Stenbutikken.dk reviews

Stenbutikken.dk reviews

9.6

stenbutikken det sikre valg

jeg kan kun anbefale alle at handle i stenbutikken, det går lynende hurtig, jeg bestilte mandag før kl 15,00, og allerede næste dag kunne pakken hentes på posthuset, og stenene er virkelig godt pakket ind, selv den mindste sten, får sit eget bobelplast, jeg har handlet hos stenbutikken 3-4 gange, og overvejer ikke at skifte til en anden leverandør, det kan kun blive dårliger, deres hjemmeside er også fantastisk, man kan sagten sidde og læse, om stenene i lang tid, da det er til at forstå, så skal du starte en samling så start i stenbutikken

Køb af 1 stk fedtsten M46006 -E56 ca. 5

Jeg har kun prøvet at arbejde med fedtsten en gang, men skal give stenen til en
" kender" i gave, så jeg er spændt på hvad han siger. Men jeg synes den virker fin og glat. Hurtig og sikker forsendelse. Så kun roser herfra.

perfekt fra start til slut

Det skal du prøve,det går hurtigt og lige hvad man har bestilt,hurligt og næmt og lave priser

Souper skønt krystaller!

Mange tak for god behandling!

Ingen problemer, men lidt kritik...

Min ordre kom til tiden og alt var som forventet.
Men som ny stensamler kunne lidt infomation angående opbevaring af diverse sten være bedre.

Jeg købte en sten som henfalder med tiden medmindre den er pakket i et lufttæt materiale. Det måtte jeg slå op på nettet for at finde ud af. Hvis ikke jeg selv havde lavet lidt research angående dette, kunne de mineraler jeg havde købt blive ødelagt af tiden.

En lille notits med info omkring hvordan man bedst muligt beskytter sine sten mod henfaldning inde på hjemmesiden ville bringe Stenbutikken.dk tættere på perfekt.

Hej Lukas Andersen

Den Pyrit du har købt er stabil, dvs. at den ikke nedbrydes i luften, som visse andre typer Pyrit gør.

Om med hensyn til info vedrørende dette finder du såmænd også på hjemmesiden, lige inden du kommer ind til selve varen. "Info om Pyrit" men alt i alt så er den en sten du har købt og der medfølger altså ikke en bog til hver sten.

"Navn: Pyrit. Krystallografi: Kubisk, Pentagondodekaeder og Oktaeder. Kemisk formel: FeS2. Navne og varianter: Narreguld, svovlkis, strålekis, inkasten. Forekomst: Hele verden. Glans: Metalglans. Hårdhed: 6-6,5. Farve: Messinggul. Stregfarve: Grøn. Brud: Ingen Anvendelse m.m. Kan bruges som jernmalm, men mest til fremstilling af svovlsyre. Pyrit findes ofte i fossilområder, hvor jern og svovl fra forrådnelse går i forbindelse. Ofte kan man finde meget flotte velbevaret fossile af pyrit, desværre er disse fossiler oftes af ustabil pyrit, hvilket betyder at pyritten kan få "Pyritsyge" hvor pyrit går i forbindelse med ilt, og pyritte nedbrydes til et gråt pulver, samtidig med at der afgives der svovlsyre. Pyritsyge starter med at der fremkommer en duft af svovl. Processen kan forhindres ved at opbevare fossilet i en ilt fri miljø (en lukket box, plastpose eller nedsunket i klar olie), men så bliver det også sværere at nyde sit fossil.
Pyrit kaldes også for narreguld, da, den ofte er blevet forvekslet med rigtig guld, den har jo en flot gylden farve og samtid virker tung (Høj massefylde), og folk som ikke ved hvordan man kan afgøre om det er guld eller pyrit er blevet skuffet, når de forsøgte at sælge deres guldfund.
Pyrit kan også anvendes til at slå ild med, hvor man slår pyritten mod jern eller flint, og en gnist springer, som så med lidt øvelse/held falder ned i et let antændeligt mos."

Stenbutikken.dk

God service og hurtig forsendelse

Har et stort udvalg af sten, og er dejligt hurtige til både at sende pakker og svare på spørgsmål eller problemer. Da jeg modtog pakken kunne jeg også se at stenene bar godt pakket ind og beskyttede, så det kan jo ikke blive bedre!

Troværdig

Fik hvad jeg bestilte via bilederne på hjemmesiden.
BS

nemt at gå til og hurtig levering

nemt at vælge og hurtig levering

Rimelige priser og hurtig levering

Jeg har haft en god oplevelse med at handle i Stenbutikken og vil klart anbefale dem til andre.

Fin service og gode priser!

Stenbutikkens hjemmeside er en guldgrube for fans af mineraler, fossiler o.l.
Forsendelsen var hurtig og godt fulgt op på mails.
Er bange for, at jeg kommer til at blive lidt afhængig af butikken!

Levering fungere hurtigt

God informativ hjemmeside

Dejligt

Bestilte hvad jeg skulle bruge og havde det 3 dage efter. Nemt og hurtigt.

fint.

Fik min sten uden problemer

super

gode produkter og lunhurtig forsendelse, vil helt sikker handle der igen.

Rask levering!

Rask levering og bra utvalg til gode priser. Savner litt mer info rundt de forskjellige steinenes alternative virkninger.

Hej Camilla Salvesen Baardsen

Stenbutikken.dk supporter IKKE på helse og healing, det er ganske enkelt ulovligt at påstå at sten har nogen form for helbredende kræfter, der forelægge INGEN kliniske beviser for dette. Hvor og hvordan du anvender dine sten er helt og holden dit valg, hvilket også fremgår i Stenbutikken.dk handelsbetingelser. Så den stjerne undvære Stenbutikken.dk gerne.

Stenbutikken.dk

En venlig god seriøs butik

Stenbutikken er blevet min favorit fordi der er billige sten
hurtigt sikkert indpakket post
Overrasket over der var også postkort :) pludseligt i
Gode information om stenene

Dette var meget god service.

Varene kom etter kun to dage. Bra! Hadde ønsket at det sto pil på angitt mineral.

Hjemmeside med mange specielle krystaller

Jeg har fået en rigtig god oplevelse ved at handle på stenbutikkens hjemmeside. Udvalget er stort og de har nogle mere sjældne krystaller. Kan godt lide princippet om, at man selv vælger den sten, som man gerne vil have og at jeg kan se, hvor stor stenen er ud fra målebåndet.
Leveringstiden er kort og jeg kan godt lide, at jeg får orienterende mails om status. Priserne er også gode. Mine børn på 12+14 er også meget begejstrede for jeres side.

For at komme op på 5 stjerner savner jeg, at man får en beskrivelse med i pakken af de enkelte stens egenskaber. Det er så skønt at læse om de enkelte sten.

Hej Susanne Bach Nielsen

Jeg er, fordi vi er!

Super god side at handle på, stort, faktisk meget stort udvalg.. Og jævnligt kommer det nyt til, der er til tider et godt flow med nye ting og interessante ting også. Lidt af det hele slebet, rå, stort og lille.. Hurtig forsendelse, godt pakket ind og det bedste er den lille seddel som følger med om hvad du har købt hvis man nu ikke kan huske hvad det for nogle sten man har købt, kan jeg godt lide.. Personligt kunne jeg godt savne lidt flere meteoritter at vælge imellem, da dette er min fetich.. Kan varmt anbefale siden og man kan roligt handle her...

14 dages fortrydelsesret

Hvis du fortryder noget af det, du har købt hos Stenbutikken.dk, er det nemt at komme af med det igen og få dine penge retur eller få en anden vare.

Alle sten er ægte

Alle sten, ædelsten og fossiler er ægte, og Stenbutikken.dk står 100% inde for ægtheden. (Har dog også syntetiske sten, men det fremgår tydeligt af vare teksten)

Max 36 timer forsendelse

Mandag til Fredag afsendes vare inden for 36 timer. Lørdagen og Søndag sende Mandag og leveres den efterfølgende hverdag.

Om virksomheden

Stenbutikken.dk henvender sig til alle som interessere sig for vores spændende geologiske fortid Stenbutikken.dk Startede i 2003 og har nu mere end 15.000 kunstværker fra naturen, alle med flotte og unikke fotos. Alle sten er på lager ! og sendes med Postdanmark lige til din dør.

Visit Stenbutikken.dk

We live here: Skråvej 4