Stenbjergnet reviews

Stenbjergnet reviews

7.7

Hurtig levering- super kvalitet, super service

Rigtig god service, desværre sendt som b brev så lidt lang leveringstid.

Rigtig fin side, og fine varer. Havde bestilt fredag og kontaktede virksomheden over mail onsdag, for at høre om det var sendt da jeg kunne se pengene var trukket samme dag som det var bestilt. Varen var blevet sendt samme dag som jeg havde bestilt (en mail om det var sendt ville give en ekstra stjerne) De svarede meget hurtigt - rigtig god service.

Brevet/pakken kom i dag, torsdag - og kunne se den var sat til b prioritering - helt i orden da det giver billigere fragt priser, men det gør også leveringstiden lidt lang i forholdt til forventet.

Men helt sikkert en side jeg vil handle ved igen, hvis jeg skal får brug for nogle af de varer de fører.

Billigst på nettet...Fine varer

Bestilte 2 skovmandsskjorter m. foer.
Prisen var 25-50% billigere end andre steder på nettet.
Kvaliteten var helt som forventet.
Indpakningen af forsendelsen var overdrevet god :-)
Leveringstiden var også OK.
Kan klart anbefales.

Is Stenbjergnet your company?

Stenbjergnet Details

Stenbjergnet leverer og producerer fiskeriartikler til såvel fritidsfiskeri som erhvervsfiskeri.vi har altid et lager af fritidsfiskergarn.skrubbegarn,rødspættegarn,sildegarn,lakse-ørredgarn,krabbegarn mm.

Visit Stenbjergnet