Srbodyart reviews

Srbodyart reviews

6.8

Den bedste ....!

Den eneste piercer der nogensinde har fået lov at lave huller i mig. Jeg har besøgt S.R. Body Art med meget jævne mellemrum i næsten 15 år.

I andre butikker kan man, fordi man ikke er harcore piecet få lov at stå og vente længe inden nogen gider betjene en, men ikke hos Lars, alle behandles med samme selvfølgelige venlighed.

Dyr! Dårlig service og stil!

Meget dyr og dårlig service!

Købte en zirkon navlepiercing til 300kr.
Der gik ikke 2 min. fra at jeg havde købt den til jeg bad om refundering, men han ville ikke give pengene tilbage og sagde han ikke vidste hvordan man åbnede kassen.
Han bad mig om at komme dagen efter hvor han ville have talt med sin partner om at åbne kassen. Da jeg kom havde han ikke talt med hende og ville ikke ringe til hende. og pludselig hed det sig at han kun giver tilgodebvis tilbage..
Desuden tror jeg ikke der er nogen partner, da det af hjemmesiden fremgår at det er hans virksomhed!
Dårlig stil. Dårlig service.

God oplevelse

Jeg var derinde med mine veninde fordi vi begge skulle pierces, og vi var begge to rigtig glade for resultatet. Udover det var der rart at være, og de var søde til at tage sig af min veninde, da hun fik det dårligt.

Få IKKE dine piercinger lavet her...

Har fået flere piercinger samme sted, men de sidste 2 har været meget skæve. Der pierces desværre på øjemål nogle gange og jeg har fået 2 meget skæve piercinger. Begge to blev lavet på fornemmelsen. Min sidste tungepiercing blev desuden piercet nedefra og op, og han ramte ikke midten af tungen. Alle andre som jeg har talt med piercer oppefra og ned.... og det gøres tillige igennem et tushmærke som kunde og piercer aftaler placeringen af. Jeg har prøvet at få pengene retur fra de elendige piercinger, og jeg har fået bekræftet det ved andre piercere at det er skævt og sjusket arbejde. Men butikken vil åbenbart hellere have utilfredse kunder og åbenbart fortsat levere forhastet og sjusket arbejde. Alle kan kalde sig piercer, men der er godt nok forskel på hvor gode de er. Vælg hellere en anden - Det er min anbefaling.

Det er nemlig de mest grundlæggende procedurer der virker foruroligende anderledes end alle andre. Og resultatet er desværre derefter.

Butikken S.R. Bodyart /ejeren/pierceren hævder på hjemmesiden at være formand for Dansk Piercing Laug. Dette er desuden en selvopfunden/selvskabt forening der er ikke eksisterende og ejes/drives af butikken selv - Tjek evt. selv websitet: www.piercinglaug.dk som ender i et død hjemmeside. Jeg fik først tjekket det bagefter. Det lød ellers som en garanti for kvalitetsarbejde og jeg tog det for gode varer desværre.

Konklusion: Jeg kommer ihvertfald ALDRIG igen, og vil også stærkt fraråde alle andre at benytte sig af stedet. Havde ellers glædet mig meget til min nye piercing, men blev både skuffet og ked af det, samt en masse penge fattigere.

Helt perfekt!!!

Jeg var i dag inde hos SRbodyart, og jeg er helt vild med de to piercinger jeg har fået lavet!! Jeg kan varmt anbefale stedet. Der var intet stress og jag, og man blev imødekommet med åbne arme af en utrolig rar mand, hvorpå man kunne mærke at han ville en det bedste! Mine piercinger sidder lige præcis som de skal! Hygiejnen er som den skal være, og han var sød til at fortælle hvordan jeg skal passe mine piercinger fremover, og jeg er velkommen til at komme ned hvis jeg har spørgsmål eller andet! Jeg skal helt klart derhen når jeg igen en gang skal have lavet piercinger!

Fantastisk oplevelse!

Jeg fik min første piercing i dag i denne fantastiske butik, sammen med min veninde. Jeg har godt nok aldrig oplevet så sødt og venligt et menneske som ham - og ikke mindst hans hund! Når der skal pierces igen, vil jeg ikke tøve med at gå derhen igen! Alt var sterilt og jeg følte mig godt tilpas! Og så fik vi da også en hyggelig sludder! :)

Intet mindre end 5 stjerner!

Kanon oplevelse

Jeg ser bort fra de 2 dårlige anmeldelser. SR Bodyart har lavet alle mine piercinger (5stk) over en række år. Service er i top. God rådgivning. Hjælp til skift af stav. Jeg bruger ALTID SR bodyart da jeg ved de laver et flot arbejde, og ved de har masser erfaringer og viden inden for kroppens anatomi. Kan se det på mig selv og veninder. Var derinde med en veninde så sent som idag, og hun var også positivt overrasket. Kun store +'er herfra! Vi kommer helt sikkert igen! :D Hilsen Kristina marx82@live.dk

Dårlig hygiejne forkert smykke

Dårlig hygiejne fordi jeg ikke så noget sprittet af eller rengjort og pga løs hund i butikken og piercer rummet. Ingen vejledning af efterbehandling på skrift og forkert vejledning da vi spurgte.
min veninde fik i tungen og fik af vide at hun bare skulle børste tænder som normalt , altså ikke noget mundskyld eller saltvand. hun måtte derfor efterfølgende tage den ud pga. smerter og betændelse.
min stav i brystpiercingen var for kort og er derfor først gået i orden efter jeg fik den skiftet hos en anden piercer.
Jeg håber i vil gøre noget ved disse ting for jeres fremtidige kunders skyld.

vil stærkt fraråde stedet

Jeg blev sendt ud af butikken med en skæv/forkert placeret piercing.
Fejl kan ske, vi er kun mennesker! Men det er helt uacceptabelt at sende en kunde hjem med en piercing der ikke sidder rigtigt, så piller man den ud igen med det samme og beder kunden komme igen en anden dag og få den lavet.
Jeg havde desuden problemer med nerverne i ansigtet (nerveskade?) flere måneder efter. Det var nogen rigtig ubehagelige måneder som jeg helst ikke vil tænke tilbage på.

Is Srbodyart your company?

S. R. Bodyart Details

S.R.Body Art Piercing Smykker i Titan, Niobium kirurgisk stål guld i højeste kvalitet, til navler, næse kroppen og intimt. ”sikre” Piercinger udføres. Find os på Frederiksberg, Falkoner alle 6

Visit Srbodyart

We live here: Falkoner Alle 6