Star Beauty reviews

Star Beauty reviews

8.6

Fantastisk skøn og dejlig oplevelse

Et virkeligt dejligt sted at komme. Dejlig atmosfære, med levende lys og stille musik.. Super dygtig og meget kompetent personale der tar' godt imod når man kommer, og byder på te og frugt... Jeg er kommet der nogle gange, og min ansigts behandling(Oxygen Lift) føles og ses mærkbart.. Der er god information og vejledning ang. produkterne der bruges ved behandlingerne..
Star beauty kan jeg kun give mine bedste anbefalinger..

Super skøn og behagelig behandling af meget venlige og kompetente kvinder

Jeg kan kun anbefale ansigtsbehandling hos Star Beauty. Jeg følte mig under hele behandlingen i kyndige hænder og der var synlig resultat efterfølgende. Min hud har fået mere glød og spænstighed og mine omgivelser ser det også.
Under hele forløbet blev jeg guidet og var i en tilstand af total afslappethed.

SUVEREN god oplevelse!!

Jeg får meget sjældent ansigtsbehandlinger og mest fordi, at min hud er så sart og har svært ved at tåle det, MEN købte to særdeles billige via Sweetdeal og må sige at jeg sjældent har oplevet så varm, dygtig og professionel pige som hende Hira. Hun talte engelsk og meget forståeligt, og var super dedikreret og meget omhyggelig, forklarende og uddybende hele vejen. Hun bruge hvert et minut positivt, som jeg lå på briksen og følte mig meget tryg i hendes favn :-)).. Virkelig en dejlig og meget personlig oplevelse og min hud stråler derefter. Ingen tvivl om, at Hira vidste hvad hun havde at gøre med :-)), så jeg anbefaler stedet varmt til alle interesserede..

Effektivt, venligt, afslappende stemning

Jeg er ret erfaren kunde i forvejen, men jeg har skiftet fra ar være massage tilhænger til oxi cavi behandling samt anbefalet Exuviance kosmetik, da det viser sig at være meget effektivt og gavnligt til min hud for at holde den i god tilstand og forhindre aging processer. Jeg føler mig hyggeligt og afslappet i Hiras hænder - hun er rigtig professional og en rar person.

S.K.

Fantastisk behandling, god service og fin information og vejledning

Jeg er nu gennem snart et år kommet med jævne mellemrum til oxigen behandlinger hos Starbeuty .....og er meget tilfreds med behandling, servicen og informationsniveauet på klinikken. Efter grundig vejledning fra de dygtige piger i klinikken er Jeg gået over til kun st bruge excuviance produkter til min hud ....og må sige at det var et super godt valg, idet jeg både kan se og mærke at min hud har haft synlig og rigtig godt af både behandlingerne og skift til Excuviance ;-))))
Jeg kan kun anbefale andre at prøve deres behandlinger, det er dejlig forkælelse, der virker. Mange hilsner fra en meget tilfreds kunde

Anette Lykke Nielson

Afslappende Oxygenlift behandling der virker

Har gennem de sidste par år med jævne mellemrum fået Oxygenlift (Madonna) behandling hos Star Beauty - primært hos behandler Kalsoom. Har altid fået en god og professionel behandling med godt resultat, så kan kun anbefale Star Beauty.

Fladere mave og vægttab efter 10 behandlinger

Da jeg startede mine TEI 1 behandlinger var jeg skeptisk, men allerede efter 4-5 behandlinger begyndte jeg at kunne se resultater. Det skal lige siges at jeg også har omlagt min kost så jeg spiser langt færre kulhydrater og meget mere grønt, så jeg er sikker på at det har været med til at give mig det gode resultat. Jeg tabte 3,4 kg på 4 uger og adskillige centimeter, især på mave og hofte. En lille kritik er at der ikke altid ligger et håndklæde klar efter behandlingerne og det til tider kan man føle sig lidt på egen hånd inde bag forhænget. Det kunne være rart hvis alle personalerne lige kiggede ind en gang imellem for at høre om alt var som det skulle være, som et par enkelte af personalerne gjorde. Men behandlingerne er der ikke noget at sætte en finger på. Jeg vil klart anbefale det til andre.
Kathrine Hinz Pedersen

Tak tak tak

Star Beauty har hjulpet mig med at få minimeret mit akne så meget, at jeg igen har fået selvtilliden tilbage! Det er utroligt at jeg i snart 12 år har kæmpet med dette og efter 8 behandlinger er det utroligt, hvad resultatet er blevet.

Jeg takker dem fra hjertet og kan anbefale dem til alle, der ønsker resultatorienteret behandlinger og service af meget højt kvalitet. 5 stjerner er alt for lidt, gid jeg kunne give dem 100....

KNUS
Diana

Blandt de bedste i København!

Star Beauty er uden tvivl et af de bedste skønheds klinikker i København.

Jeg har nu været hos dem 3 gange og det bliver ikke sidste gang. De ved hvad god service betyder og deres behandlinger er virkelig gode og har hjulpet mig såå meget.

Helt klart 5 stjerner fra mig :O)

søde, service minded og giver sig tid til kunderne

jeg fik tei behandlinger hos star beauty. Der var søde piger, rent og pænt og de gav sig god tid til mig - jeg følte mig aldrig overladt til mig selv..

Håber vi ses igen !

Stressende oplevelse og mersalg

Jeg glædede mig helt vild til at prøve oxygenbehandlingen, som jeg aldrig har prøvet før. Og mest af alt til at ligge på en briks og føle mig forkælet og helt afslappet.

Jeg ankommer til stedet og bliver vist ind i et lille bitte rum, hvor der mangler karme på døren, så man kan ligge og se på isoleringsmaterialet. Der virker ikke heller ikke helt rent og de store cremebeholdere har gammelt, brunt snask, der hvor cremen trykkes ud.
Selve behandlingen var lækker - hvis det ikke var, fordi den engelsktalende pige konstant prøvede at sælge mig noget, MENS jeg lå og prøvede at slappe af. Hun startede med at disse de cremer, jeg plejer at bruge, og dernæst ville hun sælge mig en række behandlinger. Ingen tvivl om, at hun var på provision.
Det var ærgerligt, at jeg følte mig som en, der skulle punges, fra jeg trådte ind af døren.

Reply from Star Beauty

Hej Camilla,

Tak for din anmeldelse!

Jeg skal beklage, at du føler at dit besøg hos os har været stressende og pressende for mersalg.

Det er ingen måde, det vi ønsker, vores kunder skal opleve.

Ja, vi er i gang med en ombygning, men det betyder ikke at vi ikke gøre rent eller sørger for at overholde grundlæggende hygiejniske principper.

Jeg kan oplyse dig, at vi sørger for at rydde op efter hver eneste kunde, da det er et must/selvfølgelig for os at gøre og generalt rengøres HELE klinikken dagligt efter lukke tid.

På min kollegas vegne, skal jeg oplyse at hun ikke føler hun konstant pressede dig eller prøvede at få dig til at købe noget. Generalt er det jo sådan, at alle kunder bliver spurt indtil deres problemer med huden (det gøre alle klinikker alle steder), og meget naturligt anbefaler kunder produkter, som man føler vil hjælpe.

Men at du har følt noget andet, skal jeg selvfølgelig beklage.

Du er meget velkommen til at booke en ny tid, kvit og frit. Så håber vi at du denne gang oplever tingene bedre hos os, med samme behandling. Skriv blot til os, hvis dette har din interesse.

Camilla Andersen
Daglig leder

Dejlige omgivelser og dygtigt personale

Jeg købte først et værdibevis til 10 T-II behandlinger og bookede mine tider som beskrevet der.
Da jeg kom til den første behandling tog de rigtig godt i mod mig, og den søde pige anbefalede mig i stedet Tei-I behandlingen uden ekstra omkostninger, da hun mente jeg ville opnå bedre resultater der, da jeg bare ønskede omstramning af bl.a. maven og ikke et decideret vægttab.

Jeg har nu gennemført næsten alle mine behandlinger og har taget et par gamle ynglings cowboy bukser i brug igen :D Behandlingen er ingen velværsgivende behandling, men man er ikke i tvivl om at ens krop arbejder!

Personalet virker meget professionelle og er altid smilen og glad - og kan faktisk huske en fra gang til gang. Den eneste lille smule kritik jeg kan komme med er at man ikke kan komme i telefonisk kontakt med dem, men de er altid indstillet på at finde en løsning når man snakker sammen bagefter.

Eksklusive salon

eksperterne står altid klar til at rådgive dig bedst muligt. De er nogen meget dygtige kosmetologer Star beauty har. vil anbefale alle til at prøve det. :))))))

Mit sikre valg

Nu har jeg gennem det sidste halve år, ca, kommet hos Starbeauty og hos behandler Sarah.
Jeg er meget tilfreds. Sarah er rolig, sød og dygtig og jeg føler mig i de bedste hænder. Min ansigtshud er blevet tydeligt fastere med formindskede porre, som har været mit problem igennem mange år, det er ikke blot min egen mening, men også venner og families.
Når man kommer til klinikken, bliver man altid modtaget med et smil og føler sig velkommen. Venteværelset er hyggeligt med afstressende musik og behagelige dufte.
Glæder mig altid til næste gang. Tak.

Dejlig behandling der gjorde en forskel

Fik en fantastisk oxygenlift hos Star Beauty. Jeg kunne med det samme se en kæmpe forskel på mine rynker. Min behandler var så sød og dygtig, følte mig i sikrer og kyndige hænder. Deres reception er fantastisk indrettet og musikken de spiller fjerner ens stress.

Her kommer jeg 100% igen!

medarbejdere der er svære at forstå og bruger mere tid på mersalg end at lytte/behandle

Jeg er ikke imponeret, en behandler der er svær at kommunikere med, som bruger mere tid på at overtale mig til ikke at bruge mit værdibevis, men betale fuldpris for min behandling.
Jeg havde via deal booket tid til en star clasic behandling, behandleren er klar over at jeg betaler via en deal, oppe i behandlings rummet kikker hun på min hud og synes jeg skal tage en oxygen behandling i stedet, fint den er jo ogsdå dækket af den købte deal.
Under behandlingen prøver hun flere gange at få mig til at opgive min deal, men gemme den til en anden gang og "bare" betale fuld pris, men jeg takker nej og understreger at jeg vil benytte min deal. Da det endelig siver ind, fortsætter behandleren med at fortælle mig at jeg bør komme hver 2 uge til behandling med oxygen. Jeg lukker lidt af med mmmm mmmm men hun fortsætter.
Nede ved kassen, giver jeg hende mit deal bevis, som hun kikker uforstående på og siger jeg ikke kan bruge det. Øhhh Jo det kan jeg, hvilket hun accepterer.
Hun fortsætter mersalget og prøver igen at sælge VIP kort "special price for you my friend". Jeg fprsøger at fortælle jeg gerne vil aflyse min fredasgs tid, men det siver ikke ind. snakken fortsætter om herlighederne med Oxygen behandling hver 2 uge til special pris. Ja ja, jeg tænker over det farvel

Jeg har efterfølgende haft svært ved at logge ind på deres side for at afmelde min tid fredag morgen, De svarer ikke på telefon, man skal sende dem en mail, hvilket er gjort, og får en autorepky retur at man ikke kan afmelde via mail, men det skal være via hjemmesiden, som jeg ikke har kunne logge ind på.

Selve behandlingen var ikke noget at råbe hurra for og den afstressende oplevelse jeg havde set frem til, blev ødelagt af en speedsnakkende behandler der enten forsøgte mersalg eller ville have mig til at kikke med i spejlet da hun trykkede hudorme ud!! Nej tak blev ikke taget for et svar, for hun pressede et spejl i min hånd og blev ved med at sige Look Look Look... kikkede en gang sagde "nice"... hun blev gud hjælpene ved... No no look look...
Hold K*** hvor belastende.
Gik derfra og følte mig fedtet og ikke spor renset.

Efter at have genoplevet oplevelsen gik min bedømmelse fra 2 stjerner til 1 stjerne, for det var alt i alt en dårlig oplevelse, både behandlings mæssigt og påtrængende salgs mæssigt.

Bondefangeri er et ord jeg er tæt på at bruge om denne forretning.

Reply from Star Beauty

Hej Heidi,

Jeg har snakket grundigt med din behandler og ud fra hvad hun beskriver, er der ret stor forskel på beskrivelsen af din oplevelse og hvad hun mener der skete.
På intet tidspunkt passer noget af det du beskriver i din mailen til os eller i din anmeldelse her på trustpilot med det din behandler beskriver. Hendes kollegaer beskriver også hendes kommunikation med dig smertefrit og at du virkede meget glad efter din behandling og spurte enda efter flere tider. Hvis din oplevelse var så elendig, hvorfor har du så bestilt ny tid?

Hun har på intet tidspunkt presset eller prøvet at få dig til at "ikke benytte" dit værdibevis. Fordi hvorfor skulle hun det og hvad ville dette gavner, da du har et værdibevis der er købt og betalt for?

En helt anden ting er, at vi slet ikke tilbyder en oxygenlift til kr. 1.300 i Juni, da den netop er på tilbud til kr. 600 pga. kampagnen vi kører lige nu.

Det eneste der er tilbage, må være at du ikke bryder dig om at blive behandlet af "ikke dansker" som du kaldte hende i din mail til os.

Hvis det er dette der er problemet, er det nok bedre at du finder et andet sted at blive behandlet, da vi tager skarpt afstand fra sådanne holdninger.

Camilla Andersen
Daglig leder

Hjælpsomt personale og professionel ansigtsbehandling

Jeg har været hos Star Beauty én gang, og fik en ansigtsbehandling med fokus på dybderens. Før jeg kom til ansigtsbehandlingen var jeg forbi for at bestille tiden, og fik rigtigt god service og svar på alle mine spørgsmål. Da jeg så kom for behandlingen, var hende der lavede behandlingen (Dudu) også sød og imødekommende og virkede professionel og som at hun vidste hvad hun lavede. Alt i alt en god oplevelse - og jeg er altså ret kræsen ;-) ...Nu har jeg så været til behandling nummer to hos Star Beauty - igen hos dygtige Dudu. Denne gang fik jeg en OxiCavi lift-behandling. Endnu en gang er jeg meget, meget tilfreds med resultatet, og i Dudu's hænder føler man sig tryg. Top-karakter!

Renere hud, større selvtillid!

Jeg har fået ansigtsbehandlinger over ét år i starbeauty, og jeg har været utrolig tilfreds efter hver behandling. Den kosmetolog som jeg altid booker hedder Sahar og er utrolig professionel og virkelig sød. Jeg vil anbefale denne klinik til alle dem jeg kender, og det gør jeg faktisk! Også er det også fedt at de ofte kører deals på nettet, så får man den samme gode behandling til halv pris :-)

Fantastisk klinik

Jeg er på mit 4. Tei-l 10-turskort, og har det super godt. Mit helbred er absolut i topform pga de behandlinger som jeg har fået igennem de sidste par måneder hos Star Beauty. Man får en super god og yderes behaglig service af pigerne og jeg har specielt knyttet mig til Same og lytter meget til hende, så som hendes erfaringer og gode råd...som også de andre piger besider, men jeg syntes personlig at det er rart at have een behandler at kunne være lidt "fortrolig" med. Jeg glæder mig hver gang jeg skal til behandling, og for hver gang jeg har været der....så har jeg lige tabt et par cm :o))
Irene

Min hud er SÅ meget gladere nu!

Jeg købte en Oxi-Cavi behandling hos Star Beauty via Sweetdeal. Jeg var afsted midt i april 2013.
Jeg har ikke før fået en ansigtsbehandling, så jeg kan ikke rigtigt sammenligne med andre klinikkers ansigtsbehandlinger, men jeg har været på en del klinikker hvor jeg har fået lavet voksbehandlinger. Det er jo lidt samme slags service det kræver at lave diverse skønhedsbehandlinger. Det er helt sikkert ikke sidste gang at jeg får lavet en behandling hos Star Beauty.
Venteværelset var stort og havde en god afslappet stemning med stille meditationsmusik. Jeg faldt til ro med det samme jeg satte mig ned i sofaen.

Jeg var meget tilfreds med min behandling. Jeg blev behandlet af Dudu, hun var meget frisk og venlig.
Selve behandlingen var rigtigt god. Jeg følte allerede med det samme at min hud havde fået det bedre. Allerede da jeg kom hjem kunne jeg ane at nogle af linjerne ved mine øjne var blevet lidt mindre. Nu her to uger efter kan jeg tydeligt se en forskel ved min øjne, mine linjer er blevet meget mindre og selve porerne i huden er blevet mindre. Jeg er ikke blevet rynkefri, men mine linjer er blevet mindre og min hud ser ikke så trist og grå ud som den gjorde før.

Det eneste minus ved min oplevelse var at jeg havde svært ved at finde adressen og indgangen til klinikken. Der manglede et vej nr ved indgangen og måske et skilt. Der manglede også en etage betegnelse på adressen på deres hjemmeside. Men nu ved jeg hvor det er til næste gang :)

Jeg har allerede booket næste tid på klinikken til endnu en ansigtsbehandling :)

Star Beauty Details

Visit Star Beauty