Steenholt reviews

Steenholt reviews

8.9

20 point for 4 stykker tøj

Smart tøj i god kvalitet til små penge. Kan det blive bedre?
Jytte

super fint børne tøj

Super fint tøj - og passer perfekt i størrelsen. Glæder mig til næste kollektion

Intet at klage over

Fik hvad jeg bestilte Beløbet var korrekt super kvalitet. hvis ikke det var pga de har ophør handlede jeg bestemt der igen:-),

God betjening og hurtig levering

Har handlet deret par gange nu og deres service er helt i top, har fået mine varer indenfor 2 dage og har været glad for produkterne:-)

hurtig men forkert leverance

Fik "næsten" hvad jeg havde bestilt. Næsten fordi den farve jeg havde bestilt i ikke fandtes. På forespørgsel fik jeg at vide, at de kun havde en blå farvekombination, men når de beskriver en farve som jeans-blå og den så kommer i china-blue, så føler jeg mig fejl informeret. Billedet på deres hjemmeside af blusen svarede til en jeans-blå, men virkeligheden var en anden - men den var billig, sååååå

det tog 6 dage før jeg fik varen ,så sløv betjening både på deres telefon og email

varen var ikke i særlig god pakning,Så det firma vil jeg ikke bruge mere . Vil benytte dem jeg kender og der er til at få fat på.

Ikke mindre end fantastisk

billig pris
Super god kvalitet

Nemt, billigt og hurtig levering.

Hjemmesiden er meget nem at bruge.
Der er ofte en masse gode tilbud på siden.
Jeg er også tilfreds med kvaliteten af tøjet, jeg købte også en del for et år siden, og tøjet krymper ikke ret meget og holder farverne rigtig godt.
Jeg bestilte om eftermiddagen og modtog min pakke næste morgen.

Eneste minus er "springet" i børnestørrelserne, f.eks. 104/110 - det er jo lige et spring på et år i alm. børnestørrelser og det kan være svært at vurdere.
Min dreng der bruger 104 passer den størrelse og den anden der bruger 116 passer 116/122.
Men pakken med tøj vakte stor glæde hos dregene der er faldet helt for logoet med den søde knap hehe.

Det er ikke sidste gang at jeg handler hos Steenholt :)

Det var nemt at finde rundt på siden, og min bestilling kom hurtig frem til mig :)

Perfekt handel

Super nemt at finde rundt på deres hjemmeside, rigtig hurtig levering, flot tøj man modtager. Lever 100 % op til min forventning.

Perfekte handler...

Jeg har nu handlet med Steenholt nogle gange og alle handler har været til ug med kryds og slange. Totalt lækre varer og meget hurtig levering - allerede dagen efter. Det har været en yderst positiv oplevelse.

SUPER -

Har købt fra Steenholt.com tidligere og nu igen - og hver gang har det været super hurtig ekspedition/levering og lækkert børnetøj!
Og til meget favorable priser!

Lækkert tøj- Super kundeservice

Selvfølgelig er ophørsudsalgspriser altid dejligt. Men under alle omstændigheder er tøjet lækkert, holder facon og farver. Leveringen er upåklagelig. At bestille den ene eftermiddag og modtage næste formiddag, så bliver det ikke bedre. Ærgeligt at det er ophørsudsalg:(

Hurtigt og problemfrit

Jeg bestilte 15 forskellige bluser i forbindelse med ophørsudsalg - der var ingen problemer, varerne kom hurtigt og alt var iorden.

Hurtig og god service

Første gang jeg handlede her, men alt helt ok. Meget hurtig levering og varen er flot og helt i orden

Totalt lækre vare til meget billige penge

Fik siden anbefalet af en veninde, og hold da op nogle lækre varer til Extremt billige penge , kvaliteten er super blev virkelig positivt overrasket og allerede dagen efter havde jeg placeret ordre nr 2 varene kom begge gange dagen efter med mail max en halv time efter bestilling med track trace nr det var en yderst positiv oplevelse

Helt perfekt

Jeg har nu fået 2 leveringer fra Steenholt, og alt er helt perfekt. Hurtig levering, dejlig kvalitet og skønner farver på drenge-bluserne.

Topkaratkterer

Nem hjemmeside.
Altid god kvalitet, der lever op til mine forventninger om at holde form og farve.
Ærgeligt at I lukker :(

Alt er perfekt

Alt er super. Tøj er super god og meget hurtig levering. Gerne igen.

Hej

Super dejlige produkter og hurtig levering.

Steenholt retail aps Details

Steenholt er et 100% danskejet tøjfirma. Vi skaber klæder, ikke mennesker. Steenholt designer og producerer tøj, der giver rum for personlig udfoldelse.

Visit Steenholt

We live here: Cypresvej 4