Spywarefri reviews

Spywarefri reviews

6.3

Kan ikke anbefale Spywarefri.dk

I lang til har tonen på Spywarefri.dk været på en sådan måde at man ikke kunne anbefale nogen at få hjælp der, til at få løst deres problemer, med deres computer.

Det er personer, der med en aggressiv, arrogant og nedladende måde vil hjælpe folk med deres PC problemer. At tonen så ikke er blevet bedre og ligefrem være, gør at jeg har besluttet ikke at anbefale nogen at få hjælp på Spywarefri.

Malware eller spyware ??

Jeg har da fået et pænt svar, men er ikke sikker på at svaret stemmer overens med mine meninger.. Det drejede sig om spyhunter, om det var et godt eller dårligt program. Samtidig omtalte jeg spywarefighter, men venter nu på en masse svar. Man er stadig i tvivl

Fuldt ud dækkende

Jeg vil KLART anbefale Spywarefri.dk til enhver person der vil holde sig lidt opdateret på virus, malware og alle andre fronter omkring nyheder omkring PC/Internet brug.

Spywarefri virker som en uafhænging side, men har selvfølgelig folk fra alle slags firmaer der kender til computer og internet. Jeg har altid fået god hjælp i deres forum og af dem selv.

Hurtig levering og svar på mails

Leveringen af et antivirus program foregik online. Koder til programmet kom med det samme.
Jeg have lidt skriverier med dem og der fra hurtig svar tilbage.

Kæmpede med virus og de løste det :)

Ja jeg kæmpede med en virus som blev ved med at komme igen, selv efter en formatering. Så oprettede jeg et indlæg og fik superhurtigt et professionelt svar og at have gjort et par ting så var det løst, YES.

God og overskuelig side og meget professionelle suppotere.

Kan klart anbefales :)

Flot initiativ

En fremragende hjemmeside, der yder hjælp en professionel og endog gratis, frivillig hjælp til at få renset ens computer for utøj - her kan alle få hjælp til at komme af med spyware/malware/virus! og få råd med på vejen til at sikre sin computer!

For lidt spyware

For lidt anmeldelse af spyware. Koncenterer sig mest om antivirus og anbefaler dittetn og datten sikkerhedspakker som koster guld og grønne skove. Prøv at få hr. og fru hansen til at registerer en af deres anbefalede sikkerhedspakker online og indstil deres firwall. Jeg kender ingen. Halvdelen ad de anbefalede gratisprogrammer virker ikke under opdaterede systemer bl.a. Vista 64 og Windows 7. Nogle kan ikke engang køre under XP sp 3. Kan god ske de var eksperter dengang Win98 var moderne, men der findes mange dedre alternativer ved at bruge Google i 5 min. Der anbefales bl.a. AdAware som i sig selv indeholder en toolbar som tillader reklamer fra inficerede internetsider. DET KALDER JEG SPYWARE FRI, Ha ha.

Fri rådgiving

Har bruget Spywarefri.dk mange gange, til og finde ting til og lave min computer. Gode links til forskellinge sikkerhedsfirmaer og virusscannere

Dejlig personer virkelige hjælpsomme

Hej
Rigtig godt sted at besøge.
Hjælpsom

MVH JAN

Min varmeste anbefaling. Sælger kun de bedste produkter, til konkurrencedygtige priser, samt super service.

Super sted at handle og ligeså fin hjælp når man har brug for det,kan kun anbefale på det varmeste.
Jeg håber der efterhånden er flere der får øjnene op for at man her kan få enmasse hjælp så man undgår hackere og spam mm.

Fantastisk side lige som deres shop på www.spywarefri-shop.dk er det. Helt unikt er deres sikkerhedsforum hvor man af virkelig kompetente supportere kan få hjælp til alle sikkerhedsproblemer på computeren. Kan varmt anbefales. Denne side burde have statsstøtte, da alle medarbejdere arbejder gratis og er helt uafhængige af økonomiske interesser.

En meget alsidig side. Som nævnt drevet af folk med en dyb indsigt i IT-verdenen. Og med Antispyware som kerneområde.
Jeg ved ikke hvor jeg eller rettere mine pc'er ville være uden denne site.
Ligeledes Forum og shoppen er 100% seriøst.
Og så er alt skrevet til, at forstå!

Spywarefri et er dybt seriøst site af frivillige eksperter ud i sikker og med speciale i spyare. Deres shop leverer kun kvalitetsprodukter indenfor sikkerhed og varen leveres omgående. Deres support hedder "forum" Bliv meldem og log ind. Alle mulige emner behandles. Det er mluigt at lægge en logfil ind og få bedømt om man har en "ren" computer.
100 ud af 100 er min rating.

Hilsen Mogens

spywarefri-shop.dk Details

Spywarefri tilbyder en udvalgt samling af sikkerhedsprogrammer til din computer. Undgå ventetiden hos lægen - køb dine vacciner her hos os. Vi yder den service, de andre tale om.

Visit Spywarefri

We live here: Ryesgade 27, 3. sal