Stensballegaardgolf reviews

Stensballegaardgolf reviews

7.4

God service og en smuk bane

Vi havde besluttet os for at spille banen en flot dag i starten af november. Vi havde forhørt os på forhånd og booket Brakør/Guldbjerg sløjferne.

Da vi kom frem fortalte de at de have luftet greens på Brakør, så der ville være små huller i greens. De anbefalede at vi skiftede til Guldbjerg/Elbæk for at undgå dette. Super service.

Da vi kom ud til første tee på Guldbjerg, var der imidlertid kø pga. en herrematch. Flinke folk i en vogn tilbød os lidt at varme os på og de fandt ud af at det nok var bedre at vi startede på Elbæk og de kørte hurtigt over og holdt en 4-bold tilbage så vi kunne komme ud.

Alt i alt fik vi en rigtig god betjening og vi kommer helt sikkert igen.

Is Stensballegaardgolf your company?

Visit Stensballegaardgolf