Starthotel reviews

Starthotel reviews

6.8

Godt og billigt produkt

Man får hvad man betaler for og til 9 kr. pr md. skal man ikke vente sig for meget . Jeg har været kunde der i 3 år og det har været rimelig stabilt. Men du skal huske at det er et webhotel, så det er begrænset, hvad du forvente af hjælp fra supporten. De har dog en rimelig god support side. Og i pakken får du alle de "frække" værktøjer.
Så hvis man er "selvkørende" kan jeg med god samvittighed anbefale dem.

Fik aldrig svar fra support

...eller så sent, at det var ligegyldigt.
Jeg er nu flyttet til et andet webhotel, der rent faktisk hjælper, når man har brug for det... og som er billigere!

billig og effektiv service

Jeg har nu haft både hjemmeside og email hos starthotel i over 5 år. Jeg har aldrig haft store problemer med dem. De problemer jeg havde blev løst indenfor minutter fra at have kontaktet dem via email... selv på en søndag.

Levere billig og god hosting service

Er virkelig billig (vist noget med 7 kr pr måned), og der er alt hvad man skal bruge.. MySQL, PHP, ASP... og deres service er hurtig og venlig når man skriver til dem.. Kan KUN anbefales.

Is Starthotel your company?

Starthotel Details

Webhotel og domæne til lavpris • webhotel, domæne og e-mail kr. 7,- pr. måned