Stayhard reviews

Stayhard reviews

8.8

Hurtig levering og gode priser!

Har handlet hos stayhard et par gange, og er super tilfreds.
Varerne leveres hurtigt, og priserne er i top.

Ofte har de nogle fede deals, og det er super lækkert :-)

Hurtig Levering - fedt udbud!

Jeg købte en jakke for noget tid siden. Leveringen tog kun et par dage, og hele købsprocessen var en fornøjelse. Jeg vil gerne anbefalde Stayhard til alle stilbevidste mænd. Butikken er for fed!

The best

Har aldrig oplevet en hjemmeside der er bedre end jeres. Thumps up!

Perfekt service, levering og kvalitet.

Har nu købt flere gange fra StayHard, sidst havde jeg fået en for stor T-shirt jeg sendte således varen retur, og til min forbløffelse modtager jeg 5-6 dage efter at min nye vare nu er blevet afsendt. Virkelig fed service, og deres udvalg er en sikker vinder. Varme anbefalinger herfra!

Super udvalg af mærket Adrian Hammond, og til fornuftige priser. Hurtig og gratis levering.
THUMBS UP

Bestilte 2 par Adrian Hammond bukser og en bluse af samme mærke, sendte ordren afsted natten mellem torsdag og fredag 29-30/11 modtog pakken den 2/1-12, udmærket efter min mening, og bestemt en hjemmeside jeg også vil bruge fremover

De leverer nu med Postdk, bestilte i søndags og fik det idag. Altid fedt tøj ..

Genialt

Bedste sted at shoppe tøj til gode priser på internettet.

Stort udvalg - dårlig service

Bestilte 3 par jeans hos stayhard.dk og efter en 8 dage havde jeg stadig intet hørt,. Dette selvom jeg to gange havde kontaktet kundeservice for at høre om varene snart var på vej. Der gik 16 dage fra jeg bestilte til jeg modtog varene, og samme dag fik jeg også svar fra deres kundeservice. Det er ikke måden jeg er vant til at handle på nettet så sendte hele skidtet retur. Her skal man så huske at varene skal sendes retur til Sverige hvilket koster næsten 300,-

Lang leveringstid, men fedt udvalg

Stayhard.dk er som sådan en fin butik, med et godt udvalg af tøj. Det eneste 'problem' er som sådan at de har valgt Bring til at levere deres danske ordrer.
Bring er ikke specielt serviceorienteret herhjemme endnu, hvilket ved første bestilling endte ud i 2 mislykkedes leveringer til trods for at der var nogen på leveringsadressen, 3. forsøg var 'adressen utilgængelig på leveringstidspunktet' (men der var udfyldt en fuldmagt på hjemmesiden) - efter 13 dage og 3 mislykkedes leveringer kom den frem på 4. forsøg!

Men ellers en fornuftig side, men der burde ses om efter en anden fragtmand - eller ihvertfald give mulighed for at vælge, evt. mod en merpris.

Dyrt

Godt, spændende udvalg, men temmeligt pebret.

Stayhard Details

Bredt udbud af designtøj, streetwear og fashion til dig, der er interesseret i mode, der vil finde inspiration eller søger nyt til garderoben.

Visit Stayhard

Call us on: +46 51321114