Stickers reviews

Stickers reviews

9.0

Simpelt hen super!

Bestilte et klistermærke som jeg så havde ændret menning omkring farven, mailer ind til dem søndag og får svar et par timer senere om han gerne vil lave min bestilling om, Super service!

Altid god og hurtig service!

Stickers.dk har en velfungerende hjemmeside, som er nem og overskuelig.
Og så er der hurtig service...

God service og hurtigt levering

De var hurtige til at svare på spørgsmål, efter det var jeg ikke i tvivl bestilte mine stickers og fik dem leveret ganske hurtigt.!

Næsten perfekt

Bestiller mærker nemt og hurtigt.Da jeg modtager pakken med mærkerne er der lige en lille detalje,der mangler en spartel,mailer til stickers.dk med min anke,der går ikke lang tid så er der mail retur med beskeden om at der vil blive sendt en spartel til mig.Dagen efter har jeg den.Hurtig og effektiv.Vil anbefale andre at handle der.

Aldrig problemer.

Har bestilt flere gange hos stickers, og har jeg været i tvivl er henrik altid klar med råd og vejledning på telefonen.
Altid hurtig levering - super tilfreds hvergang!

Navn & CVR

Bestilte det gennem deres hjemmeside og step by step program.

Gode priser
ALT OK!

Hurtigere og flottere end forventet

Vi har været meget glade for den hurtige ekspedition og flotte resultat!

Bedst stickershop in da world

Folie, klister, eller hvad man nu kan finde på i denne kategori, så er service og kvalitet altid i højsædet, udfører alle vores erhvervs opgaver til top karakter hver eneste gang, hjælper gerne med løsninger i situationer der virker umulige :o)

TAK!

Bedste pris, hurtig kommunikation, hurtig levering!

Skulle have specialfremstillet nogle store stickers indenfor kort tidshorisont og tog kontakt til 3 forskellige firmaer. Stickers.dk kunne lave det til under halv pris af de andre to - og det er stadig skåret i 3M og Oracal folie (bedste kvalitet). Handler aldrig ved andre igen, når det gælder stickers!!! Kan slet ikke rose nok! :)

det er service i topklasse

har efter hånden handlet der en del gange og har været rigtig tilfreds hver gang. klistermærkerne har en længere levetid end de skriver, ihvertfald i midt tilfælde.
har man en ide til noget man godt kunne tænke sig af få lavet, skriver man bare en mail og i løbet af kort tid er der en skitse og senere et billede af ideen. det er god service
KAN IKKE ANDET END AT ANBEFALE SIDEN!!

Top iorden !

Kun oplevet god behandling. Hurtig prisgivning på specielle ønsker, fik tilmed mail med vedhæftet eksempel på "omtegnet" logo, så det kunne ses og bedømmes, inden det kom som færdig vare. I det hele taget hurtig behandling og levering. Altid fået det ønskede, eller mere. Perfekt skåret og forsvarligt pakket.
Dog har jeg ikke handlet her i over et år, men handler her igen hvis noget skal klistres til :)

Per Severinsen Elling Sko Frederikshavn

Super service og hurtig levering. Også mange gode ideer er der kommet fra Stickers.dk, når vi har skulle bruge noget nyt materiale.
Vi har kun èn leverandør på dette pmråde, alt andet er overflødig..

Suveræn service og kvalitet

Jeg har brugt Stickers.dk flere gange gennem årene, og hver eneste gang har service, kvalitet, leveringstid og pris været fuldt ud tilfredsstillende. Jeg kommer helt sikkert også til at bruge dem fremover.

Hurtig levering, gode produkter!

Jeg bestilte hos stickers.dk for 2 dage siden den 19/09/2011
Og har nu i dag modtaget min bestilte vare i en kuvert
Jeg ligger billeder op efter det fuldførte arbejde, før og efter :-)

Kan godt anbefale stickers.dk til andre!

Hurtig levering, men dyre lev. omk.

Bestilte en standard sticker og en special klub sticker. De var med samme skrifttype og samme folie, alligevel måtte jeg betale for to leveringsomkostninger :o/ Anyway varen kom hurtigt og fin kontakt via e-mail, og jeg modtog de to bestillinger i to kuverter.

Hurtig ekspedition og god kvalitet

Jeg bestilte et tilbud på noget reklame-mærker. Jeg fik et tilbud og et eksempel dagen efter. Jeg var dog ikke helt tilfreds teksten, så fik et nyt samme dag. Bestilte senere på dagen og modtag dagen efter. Så de får min varmeste anbefaling

Hurtig levering og super kvalitet

Har bestilt streamers og stickers hos den mange gange, og får altid varen uden bøvl. Super firma!!!
Kan varmt anbefales...

God kvalitet, fin service

Jeg bruger stickers til alle mine skilteopgaver (erhverv), og har altid fået supergod service. Levering dagen efter, eller samme dag efter aftale. Selv store opgaver med specialfolie har været løst til UG (men ikke til dagen efter :-)
Jeg giver stickers.dk min varmeste anbefaling.

Oprevet kuvert

Jeg betalte 84 kr i fragt fordi jeg skulle have en spartel med til at glatte klistermærkerne ud med. Da jeg modtog varen var de bare i en oprevet konvelut hvor der manglede 6 klistermærker og porto på for 22 kr og hverken stickers.dk eller postdanmark ville dække..

www.stickers.dk Details

Visit Stickers