StarVVS.dk reviews

StarVVS.dk reviews

9.5

Hurtig levering og hjælp

Super hurtig levering. En enkelt vare var ikke leveret som forventet - men blev efter kort telefonsamtale leveret dagen efter.

Hurtig levering og godt, hurtig og effektiv hjælp.

Har bestilt en Alikerist, kom som lovet 4 dage efter med posten.

Ufattelig hurtig levering

Det kunne ikke være bedre service. Vi bestilte varerne kl 14,30 og næste morgen lå varerne i vores indkørsel

Proff levering

Super service, hvis du har et spørgsmål og super levering. Prisen ikke fundet bedre.

hurtig levering

hurtig levering

Så bliver det ikke bedre

Jeg bestilte varer fredag d. 4. april, og modtog varerne lørdag d. 5. april. Så kan det bare ikke gøres hverken hurtigere eller bedre!

Billige priser

Billige priser og hurtig levering

Pengene er trukket, varen mangler.

Jeg ringede i fredags og spurgte til varen og fik af vide at varen kom mandag. Nu er det tirsdag og jeg har ikke en gang fået et track and trace nummer. OK, fik varen leveret om tirsdagen, midt på dagen. Men jeg synes at det er underligt at få anmeldelsen fra Trustpilot før jeg har fået varen og ikke at modtage noget t&t-nummer.
www.starvvs.dk

Reply from www.starvvs.dk

Hej Rene

Din vare er forsøgt leveret, mandag kl 14.33 som lovet. men kan afhentes på nærmeste post kontor, da ingen har været hjemme på adressen ved levering.

Du er altid velkommen til at skrive eller ringe, så vi kan afhjælpe dig med eventuelle tvivl spørgsmål.

Vi går meget op i at servicen er i orden og at folk kan få et reelt billede af hvem vi er, så vi er kede af at du giver en så hård bedømmelse inden du har kontaktet os.

Mvh Lasse
Starvvs.dk

Effiktiv hurtig kompetent

God pris, god vejledning og ca. 18 timer fra bestilling til levering. Imponerende.

Helt som lovet af StarVVS.dk

Jeg kan varmt anbefale at handle hos StarVVS.dk , varen fandtes ikke billigere nogen andre steder og leverancen var der til tiden som lovet. Helt bestemt et godt sted at handle .

Jeg fik min bestilte varer hurtigt og nemt.

Mangler besked om afsendelse af varer og holder ikke leveringstid.

Der stod 1-2 dages leveringstid, bestilt onsdag og har endnu ikke modtaget varer mandag.
Har ikke fået besked om afsendelse af varer, men blot en mail med faktura i dag, mandag - hvilket må anslås at betyde at varer er afsendt.
www.starvvs.dk

Reply from www.starvvs.dk

Hej Michael

Din bestilling er Leveret d. 28-03-2014 04:57:55 - dagen efter modtagelse af ordren. Varen er stillet på adressen som ønsket.

Kig efter en ekstra gang, så er jeg sikker på du finder den. :) Ellers er du meget velkommen til at ringe eller skrive.

super service, meget venlige

god service, meget venlig og selvom vi havde bestilt forkert og skulle levere varen retur

Sådan skal det gøres!

Bestilte varer kl. 10.15, til de helt rigtige priser, bla. a. 2 stk. 5 meter lange kobberrør, der kom næste morgen før kl. 7. Resten lige over middag, med Post Danmark, som ringene på min mobil, også de havde varer til mig. Jeg var ikke hjemme, så jeg fik en nabo til at tage i mod forsendelsen. Sådan StarVVS! Sådan Post Danmark! Sådan nabo!

Nemt og enkelt samt en utrolig hurtig levering på kun 1 døgn.

Overskuelig hjemmeside
Gode priser
bredt udvalg
nem bestilling
fantastisk hurtig levering
absolut anbefalelsesværdig

Hurtig nem bestilling

Varen jeg bestilte kom hurtig og intet at klage over, vil helt klar handle her igen

Hurtig og god service.

Købte et skab hos StarVVS. Ved modtagelse var der en transportskade. Ringede til StarVVS, som hurtgt fik sendt et nyt og det gamle blev afhentet. StarVVS kan godt anbefales.

Imponerende

Ingen problemer...
Bestilt lørdag, lev. onsdag...
Sådan 😊
Kan kun anbefales...

Hurtig, god service

Nemt at bestille online og der gik næsten ingen tid før jeg havde modtaget varerne. Intet behov for at kontakte en servicemedarbejder.

God hjemmeside og hurtig levering

Fin og overskuelig bestilling og levering hurtigere end lovet

StarVVS Kundeservice

Hurtig Levering

Vi leverer varen indenfor 1-2 arbejsdage

Tilfredse Kunder

Du kan altid regne med en venlig kundeservice, vi vil gøre alt for at sikre du er tilfreds når du handler med os

Billig forsendelse

Starvvs.dk sender din bestilling billigt og effektivt. Fragten koster uanset mængde og størrelse kun 75kr.

Nethandel til Stjernepriser

Starvvs.dk er din leverandør af VVS-produkter på nettet. Vi sætter en stor ære i at levere VVS-produkter af høj kvalitet til lave priser - og så nemt som muligt for dig.

Visit StarVVS.dk

Write to: info@starvvs.dk