Statist reviews

Statist reviews

8.6

Et frit og godt koncept

Jeg har kun gode erfaringen med Statist.dk, da jeg har fået mange statist job igennem opslag jeg har søgt ved Statist.dk.
Det er muligheder for alle der ønsker erfaring som statist/skuespiller.
Selve skemaet over den personlige profil synes jeg er rigtig godt og let overskueligt.
Desuden finder jeg medlems prisen tilpas og rimelig.

Rent spam, man skal betale for hvad ???? meld jer ikke til man kan ikke slette profil igen, igennem meget useriøst

De bedømmelser der findes er fiktive, det er useriøst at skulle betale for en profil....lad være med at melde jer til

Penge er åbenbart vejen frem..

Det er ærgeligt at det skal koste penge, at søge jobs. Det gør det mere begrænset, hvor mange der søger jobbene så. MEn derimod er det nok også mere seriøst, folk gider ikke betale hvis de ikke virkelig mener det.
Så alt i alt er det nok en god idé, men det er nok bare ikke alle der har råd.
Der er mange der er medlemmer, og samtidigt er der mange til at opdage dem. Hvis man virkelig mener det, og søger mange jobs, burde der være en stor risiko for at blive opdaget :-)
Alt i alt er det en super god hjemmeside!
VH Cillehaugaard

Hvorfor koster det penge?

Jeg forstår ikke at det alle steder koster meget høje medlemsgebyrer at stå i et kartotek for at have muligheden for at søge diverse statisjobs (hvor de fleste heller ikke giver anden bonus end dét at være med...) Nogen tjener rigtig mange penge på dette, og det er jeg imod. Det er trist at det skal koste 100 kr om måneden for at man kan have muligheden for at søge de små statistroller.

Nemt og brugervenligt

Siden er hele tiden up to date, så man hele tiden kan følge med i de nyeste castings osv.
Dog ærgerligt at man skal betale for at timelde sig de gode :(
Men super nem og bruger venlig side!

Astabagger

Goder OG oplevelser i én løsning

Har været medlem i snart et år og synes at det har åbnet nogle døre og/eller tankegange hos mig. Jeg har oplevet en masse spændende ting ud fra nogle af de jobs jeg har fået herinde og samtidig, i de fleste tilfælde, endda blevet belønnet i form af gavekort eller penge. Jeg synes at statist.dk er fantastisk.

/Julia

At finde frem til det man søger

Jeg er først lige startet med at bruge statist.dk, men jeg synes det virker som en god side. Der er i hvert fald masser af job-opslag i alle mulige kategorier, og jeg har da også allerede fundet nogle der fangede min interesse.

- Maikenpr

fantastisk

statist er super godt, der er masser af spændene jobs!
- louimoui

Godt på ALLE måder.

Statist.dk er et godt boost, hvis man vil komme ud i verdenen som skuespiller/model. Jeg kan stærkt anmelde Statist.dk med 5 stjerner. mvh. Casper Sørensen/ casper1556

Enkel og hurtig

Man finder hurtigt de oplysninger man skal bruge og det er nemt at oprette sig.

Andreas Michael Boesen Jensen

Kanon koncept med mange muligheder!

Det er super nemt at finde og søge jobs, som lige passer til ens behov, kompetencer, muligheder, interesser osv. osv. Siden kan klart anbefales og det er tilmed helt uforpligtende at være medlem! 5 stjerner.

Virkelig god casting-side

Jeg synes det er en virklig god side, med rigtig mange gode tilbud på forskellge jobs. Jeg har kun gode ting at sige om det, og jeg vil helt sikkert anbefale det til andre.

Fremragende!

Fantastisk side, super mange gode tilbud, fremragende! Nok den bedste casting side, super side kan jeg kun sige. :)

Endelig en gavmild og god casting-side!

Jeg synes det er en super god casting-side! Den er nem at finde rundt på, der er rigtig mange gode opslag både i Danmark, Sverige og Norge og man kan tilmelde sig mange castings selvom man ikke har en udvidet profil! Alt i alt er jeg glad for jeg fandt castingsite.dk :)

Fedt!

det har hjulpet mig utrolig meget

Fantastisk fængende!

Statist.dk er en utrolig smart måde at søge jobs på - og virker selvfølgelig den anden vej for arbejdsgivere! Hjemmesiden ser ud til at være fuld af interesserede og ikke mindst interessante personer, klar til at gribe verden! KYS! SimoneValeur

fin og nem at bruge

trustpilot er fint, hurtigt og utrolig nemt.
Det er super hvis man søger sit drømmejob, da der er noget til en hver smag.

Let tilgængeligt!

Super god side. Har før i tiden benyttet mig af andre lign. sider, men dog ingen som denne. Som sagt er den let tilgængelig. Jobbene er gode, og dine chancer for at få dem er stører, da konkurrencen er mindre. Helt klart 5 stjerner, og pengene værd.

Endelig noget tjekket!

Dejlig overskuelig hjemmeside, som man gider navigere rundt i, for linksene virker.
Fin måde at komme i kontakt med den kreative del, alt samlet på et sted.
Søde mennesker, og go support :)
aeisha

jeg er Meget tilfreds med siden :)

En super let tilgængelig hjemmeside, såfremt man ønsker at give sig selv udfordringer, jeg synes de er gode til at sortere i de mennesker der søger statister, så man kun ser indlæg fra folk der vil dig det bedste, og det er søde mennesker man får med at gøre, har endnu ikke haft en dårlig oplevelse :)
fra June1986

Is Statist your company?

Statist Details

Danmarks førende online-katalog for statister, skuespillere, modeller og TV-publikum - vi formidler TV, film, musikvideo og reklamejobs, castings og auditions

Visit Statist