Statoil reviews

Statoil reviews

Very low
2.6

pas på

Sørg for at holde øje med din konto oversigt. Statoil "kommer nogle gange til" at trække dobbelt. Det gælder ifølge statoil kundeservice både benzin og alt andet i butikken. Opdages "fejlen" skulle man tro det var nemt at få pengene igen, men ak nej. Man bliver sendt til en tilbagebetalings side med besked om at det tager 30 dage før de kommer tilbage. Men siden med tilbagebetalings siden virker selvfølgelig ikke. Nu er jeg ikke advokat men det lugter lidt syntes jeg.

Kære Tommy Nielsen,

Tak for din henvendelse og beklager, at du har haft en kedelig oplevelse. Vi undersøgt hændelsen, og det viser sig, at der har været problemer med betalingskort-virksomheden NETS over weekenden, som har betydet, at mange kunder er blevet trukket to gange på deres konto. Det har derfor intet med Statoil at gøre, og vi henviser derfor til din egen bank eller NETS. Du kan læse om problem på dette link: http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article2257885.ece

Snyder sine kunder

Jeg har tanket på statoil for 410kr og har nu fundet ud af at de har trækket pengene to gange. Jeg prøver at ringe og få mine penge tilbage. Jeg er på su og skal på ferie og skal vente 30 dage for at få dem igen, selvom det er deres fejl.

Kære Camilla Hørlück,

dårligt betjening

Jeg skriver here fordi jeg skrev to gange i jeres kunde service hvis man kan kalde det jeg fik ingen svar overhovedet ikke...meget amatør!!! Jeg skriver here igen håber i vil tage jeres job lidt mere ALVORLIGT..
Jeg har haft ca.2 uger siden søndag i jeres benzintanki bellerup som ligger på Frederikssundsvej og jeres medarbejdere hedder Julie har snakkede ubehøvlet og grovft og helt lang fra kundebetjening ..
Jeg håber i vil gøre noget for det hvis I skulle have nogle kunder i jeres butikker..

Kære Recep Bahadir,

Vi diskuterer normalt ikke enkelt sager i det offentlige rum, men jeg har alligevel tilladt mig at tale med den pågældende station og den involverede medarbejder. Som altid i sådanne kedelige situationer er der som regel to sider af en sag, hvilket også synes at være tilfældet her.
Det er naturligvis kedeligt, at situationen udviklede sig i en negativ retning, men vi støtter vores medarbejders håndtering af situationen, da hun blot fulgte de almindelige regler for betaling af vare.

Per Brinch

Statoil overholder ikke de vilkår for Statoil EXTRA de selv har formuleret

I vilkårene for Statoil EXTRA står der i afsnit 6.2:

"6.2 Privatlivsbeskyttelse for kommunikation
På din Statoil EXTRA konto findes der indstillinger for privatlivsbeskyttelse, hvor du kan vælge hvilke kommunikationskanaler og –niveauer du foretrækker."

Herved skabes en meget klar forventning om, at man kan fravælge SMS-er efter tilmelding. Det kan man bare ikke. Man skal acceptere SMS for at kunne være medlem. Derfor har jeg meldt mig ud igen. Jeg kan leve med at være tvunget til emails (der kan jeg lave en regel der skrotter dem fra bestemt afsender), men jeg gider simpelthen ikke forstyrres af SMS-er.

Jeg læste alle betingelser inden tilmelding. Nu må jeg konstatere, at jer er blevet holdt for nar og har spildt min tid.

Kære Peter Havskov Christensen,

Tak for din henvendelse. Jeg er enig med dig i, at det kan virke lidt mærkeligt, men det har en forklaring. Af juridiske årsager bliver vi simpelthen nødt til at gøre det på den måde, da loven siger, at forbrugeren skal foretage et aktivt valg.

For selv om det er et krav fra vores side, så må vi ikke 'sætte hak' for dig, da det stadig er et valg, som du skal træffe.

Dette til trods, så vi håber alligevel, at du har lyst til at være med i Statoil EXTRA.

Godt

Altid godt... med undtagelse at deres øl reklamer.

Pas på bisserne og billakken hos Statoil, Horsensvej i Vejle

Gør noget godt for jer selv Statoil; Få heletiden sæbevand på spandene her i vinteråret. Og få vaskehallen justeret ind så bilen får voks fra A-stolpen og fremad. Begge dele gør enhver bilejer glad og jeg har mistet lysten til at nævne det nu. Jeg holder munden lukket, det har til gengæld en stor fordel; Tag selv slikket har tydeligvis passeret holdbarhedsdatoen, og kræver bedre tænder end mine. Prøv at dreje ind hos konkurrenterne ved Shell længere inde ad horsensvej, så vil I ikke være i tvivl.
Hilsen en mellemfornøjet kunde med både benzinkort og vaskekort.

Hej Flemming,
Tak for din gen-svar dtd 3. marts, og jeg vil atter tage kontakt til stationen (og den afdeling, der er ansvarlig for driften af vores stationer) og sikre mig, at vi får samlet disse kundetilbagemeldinger op i vores system, da du har helt ret i, at det er nyttig viden, som vi kan få stor gavn af i vores arbejde med at blive bedre til at give gode kundeoplevelser.
Endnu en gang tak for din henvendelse.

Kære Flemming,
Tak for din henvendelse, og vi beklager naturligvis, at du har haft nogle kedelige oplevelser på vores station. Henvendelser som denne er vigtig for os og en af de bedste måder, hvorved vi finde ud af, om vi også lever op til det høje niveau og de mål, som vi ønsker at tilbyde kunderne.
Vores service skal være i orden og i den forbindelse kan vi oplyse, at vi har stor fokus på retningslinier omkring fødevare, og at disse regler ikke fraviges, men hvis du har spørgsmål omkring nogle af vores produkter, er du altid velkommen til at henvende dig til stationens butikschef/personale.
Du nævner også vores vaskehal, og vi er naturligvis interesseret i at vide, hvis en kunde ikke er tilfreds med resultatet, således vi kan undersøge årsagen til dette. Vi har ikke umiddelbart hørt om problemer med voks eller andre ting omkring vaskehallen, men vi vil lade vores leverandør kigge på det næste gang, at de er på stationen for at tilse vaskehallen i forbindelse med vores forebyggende vedligehold af vaskehallen/maskinen.
Det lader ikke til, at du har lyst til at give det endnu et forsøg, skulle det dog være tilfældet, er du meget velkommen på vores stationer, og har du spørgsmål, er du også velkommen til at kontakte mig eller personalet på stationen.
Per Brinch

Service??? fair nok hvis der er udsolgt men snak venligst pænt

Når det var så den berømte dråbe i glasset.

Har lige været forbi for at købe 4 pølsehorn, men ak og ve der var desværre kun 3 stks tilbage, jeg spørg så hvad jeg kan købe dem til. Får et meget hurtigt svar...20kr! jeg udbryder så desværre, for 3 stks?, JA det var jo ikke hendes skyld at de var udsolgt men der var jo nogen i ovnen, som var færdig om laaaang tid ifølge hende.

Giv mig dog i det mindste muligheden for at vurdere om det er vær at vente eller om muligt vende tilbage senere.

Den Statoil er det eneste som er lokalt for mig her i Vordingborg, men jeg er bare blevet så træt af den manglende service, såsom at hvis man køber en del vare, så skal man selv pakke dem, imens at de betjener andre kunder hen over hovedet på en. Mit cigaret mærke er konstant udsolgt "Benson dual".
Ansatte som ikke kender til jeres facebook tilbud, så man må gå forgæves.

Jeg forventer ikke smil, dans og glade dage når jeg træder ind på den Statoil station, men bare almindelig høflighed.

Som sagt det er bare mange bække små, men har bare fået nok af dårlig service fra den station.

Dog var mine manerer ikke de bedste da jeg gik derfra, var bare blevet så frustreret at jeg faktisk ikke fik sagt tak da jeg fik mine byttepenge.

Kære Kenneth,

Tak for din henvendelse og beklager, at du har haft nogle kedelige oplevelser. Hos Statoil ønsker vi at give vores kunder en fremragende og kompetent service, hvorfor vi værdsætter, at du har taget dig tid til at gøre opmærksom på dine oplevelser.

Henvendelser som denne er vigtige for os og en af de bedste måder, hvorved vi finde ud af, om vi også lever op til det høje niveau og de mål, som vi ønsker at tilbyde kunderne. Din henvendelse er videresendt til vores områdechef, så vi kan tage en dialog med stationen og sikre, at stationen møder de krav omkring service, som vi gerne vil give vores kunder.

Vi håber naturligvis – også fremover – at kunne byde dig velkommen på en af vores stationer.

Super god service :)

.. På Tankstation på Klampenborgvej i Lyngby :)

Kære Aryes B,

Tak for din pæne kommentar. Den vil jeg lade gå videre til stationen.

Elendig service

Faldt over tilbuddet om 4 juleboller for kr. 20,00. Desværre havde Statoil kun 2 tilbage, derfor blev prisen kr. 24.00!!! Ekspedienten var ubøjelig, men heldigvis er der da bagere i nærheden.

Faldt igen over tilbuddet om juleboller. Denne gang var der ingen, men der ville være nybagte, når jeg kom tilbage til min adresse - nær tanken - om en time. og 4 ville være lagt tilside til mig.. Jeg kom retur som aftalt. Der var ikke bagt nogen overhovedet. Jeg skulle have gæster, så jeg måtte andetsteds hen. Noget så gerne for nu stryger vi tanken fra vores indkøbssteder.

Kære Annette Linvald,

Vi beklager, at du har haft hele to dårlige oplevelser hos os, hvilket ikke er i orden. Hos Statoil ønsker vi at give vores kunder en fremragende og kompetent service, hvorfor vi værdsætter, at du har taget dig tid til at gøre opmærksom på din oplevelse.

Henvendelser som denne er af stor gavn for os og en af de bedste måder, hvorved vi finde ud af, om vi også lever op til det høje niveau og de mål, som vi ønsker at tilbyde kunderne. Vi ønsker at lære af sådanne kundeoplevelser, således vi kan undgå lignende kedelige hændelser fremadrettet, men vi mangler desværre nogle oplysninger i din mail for at vi kan gå ind og undersøge/lære af din sag og beder dig venligst oplyse dato og sted for hændelserne (Du er velkommen at svare her på Trustpilot eller ringe til undertegnede (tel: 70 101 101) eller sende en mail til pressepr@statoilfuelretail.com).

---
Kære Annette Linvald,

Tak for dit svar via facebook. Vi gør meget for at sikre os at have de rigtige vare på hylderne i butikkerne, men kan desværre – i lighed med mange andre butikker – komme ud for at have udsolgt af en bestemt vare. Vi skal dog overholde de aftaler (fx om at der er lagt nogle juleboller til side), som vi indgår. Det fremgår fortsat ikke rigtig hvilke(n) station(er), som I besøgte, men vi takker endnu en gang for, at du tog dig tid til at svare os
Endelig kan vi oplyse, at vi har benyttet din henvendelse til at minde vores stationer om at følge tættere op på fx vores tilbudsvarer, så vi undgår at kunderne går forgæves.

Statoil Fuel & Retail

Statoil stjæler jeres penge for varmekonto pas på

Vi har over 7000,. kr. til gode hos Statoil Fule & Retail penge indbetalt til varmekonto.
Så opsiges aftalen og vi beder dem returnere vores penge -men så påstår de at der ikke er nogen penge og at vi nu skylder dem ca 800 kr.
Er der andre der har prøvet at blive frarøvet deres penge? det må da være en sag for DR1 Kontant

Kære Mette Røntved Blom,

Vi ønsker normalt ikke at diskutere personsager i det offentlige rum, men vi kan oplyse, at vi altid søger at være meget omhyggelige, da vi ikke ønsker at foretage fejl.
Ifølge vores arkiver har du en konto hos os, og den har vi tjekket og opgjort i henhold til den mail, som du har modtaget fra os.
Du er selvfølgelig altid meget velkommen til at kontakte os pr. telefon eller mail for at få en yderligere gennemgang af din konto, såfremt du har nogle indbetalinger eller andre konti, som du mener, at vi ikke har registreret.

Statoil Fuel & Retail

Returnere ikke pengene fra varmekonto -beholder dem

Jeg har bedt om at få returneret mine penge (mange penge) fra min varmekonto som er opsagt d.12/11 2013 og får at vide at de ihvertfald skulle stå på min konto senest sidst på ugen (sidste uge) og ivertfald mandag denne uge der er stadig ikke kommet nogle penge retur -det er bare ikke i orden !!!!!!!!!!!!!!!
Lav derfor ikke varmekonto med Statoil fuel & retail for de beholder jeres penge

Kære kaiser99,

Tak for din henvendelse og beklager, at du mener at have problemer med din varmekonto hos os. Hos Statoil ønsker vi at give vores kunder en fremragende og kompetent service, hvorfor vi værdsætter, at du har taget dig tid til at gøre opmærksom på din oplevelse.

Vi vil meget gerne hjælpe dig med at få din varmekonto opgjort, men vi mangler desværre nogle oplysninger i din henvendelse for at vi kan gå ind og undersøge/hjælpe i din sag.

Du er meget velkommen til at ringe til vores Kundeservice (tel: 70 101 101 / du bedes venligst bede om at tale med Fakturering og Indbetaling), som vil forsøge at hjælpe dig med en gennemgang af din konto, så vi kan se, om der skulle være nogle indbetalinger eller andre konti, som du mener, at vi ikke har registreret korrekt.

Manglede understøttelse kreditkort

Desværre understøtter I ikke betaling med gemoneybank kredit kort, så mit budget på ca 5000,- til brændstof pr måned går nu desværre til en af jeres utallige konkurrenter der knap så krakilsk med hvilken kort man er i besiddelse af ;O)

Kære Palle Hansen,

Tak for din henvendelse. Vi ønsker selvfølgelig at kunne acceptere så mange kort som muligt, og vi accepterer de mest udbredte korttyper – f.eks Dankort, Visa, MasterCard, American Express, Diners Club.

Så vidt vi forstår, er alle GE Money Banks kort co-brandede med MasterCard, hvilket betyder, at vi også kan modtage dit kort. For god ordens skyld tjekkede vi atter hertil morgen på GE Money Banks hjemmeside, og der var ikke nogen ændring til det.

Vi håber derfor, at vi også kan byde dig velkommen på en af vores stationer i fremtiden.

Statoil Fuel & Retail

Følger ikke rykkergebyrer og inkassoreglerne.

Statoil har sendt mig til inkasso, for et beløb de ikke har sendt påmindelser om.
- Og når man ringer, nægter de at indgå i dialog omkring sagen.
Det inkasso-selskab som Statoil bruger, har følt sig berettiget til at putte 600kr. i rykkergebyrer, på den første skrivelse vi modtager fra dem og insisterer på at det er sådan de gør og altid har gjort.

Samtidig er der på en anden regning, hvor der kom ulovlige rykkergebyrer, indefrosset 200kr. som jeg skal have tilbagebetalt, men dem vil de ikke tage stilling til før inkasso-firmaet har fået penge.

Kære Rasmus Østerberg,

Vi kan desværre ikke diskutere enkelt sager i det offentlige rum, men jeg har alligevel tilladt mig at undersøge din sag og forstår, at der har været adskillige henvendelser fra vores side, og du er velkommen til – atter – at kontakte os direkte for at få en afklaring på din henvendelse/sagsforløb.
Dernæst er det vigtigt for os at gøre opmærksom på, at det naturligvis er Statoils politik at overholde gældende regler og lov, og det samme gælder for det selskab, der varetager Statoils inkasso sager. Reglerne og loven er overholdt i din sagsbehandling.

Uigennemskuelig rabatordning

Jeg har en rabatordning gennem Logbuy, som jeg valgte ud fra den tro at det gav den bedste ordning, men da jeg modtog min første faktura fremgik der nogle temmelig høje literpriser og nogle uigennemskuelige rabatter. Jeg kontakter selvfølgelig kundeservice for at høre hvordan literprisen på fakturaen kan ramme over 13 kr pr. liter, når jeg vidste at der i perioden havde været priser omkring 12 kr pr. liter. Det viser sig så, at Statoil har en temmelig interessant måde at opgøre deres stander-/listepriser på, eftersigende for ikke at ligge i priskrig med de andre firmaer og "give den bedste pris til kunden". Kundeservice formulerede det med, at man fik rabat på listeprisen (hvilket også er fint nok), men at de hver dag satte standerprisen ned med omkring 1 kr pr. liter. Hvis man gransker listepriserne, kan man jo nemt se at de ligger langt over konkurrenternes priser, så det de i virkeligheden gør er at hæve listeprisen tilsvarende, så standerprisen bliver konkurrencedygtig = I og med at standerprisen i løbet af dagen falder nogle øre og jeg tanker om morgenen (inden listepriserne opdateres), så får jeg lige godt 0,00 kr. i rabat ift. hvis jeg bare tankede til standerprisen uden mit kort. Jeg synes det er noget bondefangeri, at listepriserne gøres op på den måde, det gør rabatordningen uigennemskuelig og i sidste ende sikkert dyrere, da man risikerer at betale rykkergebyrer, renter og andre gebyrer, hvis der går noget galt med betalingen på et tidspunkt.

Kære Karsten,

Tak for din henvendelse. Det er korrekt, at der er to slags priser: listepris og pumpepris. Listeprisen benyttes sædvanligvis overfor vores erhvervskunder, og der udregnes en ny pris dagligt (på baggrund af oliepris og dollarkurs), men denne pris ændrer sig ikke i løbet af dagen. Dernæst har vi en pumpepris, som også udregnes dagligt, men denne pris ændrer sig sædvanligvis i løbet af dagen og følger konkurrencen i det lokale marked (i lighed med priser på et autoværksted eller priser på fx blomster eller fisk).

Du kan læse mere om brændstofpriser på vores hjemmeside (http://www.statoil.dk/dk_DK/pg1334074262005/privat/Priser/Hvorforsvingerolieprisen.html), og der er også en forklaring omkring forskellen på pumpepris og listepris (http://www.statoil.dk/dk_DK/pg1334077562081/privat/Priser/Klarpris.html).

Hvis du kigger på de forskellige selskabers hjemmesider, vil du også se, at der i mange tilfælde vises både en pumpepris og en listepris….og der vil du også bemærke, at det ikke er korrekt, at vores listepriser er over konkurrenternes. Prisen på brændstof er nok et af de områder, hvor der er allermest konkurrence og hvor priserne er allermest transparente, hvilket også betyder, at priserne faktisk ligger meget tæt på hinanden.

Med hensyn til din udfordring omkring rabat, så beklager jeg, hvis vi ikke har kunne forklare det ordentligt i vores kundeservice, men din aftale gennem Logbuy tager hensyn til vores prisreduktion på 80 øre fra sidste år, og derudover har du også en klausul, der altid sikrer, at du får den billigste pris, såfremt prisen på pumpen på tankstationen skulle være billigere end din nettopris via Logbuy.

Kære Karsten Garborg,

Vi har fået en ny kommentar fra dig og da jeg ikke kan få lov til at skrive "besvar-feltet, tillader jeg mig skrive til dig her.
Vi tilbyder forskellige rabataftaler, hvor man kan vælge at få rabat på pumpepris eller listepris. I den forbindelse er det vigtigt at gøre opmærksom på, at pumpeprisen altid er minimum 80 øre lavere end listeprisen (læs mere her).
Vælger man en rabat på den vejledende listepris er ens rabat og dermed også pris i princippet uændret over hele dagen, hvorimod en rabat på pumpeprisen er fast i forhold til den aktuelle pumpepris. Det vil sige, at en 21 øres rabat på diesel pumpeprisen kan være lige så godt som 101 øres rabat på listeprisen. Derfor er ens tankningsmønster i mange tilfælde afgørende for hvilken type aftale, der bedst kan betale sig. Med en rabataftale basis listepris behøver du ikke tænke over hvornår på dagen du tanker, hvorimod med en aftale basis pumpepris vil det fortsat være bedst at tanke sidst på dagen eller om morgen.

Statoil Fuel & Retail

Sans for god kundeservice!

Ringede med spørgsmål omkring deres webshop.
Yder virkelig god og prof. kundeservice.
Fik svar på spørgsmål og andet.
Virkelig positiv oplevelse

Kære Josefine,
Tak for din fine kommentar. Den vil jeg lade gå videre til vores Kundeservice.

uacceptabellet

Hej.... Jeg har haft en varme konto/fyrings olie i mange hos statoil og har altid modtaget et brev når der skulle komme olie, men så fordi der åbenbart er noget ferie og de kommer fra et andet sted end hvor jeg plejer få fra så flyder de bare på uden jeg ved det.... og her kommer problemet, jeg skal ha en tank og fyr og derfor skal have den tømt og regnet med brevet skulle komme men næ nej nu har jeg 1200l som jeg selv skal tømme da det ikke er deres problem og de ikke vil gøre noget ved det, fint så opsiger jeg alt hvad har med dem og gøre.... så for jeg en opgørelse hvor jeg skylder dem penge men ingen girokort, når man så gider jeg ikke kontakte dem når de behandler mig sådan, går et stykke tid så får jeg en rykker og det brokker jeg mig over og får slettet rykkern og betaler min regning til den dato der står på giro kortet og så får jeg satme en inkassovarsel fra dem på den regning og det er satme uacceptbellet at sådan et rigt firma kan være det bekendt, kunne være jeg skulle sende dem en regning på tømning af min tank og div omkostinger ved det og så se hvad de siger til det?
Til sidst så vil jeg aldrig anbefalde statoil til nogen og vil gøre alt for de vælger andre selskaber end dem.

-den vrede tømrer-

Kære vrede tømrer,

Tak for din henvendelse og beklager, at du har fået problemer med vores varmekonto, Hos Statoil ønsker vi at give vores kunder en fremragende og kompetent service, hvorfor vi værdsætter, at du har taget dig tid til at gøre opmærksom på din oplevelse.

Henvendelser som denne er vigtige for os og en af de bedste måder, hvorved vi finde ud af, om vi også lever op til det høje niveau og de mål, som vi ønsker at tilbyde kunderne. Vi ønsker at lære af sådanne kundeoplevelser, således vi kan undgå lignende kedelige hændelser fremadrettet, men vi mangler desværre nogle oplysninger i din henvendelse for at vi kan gå ind og undersøge/hjælpe i din sag.
Du er meget velkommen til at ringe til vores kundeservice (tel: 70 101 101 / teamleder Henriette H), som vil forsøge at hjælpe dig med din udfordring.

Dårlig selvbetjening

Jeg kan ikke komme på jeres selvbetjening. Hver gang jeg prøver med password recovery og skal skrive det nye password, kommer der uventet fejl på siden. Har prøvet med forskellige browsere, men hver gang samme fejl. Jeg ringede til jeres kundeservice onsdag den 7/8 og blev lovet svar snarest. Der er dog ikke sket noget endnu. Jeg ville nemlig logge ind og se hvad årsagen var til at jeg pludselig fik en opkrævning på 2200 kr. den 3/6-2013. Dette svarer til 4 optankninger, hvilket jeg bestemt ikke kan have lavet på én måned.
Desuden har jeg haft en logbuy aftale tilmedt, men det lader til jeg ikke længere får de 20 øres rabat pr liter. Dette har stået på i flere år, så vidt jeg kan konstatere.
Jeg ville have skrevet en mail til jer, men kan ikke finde nogen kontaktinformation.
Venligst undersøg og skriv tilbage til mig på mail.

1. Jeg ringer ikke til jeres kundeservice igen, da jeg gjorde det sidst har jeg ikke fået hjælp.
2. Der er ikke nogen mailadresse på linket fra hjemmesiden: http://www.statoil.dk/dk_DK/pg1332347186247/Kundeservice.html
3. Hvorfor skal JEG kontakte logbuy, når jeg har haft en aktiv aftale tilmeldt hos jer, og så har i afmeldt stoppet med at give rabatten. Logbuy er stadig aktivt kørende med Statoil rabat.
I kan skrive til min mail, som i også har i jeres system. jokerjoedk@gmail.com

Opdatering 5/11-2013
Jeg kan stadig ikke logge ind. Der er ingen der har mailet til mig. Jeg er dybt rystet over hvor ligeglade i er. Jeg har henvendt mig både telefonisk og udfyldt formular, og altså skrevet her. Der er ingen som har henvendt sig til mig for at få mit basale problem løst, og jeg ønsker dette fordi der er blevet trukket meget større beløb i lang tid, som jeg ikke kan genkende. Hvad skal der til før i vil hjælpe mig med at kunne logge på min selvbetjening ??

Kære Antonio Lubega,

Tak for din henvendelse og beklager, at du har problemer med selvbetjeningen. Skriver til dig på Trustpilot, da vi ikke har din mailadresse.
Du er velkommen til at ringe til vores kundeservice (tel: 70 101 101 / kundeservicechef Anne), som vil kunne hjælpe dig videre med din udfordring.
Du nævnte også en aftale med LogBuy og her bedes du venligst tage kontakt til LogBuy for at høre nærmere om det.
Endelig kan det oplyses, at der – på forsiden af vores hjemmeside – er et link til kundeservice, hvor man kan finde kontaktdetaljer til os – både telefon og mail.

---
Kære Antonio Lubega,

Jeg er lidt uforstående overfor, at du ikke ønsker at ringe til vores kundeservicechef, så du hurtigt kan få afklaret dit problem omkring din opkrævning og din aftale med Logbuy.
Vi vil dog fortsat gerne hjælpe dig, så min kollega, Anne P, sender dig en mail og så må vi håbe, at I kan få afklaret sagen.
Det er korrekt, at der ikke er en decideret mailadresse på vores hjemmeside, men man kan komme i skriftlig kontakt med os via den mailformular, som er på hjemmesiden.

---opdateret 12. november 2012---
Kære Antonio Lubega,

Tak for din nye henvendelse, men vi kan ikke forstå, at du ikke har modtaget mails fra os, da vi har skrevet til dig – via den mailadresse, som du har skrevet i dit indlæg – tilbage i august og igen i går (mandag).
Hvis du har en anden mail-adresse, er du meget velkommen til at sende den til os, så vil vi prøve at kontakte dig via den.

Ringe Bilvask og betjening

Deres bilvask har ikke længere børster til hjulvask, der bliver bare sprøjtet lidt vand på, desuden fjerner den ikke insekter og lignende, kun let støv/smuds.
Betjeningen på den lokale station bliver ofte foretaget af teenagere som intet ved om produkterne, og først lige skal gøre sig færdig på deres smartphone inden De har tid til at betjene én, Jeg har anskaffet kort til andet firma.

Kære Katjaa Kendt,

Vi beklager, at du har haft en dårlig oplevelse med både vaskehallen og betjeningen på en af vores stationer. Hos Statoil ønsker vi at give vores kunder en fremragende og kompetent service, hvorfor vi værdsætter, at du har taget dig tid til at gøre opmærksom på din oplevelse.

Henvendelser som denne er af stor gavn for os og en af de bedste måder, hvorved vi finde ud af, om vi også lever op til det høje niveau og de mål, som vi ønsker at tilbyde kunderne. Vi ønsker at lære af sådanne kundeoplevelser, således vi kan undgå lignende kedelige hændelser fremadrettet, m en vi mangler desværre nogle oplysninger i din mail for at vi kan gå ind og undersøge din sag og beder dig venligst oplyse dato og sted for hændelsen.

samfundsnassere

jeg har en del år købt min fyringsolie hos statoil, men fandt ud af at i ikke bidrager til den fælles husholdning, til trods for i har mange tanke langs motorvejene, der er nogle af dem der er bedst besøgt i Danmark. Har efter denne opdagelse valgt jer helt fra.Jeg kører hellere en omvej end tanker hos statoil. Nethe Jensen
Søren M found this review useful

Kære Nethe Jensen,

Beklager at læse din besked, men du skal vide, at vi bestemt bidrager til ”husholdningen”. Dernæst er det vigtig at gøre opmærksom på, at vi overholder alle de regler og love, som vi er underlagt i Danmark og andre steder, hvor vi driver virksomhed.
Det er korrekt, at Statoil A/S ikke har betalt skat i Danmark i en række år, men det skyldes i bund og grund, at vi faktisk ikke har haft nogle specielt gode resultater i Danmark i mange år. Statoils raffinaderi (Statoil Refining Denmark) i Kalundborg og Statoils benzinstationer (Statoil Fuel & Retail) har været sambeskattet….og i den forbindelse har resultatet for alle Statoils aktiviteter i Danmark været præget af, at der har været en række store investeringer/omkostninger på raffinaderiet.
Meget af den nuværende diskussion omkring manglende skattebetalinger handler om transfer pricing, og her foregår vores samhandel på fuldt gennemsigtige markedsvilkår.
Endelig vil vi ikke undlade at gøre opmærksom på, at vores tidligere moderselskab i Norge, Statoil ASA, faktisk har frasolgt alle de 2300 tankstationer til et canadisk selskab, Alimentation Couche-Tard, og begrundede det med, at tankstationsdelen bedre kunne udvikle sig som et selvstændigt selskab.
Vi håber, at dette svar giver dig et bedre billede af baggrunden omkring dette emne, og at vi fortsat kan byde dig velkommen på vores stationer

Statoil Fuel & Retail

De er en bunke svindlere!!!

Jeg har tanket med deres statoil erhvervskort i en måned nu, ifølge kontrakten skal jeg have en rabat på 1.25 kr./liter...men den fik jeg aldrig!

På den ene måned fik jeg tanket for 5366 kr. og skal ifølge fakturen betale 5243 kr. hvilket kun er en rabat på 123 og ikke 1.25 kr/liter. Min rabat skulle være 646 kr.

...behøver jeg at sige mere? statoil er nogle svindlere og burde sagsøges!

Kære Singh,

Tak for din henvendelse. Vi har absolut ingen interesse i at give dig mindre rabat end din aftale lyder på og vil meget gerne undersøge denne sag. Desværre er der ikke er tilstrækkelig informationer i din besked til, at vi kan finde din firmaaftale og dermed give dig en forklaring, derfor bedes du venligst ringe til vores afdeling for Erhvervssalg og tale med Lars Guldager (tel: 3915 5865), som vil kunne hjælpe dig.

Statoil Details

Visit Statoil