STARK reviews

STARK reviews

7.6

STARK til glæde og gavn

God betjening, godt sotement og varer af bedste kvalitet er kendetegnet for STARK.

God service og betjening

Har handlet hos Stark i mange år, og er godt tilfreds med både servicen og rådgivningen.
De har ikke altid de bedste priser, men den gode betjening opvejer klart dette i mange tilfælde, og kan i sidste ende være penge tjent.

Dyrt og rydeligt

Der er altid rydeligt på pladsen, så du kan komme tæt på når der skal læsses.

Syntes det er for dyrt at handle hos Stark
F.eks
25 kg. Basis cement fra Aalborg Portland 55 kr i stark
25 kg. Basis cement fra Aalborg Portland 42 kr i jem og fix
100% samme produkt

Sådan er det hele vejen igennem

Kære Camilla

Tak for din anmeldelse. I STARK har vi fokus på god service og gode priser. Jeg er selvfølgelig glad for, at du mener, at vores plads er ryddelig, det er noget af det, der hænger sammen med vores mange gratis services, som opmåling til dit projekt, byggemøder hjemme hos dig selv, arkitekthjælp online mm. Jeg er ked af, at du mener, at vi hele vejen igennem er dyre. Det er klart, at der altid vil være prisforskelle mellem de forskellige byggemarkedskæder, men i STARK er vi fokuserede på, at vores priser er konkurrencedygtige. Derfor har vi også vores koncept ”God kvalitet - til faste lave priser”, hvor priserne på hundredvis af varer bliver prisovervåget, så du kan være sikker på, at få en helt skarp pris. Desuden kan du som medlem af vores SelvByg-fordelsprogram, altid få 10% rabat på yderligere tusindvis af varer.
Jeg håber, at du fortsat vil benytte din lokale STARK og kan se at vores udbud og priser er fuldt ud konkurrencedygtige, når du skal have hjælp til både store og små boligprojekter – fra start til slut.

mail plg@stark.dk
tlf. 8252 3409

Stark-et godt sted at handle......

Når jeg går i Stark føler jeg at personalet er gode til at hjælpe og vejlede.....

STARK Odder, altid god og professionel betjening.

Jeg handler flere gange ugentlig i STARK Odder, og oplever altid et stort varesortiment, gode priser samt en kompetent betjening.
Hans Winther Borup

Velkommen hos STARK, vi har alt fra kloak til tag, med garanti noget i din smag😀

Det kaldes kunde pleje, og stark service når man, træder ind i trælasten og, man straks bliver mødt af en høflig ansat.. Bliver hurtigt vist hen, hvor varen jeg spurgte efter står.. Skal have 40stk terrasse brædder, i målene 25x100 trykimpreneret i længde 4,20m.. Den ansatte beder mig, selv at plukke de brædder jeg ønsker, samtidigt læsser han min trailer.. Det er fandme i orden, takker for den positive oplevelse...

de har det jeg skal bruge og leverer som aftalt

Har brugt dem en del under renovering af vores hus, de har alt vi skal bruge til fornuftige priser.

Mine venner i Stark

Mine venner i STARK Nivå er alle de fagligt dygtige folk, som man altid kan få et godt råd hos. Hjælpsomheden er stor - også når der en sjælden gang er et problem med en vare. Godt gået

er holdt op med at handle der

conny redede lige æren ved at handle på egen hånd så vi fandy ud af det ole

Hej Ole

Tak for din anmeldelse. Jeg kan forstå, at du har haft en eller flere uheldige oplevelser i din lokale STARK. Det er vi naturligvis kede af, og jeg vil meget gerne høre nærmere om din oplevelse og hvor du har haft den, så vi eventuelt kan rette op på den for dig og fremtidige kunder.
Derfor vil jeg bede dig om, at sende yderligere oplysninger til mig, så jeg kan finde ud af, hvad der skal gøres for at rette op på det.

mail plg@stark.dk

God og professionel kundeservice

Jeg har handlet viduer hos Jørgen i Stark, Nykøbing F., som har givet en fantastisk service og udvist stor tålmodighed under vores mange skift i valg af løsning undervejs.

Altid super service og altid professionel rådgivning! Kan varmt anbefales!

Altid super service og altid professionel rådgivning! Kan varmt anbefales!

Fantastisk forretning, lidt dyrt, men kvalitet koster

Ønsker man god vejledning og kvalitetsvarer, så er det Stark

God og professionel vejledning

Stark levede op til mine forventninger da jeg skulle have materialer til en ombygning. De gav gode råd undervejs i.f.m. valg af materialer og den samlede pris var konkurrencedygtig. Varerne blev leveret som aftalt og var fint emballeret, ingen skader. Så alt i alt en meget fin oplevelse.

Ikke faste priser

Jeg skulle bruge nogle PVC-dæklister til nogle thermotagplader. I første omgang var prisen hos Stark 1215 kr. Jeg oplyste at jeg kunne få det samme for 800 kr hos BygMax. 5 minutter senere blev jeg ringet op, og nu kunne Stark levere dem for 870 kr. Jeg slog til, men da regning kom, var den på 970 kr.

Hej Jean-Luc

Tak for din anmeldelse. Jeg vil give dig ret i, at din oplevelse af vores priser ikke er tilfredsstillende. Jeg vil gerne hjælpe dig, med at få rettet op på oplevelsen, men har brug for lidt flere oplysninger, så vi kan finde frem til en løsning. Derfor vil jeg bede dig om at tage kontakt til mig med tidspunkt og STARK forretning, så jeg kan gå videre med det.

PR- og kommunikationsmedarbejder
STARK
mail: plg@stark.dk

Delvis rigtig god, men helt klart plads til forbedringer

Jeg har haft et rigtigt fin samarbejde i forbindelse med udregning af forbrug og bestilling af materialer.
Men jeg er noget utilfreds med at skulle betale 30 kr for en engangspalle og ikke får pengene returneret når jeg sender den retur.
Men aller mest utilfreds med den arrogante besked jeg får af en "lille mand med en direktør i maven" : "Sådan er det. Det gør alle byggemarkeder".
Det er bare for dårligt!

Hej Kaj

Tak for din anmeldelse af STARK. Jeg er ked af at høre om din negative oplevelse. I STARK er det målet at give alle kunder en god oplevelse og ingen uforudsete ekstraudgifter.

Jeg vil gerne høre mere om din oplevelse, så jeg kan se på, hvordan vi retter op på denne form for misforståelser. Du er derfor meget velkommen til at kontakte mig med yderligere information om blandt andet, i hvilken STARK forretning du har haft oplevelsen.

PR- og kommunikationsmedarbejder
STARK
mail: plg@stark.dk

Professionelt!

Det er altid en god oplevelse at komme i STARK Bjerringbro.

Rådgivningen er yderst kompetent. Sortimentet er stort, og kvaliteten i top.
Jeg har fået flere specialprodukter bestilt hjem, og altid meget hurtigt leveret.

Priserne kunne være lidt lavere. Derfor ikke 5 *.

God servcie

Fik en god service, da jeg skulle indkøbe materiale til en ny terrasse. Selvom jeg fik en forkert leverance, var de hurtige til at levere det korrekte, så projektet kunne blive færdiggjort til tiden.

imødekommende service.

Altid særdeles imødekommende personale i butikken. Og servicen er i top. Man får den hjælp man behøver og de kan svare på næsten alt. Resten finder de hurtigt ud af.

Fantastisk samarbejde og gode priser forhandlet

Stark i Varde har hjulpet mig gennem et helt år ved renovering af vores hus.
Jeg har dog stået selv for at gøre klar til det hele, trods det at de skriver at man næsten bliver båret frem i deres Selvbyg aftale.(hjælp til tegninger, beregninger osv)
Jeg er dog ikke utilfreds med dette, da jeg ikke selv har spurgt.
Ville gerne have givet fem stjerner men der har lige været lidt småting (fejl-leverancer, dårlig kvalitet af materialer mm) der gør at de ikke får det.
Kunne jeg give 4,8 så havde de fået det!
Vil absolut også bruge dem det næste år hvor der skal bygges til.

Stark Details

Visit STARK