiller et stik til 12 kroner, koster det 75 kroner. Grunden til vi rent faktisk har gjort det på den måde, er at vi rent administrativt gør det nemmere for alle parter at tage en fast takst. Jeg skal så hurtigt sige at vi oftest taber penge på fragten, da vores produkter normalvis vejer en del.
Når det handler om de små klistemærker, så er det rigtigt at det nok bedst kan betale sig at afhente dem fra vores butik/showroom.

Vi håber du ikke kun nøjes med at afskrække. :-)

Fortsat god dag.
/Spyman Support

Om virksomheden

Størst i import af videoovervågning. Vi udfordre hele branchen. Vi holder fast i kvaliteten Prisgaranti på alle vores produkter. Prøv os! Vi tror på vores produkter. 3 års garanti på alle Digitale video optagere.

Visit Spyman

Write to: wassim@spyman.dk