Stoevring Autoophug reviews

Stoevring Autoophug reviews

5.4

Købte defekt motor og tabte dermed 25000 kr på gulvet.

Købte en motor hos Støvring autoophug, der viste sig at snakke en del og ryge blå fra dag et, men da jeg havde kostet 10000 kr på at få den lagt i blev jeg enig med Støvring autoophug om at give det en chance. det kunne være fordi den havde stået. det blev midlertidig ikke bedre, og da vi gentagne gange måtte hælde vand på, blev vi enige om at returnerer motoren, der var jo 6 mdr returret. dog uden arbejdsløn. den var altså spildt. Nu viser det sig så, at motorren har været for varm siger man i Støvring også er der ingen returret. alle ved vist at snakker en motor og ryger blå så er der et problem som måske også kan være skyld i ekstra varmeudvikling. Jeg har i øvrigt måtte rykke for Per Karmarks svar gennem 5 uger. lige lovlig smart at sige giv den en chance også nu ingen returret. yderlig 15000 kr spildt. ADVARSEL aldrig Støvring autoophug.

Gider åbenbart ikke private....

Hov, hvad var det lige der skete?

Jeg bestilte 2x bremsekalibre til bilen. I telefonen sagde P, at de havde nogen, der havde gået 99.000 km. Fint. Ok. De blev bestilt. 625 kr/styk + porto. Ankom også hurtigt. Men... papiret sagde 147.000 km. Nåja, jeg havde brug for dem. De blev monteret på gør-det-selv værksted af en ret skarp mekaniker, jeg kender igennem 4 år. Højre kaliber hang med det samme. Stemplet blev presset tilbage 2 gange - samme resultat. Varme bremseklodser hele vejen hjem den dag.

Hentede ny højre-kaliber hos Suhrs auto-genbrug for 400 kr incl moms næste morgen. Den virkede bare. Bilen blev så synet samme (sidste) dag.

Kontaktede Støvring på email... Ikke en lyd derfra... Returnede så den defekte kaliber med brev der sagde at de skulle sende besked (email) ved modtagelse. Stadig ikke en lyd... Jeg har altså tidligere købt motor for 10.000 kr, generator, andre 4x bremsekalibre, dørrude,.. Tidligere oplevet god service.

Det gode er, at de altid har stort udvalg fra mange forskellige bilmodeller - og faktisk også har forstand på tingene, når de vil. Det triste er bare, at de tilsyneladende 'har lidt for travlt' og så står jeg jo og bruger tid på at montere noget, der ikke fungerer - eller venter på tilbageringning fra nogen, der ikke gider.

Det må nok kunne forebedres lidt. Gad vide om jeg nogensinde ser min 625 kr for den defekte kaliber?

Super service.

Bestilte nogen varer frem dem. Fik alt den hjælp jeg skulle bruge. Og hurtig levering :) Tip top herfra !!

Is Stoevring Autoophug your company?

STØVRING AUTOOPHUG ApS Details

nye og brugte reservedele til alle bilmærker

Visit Stoevring Autoophug

We live here: Banesvinget 9 - 12