Stjerneborg Cykler reviews

Stjerneborg Cykler reviews

5.4

Elendig service og dårlig produkt

Jeg købte en cykel hos Stjerneborg cykler.
Ret hurtigt var der problemer med hjuldynamoen, men helt galt gik det, da saddelen knækkede af mens jeg cyklede.
Da jeg gik ned til dem, nægtede de at fikse sadelen. Da jeg så sagde, at de også bare kunne give mig en skrue, så ville de have 20 kr for den. Det på trods af, at de havde solgt et usikkert produkt til mig fra starten.
Hjuldynamoen turde jeg efterfølgende ikke lade dem se på, da jeg var sikker på, at de også ville forlange, at jeg skulle betale for det.
Jeg er sjældent blevet behandlet så dårligt

Graadig,utaalmodig og sur attitude.

Jeg kan ikke anbefale denne virksomhed overhovedet. Satte min cykel til aflevering 2 dage for jeg fik den tilbage selvom de lovede at give mig den naeste dag. Jeg kunne tydeligt maerke at buktikejeren lugter langt vaek af gradighed, ligeglad med kunderne og yde god service Det handler kun om penge for ham. Han havde en sur attitude og jeg folte at jeg bare skulle aflevere de penge hurtigst muligt og skride ud af doren. Daarlig daarlig service. Kommer aldrig der igen. desuden er prisen hoejere en nogle af de andre steder i omraadet.

Is Stjerneborg Cykler your company?

Visit Stjerneborg Cykler