Sten Gerts reviews

Sten Gerts reviews

7.4

Nyt kombi solvarme anlæg

Vi havde Sten og Gert til at installere vores nye kombi anlæg, solvarme med direkte fjernvarme. Opgaven blev hurtigt løst og de småting der var i de første dage efter anlægget blev taget i brug, blev hurtigt løst.

Vi valgte Sten og Gert, fordi det virkede som om at de vidste hvad de snakkede om og havde prøvet det gør. Vi blev ikke skuffet.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
I et andet tilfælde havde vi problemer med vores opvaskemaskine, den forvoldte "uro" i vores fjernvarme anlæg. Der gik noget tid inden vi fik lokaliseret fejlen til vores opvaskemaskine. I den process var Sten og Gert utrolig hjælpsomme.

Is Sten Gerts your company?

Sten & Gert's ApS Details

Sten & Gert's ApS er specialister i alternativ energi.

Visit Sten Gerts

We live here: Jedstedvej 24