Stcykler reviews

Stcykler reviews

9.5

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Holder alle aftaler, knald go service

Har efterhånden købet en del cykler hos stcykler, til familien og mig selv. Super god behandling og vejledning, hver gang. fantastisk service og selv ved de mindste problemer stå Seyfi klar med hjælp og gode råd. Kan varmt anbefales, og helt sikkert ikke sidste gang vi har købt cykler hos stcykler.

Brian Kirkebæk

Super service og hurtig levering.

Fantastisk service. Køber gerne cykel der igen.

Super service.

Havde smidt mit stelnr. væk. da jeg skulle melde min cykel stjålet. Dagen efter havde de fundet det i deres gamle arkiver og sendt til mig. Superflot service, ikke sidste gang jeg køber cykel her.

Har lige købt en racer cykel hos STCykler, rigtig god rådgivning om cyklen inden køb.

Super og hurtig service

Selvom jeg egentlig kun skulle bruge et gearkabel og en gearskifter, var STcykler super hurtig i vendingen og var behjælpelig med god forklaring på, hvordan man skulle gøre.
Meget venlig og ihærdig.
Kommer helt sikkert igen.

God pris og service

Jeg skrev til ST cykler for at aftale en pris på forhånd. Efter få og hurtige korrespondancer pr. mail, blev vi enige om prisen på min nye cykel med div. udstyr. Efter en kort prøvetur på cyklen blev udstyret monteret og handlen afsluttet - med et smil fra begge parter. Jeg vil næste gang min familien skal have ny cykel, vil jeg helt klart kontakte STcykler. Jeg tager gerne køreturen fra Randers til Hornslet igen, når pris, service og kvalitet hænger sammen.

Havde en god oplevelse og service i STCYKLER, jeg fik en 100% klar til brug cykel. Kommer klart tilbage en anden gang.

Service helt i top, købmandskab i særklasse.

Fra det første sekund man træder ind i forretningen, føler man sig meget velkommen. Bliver straks modtaget af den venlige og yderst professionelle cykelhandler. Her oplever man noget der hører til sjældenhederne i dag. Her er kunden 110% i centrum, ikke en ligegyldig fremtoning fra ekspedienten. Det er da skønt, at opleve som kunde. Man får jo lyst til at bruge penge sådan et sted. Priserne er yderst rimelige og konkurrencedygtige.
Efter vi har fundet cyklen til min knægt samt diverse tilbehør, så som skærme støtteben og lås osv. og fået den endelig pris, så skulle man jo tro at handlen var færdig og jeg bare skulle bruge de næste timer med montering, inden knægten kunne komme ud på sin nye cykel. Her blev der så sat trumf på den udsøgte service, alle delene blev monteret imens vi fik en hyggelig snak. Det er da hvad man forstår, ved en win win situation.
Perfekt samlet og justeret, køreklar med det samme og jeg kunne slippe med besværet med monteringen og det gentagende spørgsmål om man snart var færdig, så knægten kunne komme ud at cykle.
Hvis man som jeg godt kan lide en god oplevelse når man er ude at handle, hvor servicen er helt i top. Så kan jeg kun sige en ting: Stcykler.
Til de forretningsdrivende der jævnligt bruger penge på dyre og smarte salgskurser, tag I hellere ud og køb en cykel hos Stcykler. Det er både billigere og bedre samt i har en fed cykel de næste mange år.
Det er ærligt man ikke oplever den form for service lidt oftere.
Det er ikke sidst gang jeg har handlet cykel her.
www.stcykler.dk

Reply from www.stcykler.dk

Hej Christian
Tusind tusind tak for din anmeldelse, det værtsætter vi helt fra hjertet,

UOVERTRUFFEN SERVICE OG PRIS

En yderst behagelig venlig og serviceminded cykelhandler som kan sit håndværk og er hurtig til at finde en cykel det er 100% klart at jeg kommer igen

Super betjæning god service

Vi kom fra Kolding og kørte hele vejen til Århus for at købe en cykel.
vi blev meget positiv overrasket over den gode service som indehaveren yder, det er der mange andre cykelhandler der kunne lære af, vi var meget tilfreds da vi gik derfra, med en god cykel i høj kvalitet og til en fornuftig pris.
kan kun varmt anbefales.

God handel og rigtig fin service.

Kørte lige forbi ST cykler omkring kl. 1330 og inden vi fik set os om havde vi købt 2 Centurion cykler. Da det var dårligt vejr tilbød ST cykler at levere cyklerne samme dag.

Meget anbefalelsesværdig hjemmeside. En ideel handel.

Jeg er yderst tilfreds med min handel hos STcykler.dk
Bestilte min Centurion cykel søndag aften, og modtog den til min store overraskelse allerede i dag tirsdag. Det er første gang men bestemt ikke sidste gang jeg handler hos STcykler.dk. Priserne er i bund og servicen er i top. Hvis bare alle handeler på nettet kunne foregå som denne, så ville internettet være et tryggere sted at handle.
5 stjerner herfra.

Super god og hurtig service.

Kære ST Cykler.
Har endnu engang uden tøven valgt at handle med dig, da betjeningen og kvaliteten er helt i top. Prisen og stemningen er altid god.

Tak for en fin handel af min Centurion cykel

Fik god hjælp da jeg ringede med spørgsmål vedr. køb af cykel. Endte med at købe cyklen hos stcykler og levering tog ikke mere i 2 dage. Perfekt

Super service og god behandling

ST Cykler har været os MEGET behjælpelig. De har hjulpet 7A ved at sponsorere en SUPER FLOT Centurion cykel til deres tombola, hvorfra de indtjente penge kommer til at gå til en lejrtur næste år.
TUSIND TUSIND TAK for hjælpen :o)

Fin service og hurtig levering :)

Fin service og hurtig levering, samt god info ved opkald

Alt i orden

God service, og cykel klar som aftalt.

ST Cykler er super service og kvalitet til fornuftige priser.

ST Cykler har leveret helt top service til os både i forbindelse med køb af en god Everton cykel til vores datter. Desuden gratis service på håndbremser samt god rådgivning i det hele taget. ST cykler har priser, som er konkurrencedygtige og det for kvalitetsmærker.

Familiens super cykelhandler i 2 generationer.

Super kvalitet i rådgivning ved køb og vedligeholdelse af vores cykler. En yderst behagelig, venlig og serviceminded cykelhandler, som kan sit håndværk og er hurtig til at få cyklen repareret fra dag til dag.

www.stcykler.dk Details

ST-CYKLER | Cykelforretning i Hornslet | Kvalitets cykler til landets billigste priser - køb online | Centurion Cykler | Kildemoes Cykler | Taarnby Cykler | Winther | Din cykelhandler på nettet. Vi leverer til hele landet og fører alle de populære mærker Cykel | Køb din nye cykel online og spar mange penge! Vi har alle typer cykler, mange af dem er særdeles billige cykler, hvor der nok skal være en, som passer dig.Cykel. Århus | Kbh | Odense | Ålborg |

Visit Stcykler

Write to: st@stcykler.dk