Stadium A/S reviews

Stadium A/S reviews

7.5

Dårlige tilbageleveringsmuligheder

Produkterne fejler intet, men det er bøvlet at tilbagelevere, hvis ikke man bor tæt på en butik.

Find en anden postleverandør end PostDK

Intet galt fra Stadiums side, men PostDanmark valgte at smide pakkesedlen på min dørmåtte, så alle og enhver kunne tage den.
Jeg kommer ikke til at handle hos stadium.dk igen, så længe det er PostDK der er leverandør af varerne...

Helt fint

Købte et liggeunderlag, og bestilling af denne, leverance + fri fragt og det hele gik helt fint. Så det er 5 stjerner der. Noget der trækker ned er dog, at jeg ville købe liggeunderlaget i en butik, da jeg alligevel skulle derhen. På hjemmesiden stod der, at denne vare samt en anden jeg havde kigget på, var hjemme i butikken, men da jeg kom derhen, var der kun ét slags liggeunderlag og det var ingen af de to. Lidt skuffende, derfor kun 4 stjerner.

Stadiums interne problematikker går ud over kunden

1. Jeg har endnu ikke modtaget varen (selvom min e-mail siger, at den skulle være i butikken efter 3 arbejdsdage)

2. Stadium medarbejderen blev nærmest sur over, at jeg kom i butikken for at afhente min vare efter 3 arbejdsdage, da de åbenbart yder en ”ekstra” service, hvor de ringer til deres kunder, når varen er i butikken. Hvordan kan det være en ekstra service, hvis man bliver lovet noget via e-mail og kører forgæves? (e-mailen siger tydeligt, at man IKKE vil blive kontaktet yderligere).

3. Stadium medarbejderen lagde meget vægt på, at de i Lyngby ikke var enige med betaling eller processen ved online køb. I mine øjne burde alle Stadium butikker stå sammen som en virksomhed.

4. Stadium medarbejderen forklarede, at jeg ville blive ringet op, når varen var klar til afhentning, men blev jeg ikke ringet op efter ca. 5 dage, skulle/kunne jeg selv tage kontakt til dem. Underlig ”ekstra” service.

5. Jeg håber, at produktet er fint, når jeg (engang) modtager det, men servicen og deres interne processer hænger ikke sammen, hvilket er en skam, når det går ud over mig (kunden).

Jeg har ellers haft en positiv oplevelse med at handle på Stadiums hjemmeside før, så det her er ærgerligt.

Nem handel dog lang leveringstid

Fin hjemme side, det nemt at bestille det man ønsker, dog er vente tiden lang, har nu ventet på min vare i 6 dage

god service

Venlige og hjælpsomme ekspedienter

Super service og hurtig levering til fornuftige priser

Super service og hurtig levering til fornuftige priser

Super god service

Hurtig levering. Jeg fik en mail om at pakken var på vej og at man kunne hente den i den aftalte butik ca 3 dage efter. Jeg ville ikke få yderligere information fa Stadium.

MEN dagen efter var der en medarbejder fra Stadium Lyngby der ringede og sagde at min pakke var ankommet.

God hjemmeside, rimelig hurtig levering

Hvis man skulle forbedre noget på Stadium.dk må det være en hurtigere levering. Ellers god hjemmeside og fin service med fri fragt.

God website - hurtigt levering - super produkter!

Besoegte sitet fordi jeg havde nogle gavekort fra da der var butik i Aarhus, fandt nogle fine produkter - der var et stort udvalg. Alle produkter blev leveret hurtigt og alt gik nemt og smart.

hurtig levering og god service

jeg bestilte om søndagen og fik pakken om onsdagen :)

Nemt og hurtigt

Hurtig og ikke mindst gratis levering. Varene levede i øvrigt helt op til forventningerne!

Hurtig levering til en god pris

Alt forløb som forventet. Kan varmt anbefales

Køb af wedge....mangler tilbagemelding.

Købte en golf wedge på 56 grader. Den blev købt over nettet. Da den kom i "kurv" kunne jeg ikke se str på denne og blev i tvivl om hvorvidt jeg havde fået den rigtige str. Kunne hellere ikke se det på min faktura. Kontaktede stadium via mail men fik aldrig svar tilbage. Endte dog med at få den rigtige. .. Stadium i skal være bedre til at svare tilbage, og bedre Info på det købte produkt.

sko størrelserne som stod på nettet fandtes slet ikke.

Jeg bestilte nogle sko på stadium.dk, de vidste sig at være en dum ide.
De størrelser som står på hjemmesiden ier kke de samme som findes fra fabrikanten.

Dum fejl fra stadium..

hurtig og god information under hele forløbet

utrolig god betjening - fik mails, sms og endda opringning da mine vare var ankommet til den valgte butik. I butikken fik jeg hjælp med mine varer, for at være sikker på at tingene var som de skulle være.

Let og hurtigt

Varen kom hurtigt

Vildt god service

Super glad for mit produkt. Hurtigt levering

Overskueligt indkøbssite uden dikkedarer!

Alt er leveret som forventet….godt tilfreds :-)

Helt igennem fin service.

Nemt at bestille.Nemt at betale. Helt igennem nemt og god service.
Mvh arne

www.stadium.dk

FRAGT/RETUR

2-5 dages leveringstid. Altid fri fragt. Fri retur til valgfri Stadiumbutik (gælder ikke tungt gods).

Populære kategorier:

Træningstøj