Steam reviews

Steam reviews

4.9

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for coarse language.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for referring to other websites or companies.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Nem at bruge og tillokkende tilbud

Har brugt Steam i snart 8 år, og er klart på at bruge det mindst 8år endnu. Jeg bruger Steam til nemt at spille med mine venner, der er et bredt udvalg af nye, alternative, indiespil og meget meget mere. Lækkert layout, få bugs, der hurtig bliver løst og alt i alt et eksempel på hvordan det kan gøres nemt og effektivt.

Fungerer helt fint

De fleste spil jeg ejer er købt igennem steam og jeg er tilfreds. Jeg har én gang haft brug for support og fik hurtigt svar. Steam er især fantastisk omkring juletid og andre højtider hvor de altid har gode tilbud.

super

Steam er efter min mening den bedste, hvad kalder man det, "Game hub"?
har sjældent oplevet fejl og de har gode tilbud.

dog skal man aldrig købe spil der ikke er på tilbud for de sætter disse til vejledende udgivelses prisser.

Et ualmindeligt dårligt firma

Jeg kan kun anbefale ikke at købe nogen som helst spil fra steam eller hvor der skal kobles op til denne hjemme side.
Min søn købte et train simulator spil hvor der skulle kobles op til denne hjemmeside. Nu har han så skiftet computer og vi kan ikke få spillet til at køre mere på den nye computer. Det er umuligt at komme igennem de procedurer hvor vi kan få noget hjælp bare det at få genereret et nyt kodeord, da det gamle ikke virker mere kræver en heftig IT uddannelse. Kan kun sige at min søn får aldrig lov til at købe et spil mere som har noget med steam at gøre. Det er lige godt det værste spil jeg har haft med at gøre i hele mit liv. Et rigtig svindelfirma der kun vil sælge spil med service er en by i Rusland, hold jer væk.

Had steam since 2004. Never had a problem

Great sales, good download speeds at all times, rare and slow down times and THE best selection in its category

GOD awful customer service

Just try to retrieve a lost password, it will drive you insane. Avoid.

simply crap

I got apparently got hacked and some douche used my account for cheating in counter strike which gets me permanently banned. Not just a few months or years but fucking forever. All my multiplayer games are now worthless.

Cheap prices but I hate DRM

Steam is the biggest digital download company for games at the moment and they're expanding to offer software as well. Unfortunately, their service is incredibly restrictive, and while in theory you can play games offline, often it doesn't work like that. If the Steam server is busy you might be locked out of your game.

In addition, the client frequently ignores your wishes when it comes to patches. Telling it not to patch a certain game doesn't always work, so you end up being forced to update to the latest patch even if that patch breaks the game for your setup.

Personally, I'll stick to a DRM free service such as GOG.

Totalt amatør agtigt selskab

Steam er det TOTALT dårligste firma jeg nogensinde har oplevet.
Jeg købte i februar 2012 Football Manager 2012 via en almindelig butik og har indtil for 3-4 uger siden ikke haft de strore problemer med at spille dette spil, men nu begynder Steam at komme frem med forskellige fejlmeddelser. I min desperation og irritation over ikke at kunne komme til at spille mit dyrt købte spil i nu laaaaang tid, så har jeg afinstalleret spillet og forsøgt at geninstallere spillet igen, men nu kommer Steam med en fejlmeddelse om at spillet ikke kan installeres, da jeg ikke har forbindelse til internettet!!!, hvilket jeg jo selvfølgelig har.
En anden ting er når man skriver til supporten, så går der rigtig lang tid før man får svar og når man får svar så henviser de til en eller anden fremgangsmåde på engelsk man skal følge, som ikke virker FLOT
Hvorfor skal man være afhængig af dette undskyldt udtrykket SHIT, når man har købt spillet fysisk i en butik. (Man får jo ikke oplyst af sælger i butikken at spillet kører via Steam).
Har snart brugt rigtig mage timer på at får spillet til at virke igen og har også haft en IT kundig til at kigge på dette problem og personen har aldrig oplevet noget så ringe

No Good

Even when you have purchased a game steam still think that they own it, if you can't get on then you can not play your games that you have spent your money on, many times one cannot get on, they care not about customers and the support is garbage.

Fantastisk udvalg elendig support

Ja man kan jo ikke komme udenom, at steam jo er ekstremt stor i, hvad spil verden angår, og de har også et utroligt bredt, og godt udvalg af spil.

Samtidig synes jeg det er et fedt koncept, at de lancere forskellige kampanger, med priser til 75% billigere, og på den måde gøre sig et "røverkøb".

Dog må jeg ærligt indrømme, at jeg er noget skuffet over deres såkaldte "support"

Jeg prøvede for noget tid tilbage, at jeg desværre var udsat for, at min steam konto var blevet hacket, og i den forbindelse var pass jo ændret.
Jeg fik renset hele computeren, geninstalleret alt, og sørget for mit AV-program var up to date.

Kontaktede i mellemtiden steam support, da jeg jo gerne ville have min bruger tilbage.
Der gik næsten halvanden uge før, at jeg fik svar fra dem, og før de fik resat mit password, så jeg kunne komme derinde igen (lang behandlings tid, men fik da min bruger igen)

Efter noget tid, var jeg så uheldig det nu skete endnu en gang (ja shit happens, og man kan sgu være uheldig).

Jeg gør præcis det samme (dog nyt AV-program ;) ), og har kontaktet steam support endnu en gang.
Denne gang går der også næsten halvanden uge, og jeg får også min kode resat, så jeg kan kan komme ind på min bruger igen.. DOG får jeg så en note til dette, hvor der står noget i retningen af

"Da vi kan se, at dette ikke er første gang det er sket, vil vi gøre opmærksom på, at det er sidste gang vi vil resette dit password for dig, da det er op til dig som bruger, at sørge for du ikke er ramt af virus"

Ja undskyld jeg siger det, men det er jeg sgu da egentlig godt klar over, men at jeg ligger så mange penge hos Steam, og har så mange spil hos dem, og så vil de kun resette mit password to gange.. det jo rent ud sagt til grin.

Jeg krydser fingre for, at der ikke kommer til at ske noget lignende i fremtiden, for så er jeg åbenbart på røven, hvad min bruger angår ifølge steam support.

Pathetic Customer Service

Bought a copy of ShipSimlator extreme, and it willl not work, no customer support, no help whatsover. All they did was send a link to shipsim.com which I already had. Mind you, shipsim didn't even answer my support question there. I am totally disgusted with Steam. Do not buy from STEAM. Automatic links don't cut it, when they don't work.

Interestingly they were VERY quick to tell me they were cutting off my access to the game that doesn't work when I filed a dispute with paypal. They do worry about the money, just not the customers.

Stort udvalg, ringe support

Har stort udvalg af software, men det er ofte vanskeligt at få hjælp support til enkelte titler, hvis der opstår problemer. Køb og download af software er nemt og tilgængeligt.

Is Steam your company?

Visit Steam