Staplesdirect reviews

Staplesdirect reviews

3.1

Penge trukket, men ingen vare modtaget!

Kan ikke anbefale denne virksomhed OVERHOVEDET! For 5 dage siden bestilte jeg en varer, og fik ordrebekræftelse, faktura og pengene trukket på mit dankort, men har ingen vare modtaget! Kundeservice svarer heller ikke på mails, til trods for at de har været kontaktet 2 gange!

Mit råd: find et alternativ, da det er BEDRE og billigere, da man sikkert får sine varer ved dem!

skulle ikke have lov til at drive forretning her i Danmark

vi fik en reklame i postkassen kikkede lidt i den og bestildte så en rulle tape og en tapedispencer, men da pakken kom var der kun en rulle tape intet andet , jeg ringede til dem og fik at vider der var ventetid på den , og jeg siger høfligt at jeg så køber en i det lokale byggemarked,og det blev gjordt , men jeg bliver ved med at få regningen på den selv om jeg har ringet dertil 3 gange nu, og det er jeg træt af så hold jer fra dem af
mvh Steen

Det værste jeg nogensinde har oplevet...

Det jeg har oplevet med Staples Direct kan slet ikke beskrives. Jeg har bestilt kopipapir of blækpatroner tilbage i juni 2011. Alle varerne stod til dag til dag levering, men pakken kom først efter en måned. Jeg ringede til deres kundeservice flere gange i løbet af den første uge og har hver gang fået at vide, at pakken var lige på trapperne... Direkte løgn altså. Da jeg skulle bruge varerne hurtigst muligst, har jeg prøvet at afvise pakken ved leveringen. Dette gik ikke, pakken blev efterladt ved døren. Efterfølgende har jeg prøvet at tilbagesende pakken og få pengene retur. Jeg har ringet til dem ca. 30 gange indtil dette tidspunk og ingen kunne hjælpe mig med noget som helst. Da pakken endelig blev afhentet ca. 1 måned senere, skulle jeg kæmpe for at få mine 1000 kroner retur. Dette var åbenbart hellere ikke så nemt, som man skulle tro... Utallige telefonopkald senere har jeg fået mine penge. Men det skulle ikke slutte her. I januar 2012 får jeg endnu en regning med rykker på. Det var åbenbart den regning, som jeg har fået tilbagebetalt fra Staples. Der gik godt nok et kvarter før jeg fandt ud af det, da Kundeservice er meget uhøflig, arrogant og uvillig til at hjælpe. Jeg er ellers ikke en der hidser sig op over ingenting, men dette var bare for meget. Til sidst har jeg ringet direkte til deres bogholderi. Efter yderligere 15 minutter og 3 viderestillinger i systemet fik jeg tingene på plads. Selv om jeg skal ALDRIG ALDRIG ALDRIG mere handle hos Staples, sender de stadig regninger.

fin oplevelse

Købte en værdi boks. Det hele kørte smertefrit

Det virker hver gang...!

Jeg har handlet hos Staplesdirect igennem flere år til min egen virksomhed. Alting er altid iorden og hurtig levering. Henvender jeg mig med spørgsmål er der også hurtig hjælpe at hente. Har også her sidste gang oplevet service ud over det sædvanlige ifb. med en reklamation, som ikke var pga. Staplesdirect, men producenten. Kan kun anbefale at handle her :-)

Ingen kunde hjælp

Jeg købte et produkt af dem for en måned siden: For det første gik der lang tid før jeg fik den og da jeg ringede for at få at vide hvor den var henne, sagde de ville ringe tilbage... Det skete bare ikke og jeg ringede igen, denne person sagde det samme, men der skete ikke mere.
Jeg kom igennem til fire personer der sagde de ville ringe tilbage og så ikke gøre det, da den endelig kom, min pakke, var det ud af det blå og nu troede jeg det var godt... Men nej, for da den ikke virkede - dette var noget software, der skulle virke på Mac og Windows - ringede jeg igen, og fik fuldstændig samme behandling og til sidst opgav jeg, da jeg har bedre ting at bruge livet på.
Så hvis du køber fra dem, skal du være forberedt på, at hvis der er noget der går galt er der ikke meget hjølp at hente hos Staplesdirect.

Underligt betalingsforløb

Mellem jul og nytår bestilte jeg en vare fra Quill Malling Beck / Stables. Jeg betalte de 156,25 kr. som jeg blev opkrævet på deres hjemmeside med mit Visakort. Der blev kun hævet 75,- kr. og jeg modtog en faktura på kr. 81,25 kr. Jeg regnede med at der var sket en fejl ved betalingen (156,25-75,00=81,25). Jeg betalte 81,25 kr. til firmaets bankkonto med oplysning om fakturanummer. Nogle dage senere blev der hævet 81,25 kr. på mit Visakort således at jeg nu har betalt 2 x 81,25 kr. Firmaet er klar over at noget er gået galt og har fået et kontonummer som de kan føre pengene tilbage til. I øvrigt har modtaget yderligere to fakturaer på 81,25 kr. og to på 75,00 kr. Bogholderiet siger at det jo _kun_ er 81,25 kr. det drejer sig om! Jeg ved ikke om jeg nogensinde ser mine penge igen. Jeg handler ikke hos firmaet mere.

Hurtig og let levering

Handler tit her, for gider ikke lede efter alle de ting jeg kan få her, i 10 forskellige butikker.
Kvaliteten på langt det meste er god, og holder længe.

Uønskede mails fra Quill aka. Staples Direct

Efter henvendelse fra Martin B. Wallin skulle jeg nu være på vej væk fra deres mail liste, anmeldelsen er hermed justeret fra 1-4 stjerner, da varen købt hos Malling Beck i sin tid var OK og fungere endnu!

=========

Det så anden gang jeg modtager et nyhedsbrev fra Quill.. og sjovt nok kan du IKKE melde dig af deres nyhedsbrev.. men har på den anden side heller aldrig tilmeldt mig! Så derfor sendte jeg dem også en fin mail sidste gang, som jeg dog ikke fin nogen response på! Så nu prøver vi igen og se om de overhovedet forstår dansk eller man skal tage grovere midler i brug for at nå frem til de spam-konger! Og hermed har jeg så udtrykt min mening som de ønsker i vedhæftede mail!!
Staplesdirect

Reply from Staplesdirect

Hej TerkeLit,Jeg skal beklage du har modtaget uønsket e-mail fra os.På det vedhæftede billede, kan jeg se, at du har modtaget en invitation til et spørgeskema - Dette spørgeskema blev/bliver sendt til vores aktive kunder for at kunne tilbyde de mest attraktive kundepræmier på vores kataloger og i vores e-mail tilbud.Denne type e-mail er ikke i strid med gældende regler bl.a. fordi den ikke indeholder markedsføringsmateriale. Dette betyder dog ikke, at du ikke kan blive "afmeldt".Jeg skal blot bede dig sende e-mail til quill.kundeservice@staples.dk - med reference til mig, så vil jeg sikre mig din e-mail bliver slettet i vores system.Med venlig hilsenMartin B. WallinWeb ManagerStaples DirectBjergvangen 13060 EspergærdeTlf. 70 118 118

Hurtig og effektiv

Har handlet hos Quill flere gange og kan kun sige positiv om servicen og priserne er helt i orden og gennemskuelige

Hurtig levering og efterlevering

Bestilte en Dymo, som kom efter få dage. Noget tilbehør var i restordre men modtog det efterfølgende.
Hurtig tilbagemelding pr. mail.

Bruger dem fast til alle kontorartikler, og div. småmaskiner
hurtig levering, emballage kunne være bedre, men generelt er varer intakte og salgsbare.
eneste minus skulle være man kunne ønske sig at de skar lidt ned på deres gaveræs og gav lidt bedre priser.

Visit Staplesdirect

We live here: Denmark