Starfashion reviews

Starfashion reviews

7.8

Ikke styr på noget

Tirsdag bestilte jeg en buksedragt, efter kl 17 så den skulle ifølge deres hjemmeside komme torsdag, det gjorde den ikke, men jeg kunne se at pengene allerede var trukket og ifølge den mail jeg modtog ved bestilling ville de først trække dem når ordren var afsendt, så jeg skrev en mail som jeg aldrig fik svar på. Fredag livechattede jeg med kundeservice hvor en dame skriver at de havde bøvl med leveringen men at den ville blive sendt samme dag og jeg ville modtage den senest mandag (okay så, men det kunne de måske godt lige have sendt mig en lille mail og fortalt) Det bliver mandag og den dukker stadig ikke op, jeg ringer til kundeservice og får at vide at den sørme ikke er sendt endnu, det vil han så gøre og slå 100 kr af prisen, den vil være fremme SENEST onsdag (ifølge min kalender er tirsdag dagen efter mandag og jeg snakkede med ham inden kl 17) Jeg accepterer og tirsdag får jeg en mail at den nu er afsendt, (jubiiii) men tracking nummeret virker sørme ikke, så jeg venter endnu en hel dag hjemme onsdag hvor den 100% sikkert skulle dukke op! Men hov.. det gør den ikke. Den er kommet i dag torsdag og på følgeseddelen står der den fulde pris, ikke minus de 100 kr. Jeg giver siden 2 stjerner fordi dragten dog dukkede op og fordi jeg ikke tror at de har gjort det med vilje, men det er utrolig dårlig kundeservice og jeg handler der helt sikkert ikke igen og vil heller ikke anbefale andre at gøre det, det virker dybt uproffesionelt at reklamere med sin høje service og hurtige levering når begge dele falder helt til jorden. Et par mails fra deres side ville have pyntet en del!!
Nå ja.. det var heller ingen chokolade i pakken!! ;-)

Dårlig Service!

Fint udvalg og hurtig forsendelse, men så ophører den gode service desværre også!
Jeg returnerede en jakke til butikken d. 24/5 og har endnu ikke fået min penge retur! Jeg har to gange været i kontakt med kundeservice på chatten, hvor de lover at se på sagen, men har stadig intet hørt - de svarer ikke på mail og telefonen bliver ikke taget...

Er glad for jeg sendte som pakken, for jeg kan bevise at pakken er udleveret til indehaver af butikken d.24/5, så de har tydeligvis ikke styr på tingene hos Starfashion, ØV!

Problemer med refundering - men ingen undskyldninger!

Jeg har netop været i kontakt med chatten på Starfashion.dk
Jeg kunne ikke forstå, at jeg endnu ikke havde fået refunderet penge, for nogle støvler som jeg sendte retur for længe siden.
Et enkelt klik med musen og en sød kundeservicepige kom frem i chatten. Ingen problemer med bortforklaringer eller noget. Der var sket en lille fejl. Pengene blev refunderet med det samme. God service!

Super!

Super hurtig levering, samt overskuelig hjemmeside!

Problemer med levering, men ingen undskyldninger eller bortforklaringer, fejl rettet - kan kun anbefales.

Kun roser herfra

Altid god service, og produkter der lever op til forventningerne :)

Mvh.
En tilfreds - tilbagevendende - kunde

Rigtig god service

Det er dejligt, at varen man køber bliver hurtigt leveret og så er det en rigtig god service, at man kan kontakte dem via live chat, hvis man skulle have nogle spørgsmål, og de er altid flinke til at hjælpe.

Bestilte en kjole kl. 14:21 og 14:26 fik jeg besked om at min ordre var afsendt. Pakken kom dagen efter :o)

Jeg bestilte to par bukser, desværre modtog jeg kun det ene par, da de andre var udsolgt. Det kunne jeg godt have tænkt mig, at de havde skrevet til mig på en mail, så jeg var forberedt på kun at modtage et par bukser. Der udover god service og hurtig levering.

Tildels dårlig service

Jeg købte en blazer, en nederdel og en halskæde. Starfashion trak beløbet uden at afsende varen, hvilket er ulovligt iflg. købeloven. Jeg ringede efter 1,5 uge og rykkede for varen, hvor jeg fik at vide, at nederdelen ikke var i den størrelse alligevel som jeg havde bestilt, men ingen kontaktede mig derom. Jeg fik så snakket med en flink herre som sendte den ekspres og jeg modtog varerne dagen efter.
Jeg kunne så desværre ikke passe Blazeren og sendte den derfor retur med alm. post, som jeg altid har gjort hos andre selskaber, hvis jeg ville returnere en vare og de er ALTID kommet frem. Jeg ringede flere gange og rykkede for pengene og fik en meget ubehagelig og snobbet sektratær i røret. De påstod at de aldrig havde modtaget varen, men de ville heller ikke udelukke at de havde lavet en fejl, men det var bare ærgerligt for mig, da jeg havde afsendt med alm. post og 800 kr. var spildt. Jeg vil aldrig handle hos dem og kan ikke anbefale andre at gøre det. Om ikke andet så skal man i hvert fald sende retur som pakke og give betale det ekstra.

Super service og hurtig levering! Mine varmeste anbefalinger!!!

Jeg købte en second female bluse som kom promte efter bestilling og som levede fuldstændig op til forventning! :) perfekt!

Super hurtig ekspedition

Har lige modtaget besked om, at min vare er afsend - ca. ½ time efter gennemført bestilling - er sikker på, at jeg når at få blusen inden jul.

Tak for god service.

Hurtig levering og god service på chatten

Købte en jakke fra Minimum på starfashion.dk. Jeg var i tvivl om størrelsen og prøvede service chatten. Det gik nemt og fik svar på mine spørgsmål med det samme. Super smart og super nemt.
Jakken kom dagen efter og passede perfekt. Thumbs up

Helt fantastisk nemt

Bestilte modstrøm jakke på udsalg hos Starfashion, og fik tilmed 20% rabat oveni! Bestillingen faldt mandag, onsdag blev den leveret. Nemt, hurtigt og billigt.
Jeg vil bestemt benytte Starfashion igen, og anbefaler siden til andre.

Hurtig levering og hurtig tilbagemelding ved spørgsmål.

Hurtig levering, service i top!

Starfashion.dk får hermed de bedste karakterer.

En overskuelig hjemmeside, gode rabatter på varerne, gratis fragt betyder alt for mig, og det lever de op til.
Derudover købte jeg varer om eftermiddagen, og de blev leveret dagen efter om formiddagen!!! Behøver jeg at sige mere?? :o)

Hurtig og nemt

God, hurtig og effektiv service og levering.

Mange +++++++ herfra!!

Super service & Hurtig levering - kæmpe + at levering altid er gratis lige meget købsprisen - det er næten altid det der gør at jeg vælger Jer frem for andre internetsider med samme varer!!!! Det betyder meget!

Manglende produkter og afsendelses metode

Jeg valgte at købe to par sko på star fashion, da de havde de støvler jeg havde kigget efter i lang tid, samt et par sommer stiletter. Støvlerne var den primær årsag til at jeg købte på denne hjemme side da de havde dem i min størrelse!
Men efter få dage efter jeg havde bestilt dem, fik jeg den første besked om at den måde jeg havde valgt produkterne skulle sendes på, var ikke tilgængelig endnu, så det måtte komme via Post Danmark. Efterfølgende fik jeg endnu en besked om at de støvler som jeg havde bestilt, ikke var i min størrelse alligevel. Dette følte jeg ikke var acc. da de havde vist på hjemmesiden at støvlerne var der, og hvilket også var grunden til at jeg bestilte hos dem.
Nå da det så var sagt, havde jeg bestilt mine ting tirsdag, og skulle bruge det andet par sko jeg havde bestilt i weekend, burde det godt kunne lade sig gøre, da de skilter med "altid gratis levering dagen efter". Men da det så blev weekend var mine sko stadig ikke kommet. Jeg fik først skoene en uge efter jeg havde bestilt dem.
Ud fra ovenstående føler jeg at købet var en fiasko.
StarFashion ApS

Reply from StarFashion ApS

Kære Mia.

Vi beklager meget den dårlig oplevelse du har haft. Problemstilling opstod da lageret ikke stemte på en af de pågældende sko, og derfor kom der ekstra leveringstid på bestillingen. Dette er bestemt ikke normalt kotume, og vi vil fremover gøre alt hvad vi kan for at det ikke sker igen.

Jeg sørger for at du vil blive kontaktet af os via mail i dag, for at høre om vi kan gøre noget for at opveje din dårlige oplevelse.

Top service hos Starfashion!

Jeg giver Starfashion.dk top karakter, fordi det er en super god service man får. De ringer til dig, hvis der er ændringer mv. ved orden, og varen kommer altid dagen efter. Derudover er fragten gratis, og det betyder meget for mig, når jeg handler på internettet.
Det er en meget overskuelig og nem hjemmeside at finde rundt på, og de har et stort udvalg af tøj, så der er noget for enhver smag.
Jeg har været rigtig glad for at handle på Starfashion og gør det gerne igen!

StarFashion ApS Details

StarFashion.dk - unikt modetøj og dine favorit brands. Kendte mærker som Modström, Mbym, Fiveunits, Black Secret, Stella nova, By groth, Coatpeople, stig p, Defeeter, Pavement, Pop Cph, A question of, The Wardrobe, Mana jwl, Sneaky Fox.

Visit Starfashion

We live here: Jernbanegade 12