Stepupfitness reviews

Stepupfitness reviews

9.3

Tip top!

Jeg har handlet hos mange forskellige internetbutikker, men StepUp er endt som min favorit. Hurtig levering, altid en ekstra lille ting i pakken og rigtig god vejledning gennem chatfunktionen på hjemmesiden!
Kan kun anbefale StepUp :-)

Hurtig service!

Efter min handel hos stepupfitness kan jeg helt klart anbefale at købe hos dem. Man er sikret fantastiske produkter til en komfortabel pris.
Jeg oplevede personligt selv en rigtig hurtig levering. Bestilte onsdag aften og havde produkterne hjemme fredag, så det må da siges at være hurtig levering!

Jeg er også helt sikker på, at min næste bestilling kommer til at ske hos www.stepupfitness.dk

Top dollar!

Normalt er jeg ikke typen, der anmelder andre virksomheder. Men føler mig nødsaget i denne situation. Jeg bestilte nogle proteinbars som var på tilbud til en virkelig god pris og efter 2 dage kom de frem uden problemer med levering. Tracking nummer blev leveret vi mail, da ordren var accepteret og afsendt, så havde mulighed for at følge den lige til det lokale posthus! Oven i havde Setupfitness været så flinke at smide en gratis shaker samt et par vareprøver med, hvilket jeg sætter stor pris på! Alt i alt rigtig god oplevelse med denne shop 5/5!

Rigtig god service, vejledning og hurtig levering.

Hurtig levering, god kvalitet og en super vejledning fra firmaet.
Kan stærk anbefale andre at bruge StepUp Fitness til at købe deres produkter til træningen.

- Meget tilfreds!

Et fantastisk produkt, som virkelig får det bedste frem i en.

Et super fantastisk produkt, som jeg selv kun kan anbefale. Det giver en masse energi, specielt i presset situationer hvor din krop er ved giv op. Kan kun anbefale dette fantastiske produkt.

Som at smørre sennep i røven på en kat!

Fantastisk produkt der for en gangs skyld virker. Man kan mærke den ekstra energi. Resultaterne på fodboldbanen er kun blevet bedre siden jeg begyndte at bruge Carbo Fuel fra nutripower!

Verdensklasse!

Denne virksomhed giver den personlige rådgivning der er nødvendig for dig, som sportsmand, når du skal vælge kosttilskud. Produkterne er af højeste kvalitet og smagen er autentisk! Prøv det - og få en positiv oplevelse, både for dig selv og din krop.

Super kvalitet, service og vejledning

Produkterne gør en forskel både før, under og efter ens træning.

Servicen er i top og leveringen kommer hurtigt.

Fik også en god og grund vejledning i hvad produkter der ville passe bedst til min træning.

Kan kun anbefale alle at benytte Stepupofitness hvis man ikke ønsker at gå på kompromis med kvalitet, service og vejledning.

Super Service!

Har benyttet Nutripower CarboFuel Pro, i forbindelse med fodbold kampe.. Det giver lige det ekstra energi - som gør at jeg kan give mig 100% i alle 90 minutter!

Lækkert site!!

Rigtig god hjemmeside til top protein, og andre kvalitets ting. Levering var nem og hurtig. 5/5

Perfekt!

Bestilte proteinpulver og havde det i hånden næste dag. Helt perfekt.

Super!!

Har haft bestilt et par gange fra Stepupfitness nu,og har været yderst tilfreds. Man får gode og hurtige svar ved spørgsmål omkring produkter og levering. Den ene gang bestilte jeg tidligt, og havde mine varer eftermiddagen efter - det var lækkert. Og kan varmt anbefale deres performance protein; virkelig god smag ;) Jeg fortsætter med at handle hos Stepupfitness, det er helt sikkert.

Okay oplevelse....

Kan godt anbefale at man handler hos StepUpfitness. De holder dog ikke hvad de lover. Bestilte en varer for tre dage siden, skrev til dem om hvornår jeg ville modtage varen (det er jo ikke meget information man modtager fra dem omkring levering), så derfor måtte jeg henvende mig til dem, fik af vide at jeg ville modtage varen den efterfølgende dag og samtidig ville jeg modtage en sms med information om levering fra postdanmark. Fik forsendelsesnummeret udleveret og har nu modtaget min varer.

Fremragende!

Jeg vil gerne anbefale Stepupfitness.
Bestilte et kosttilskud, som viste sig at være udsolgt, men fik som erstatning straks tilsendt et meget bedre og dyrere produkt. Det må man kalde service! Tak for det!

Kvalitet og hurtig levering.

Jeg gennemførte forleden en bestilling på www.stepupfitness.dk, hvilket helt sikkert ikke er sidste gang! Hjemmesiden er utrolig flot og overskuelige og samtidig nem at redigere rundt på. Jeg fik en SMS da pakken var sendt afsted og modtog igen en SMS, da pakken lå klar til afhentning på det lokale posthus. Desuden var der lagt et fitnessmagasin samt to smagsprøver på andre produkter ned i pakken. Det kalder jeg SUPER SERVICE! Vil til hver en tid anbefale alle, at handle hos StepUp Fitness. Det skal i øvrigt siges, at jeg modtog pakken dagen efter bestilling. Produkterne er jeg ovenud lykkelig for!

KAN KLART ANBEFALES!

hurtig og god service

hurtigt svar på order. nemt at bestille. hurtig og god service.

Super forretningen

Købte en masse protein til min træning, modtog det få dage efter og alt i alt en ganske fantastisk oplevelse at handle her. Snart igen tak :-)

Fuldt tilfreds!

Hurtig leveringstid og da pakken kom var der noget ekstra med som lige gjode oplevelsen lidt bedre end de andre steder jeg har handlet førhen.

Gode produkter

Hej - Jeg vil gerne sige tak for gode produkter. Hurtig levering! Fik en sms fra Postdanmark da min pakke lå klar på posthuset. Vi ses snart igen :)

Kanon levering og gode priser

Hurtig levering og fedt med gratis vareprøve - jeg var mere vild med den smag jeg bestilte, og det er meget rart at vide til næste gang..! :)

Vil helt sikkert bestille hos stepupfitness.dk når jeg løber tør for barer igen!

www.stepupfitness.dk Details

Visit Stepupfitness