Stoevsuger Shop reviews

Stoevsuger Shop reviews

9.3

Hurtigt, nemt og nøjagtigt det jeg skulle bruge :-)

Det gik bare som det skulle. Nem bestilling, der kom 2 dage efter bestilling (mandag - onsdag), og så var det lige det jeg skulle bruge. I gamle dage havde det krævet en tur til hvidevare-forretningen, en bestilling og mindst en uges ventetid. Internethandel når det er bedst :-)

Hurtig behandling.

Jeg fik det jeg skulle og fra jeg havde bestilt til den var registret som afsendt var der gået 20-25 min. og havde den dagen efter :)

Fantastisk god kundebetjening

Hej jeg bestilte en støvsuger tæt på juleaften og skrev at den kun skulle leveres hvis den kom frem inden jul den kom meget hurtigt men den var desværre i stykker kontaktede Arvid første dag efter jul han skulle lige tale med leverandøren og derefter sendte han mig en ny som desværre heller ikke virkede og da han havde fået yderlige reklamationer og han ikke kunne skaffe en ny da leverandøren havde stoppet salget da der åbenbart var en fejl i dem sendte jeg de to jeg havde fået retur og aftalte at han prøvede at finde et alternativ og det gik tjep som alt andet og jeg har nu fået en støvsuger der virker og overskydende penge plus returporto indsat straks på min konto.
Så jeg kan kun anbefale Stoevsuger Shop den opfylder til fulde alt hvad man kan forvente af en netbutik handler meget gerne der igen

Imponerende!

Bestilling foretaget torsdag eftermiddag! Varen modtaget med posten fredag middag! Imponerende!!

Nem...

Og hurtig handel. Dejligt med reservedele og poser til nogenlunde priser.

Kanon service

ingen slinger i valsen, alt lige efter bogen

Billigste pris og superhurtig levering

Købte støvsuger, som blev afsendt samme dag og leveret den følgende dag. De havde den billigste pris. Kan kun anbefale dem

Perfekt forløb

Fortog en reklamation på en vare, som der lyn hurtigt blev responderet på. Efter en kort mailudveksling blev der ydet den efterspurgte service.

Mange tak

kort, præcist og hurtigt

Fin service

Bestilte en støvsuger. Der var leveringstid fra fabrikken. Fik en dato for levering. Den holdt. Leveret via Post danmark. Alt i alt en god oplevelse. Ros til Stoevsuger-shop.dk

Handel efter bogen og med meget hurtig leveringstid

Vi har handlet hos www.stoevsuger-shop.dk. Vores Roomba 560 havde knas med sit børste modul efter 4 års trofast gang. Problemet lå i dens tandhjul var så slidte og fyldt med møg at nr. 3 rensning ikke længere gik og den ikke kunne trække børsterne rundt.

Så vi ledte efter et nyt børstemodul hertil,
www.stoevsuger-shop.dk var billigst så vi bestilte kl. 10:58

Til min store (og glædelige) overraskelse så havde de ca. 24 minutter efter sendt en mail med ny ordreopdatering - Den var afsendt... (kl. 11:22)
Hmm det var dælme hurtigt tænkte jeg.....

Dagen efter var pakken klar til afhentning i GLS pakkeshop. Vi satte det nye modul i og ja, vores Roomba er glad igen og futter trofast rundt uden problemer.

Så kanon hurtig service og prisen var også i orden i forhold til konkurrenterne.

Tak :-)

Stort udvalg for den der mangler :)

Hot digity.

Fandt suger poser til en nilfisk 930 her, og de leverede til den lovede tid :)

Intet mindre end fantastisk!

Jeg bestilte en støvsuger kl. 8.30 kl. 8.45 fik jeg en mail om at varen var afsendt - fantastisk servce og yderst rimelige priser!

Fin service

Købte en Robotstøvsuger, der efter et års tid gik i stykker. Den blev ombyttet med en ny uden noget bøvl.

Her handler jeg gerne igen.

Lynhurtigt og sikkert

Bestilte en ny glaskande til kaffemaskinen, og fik den dagen efter. Grundigt emballeret. Vil også handle her næste gang, for det kunne ikke være bedre!

Levering og pris

Jeg har bestilt filter poser den 19 jan 2010 filterposer.
Penge er hævet samme dag.
I dag er den 15 februar 2010 og varen er ikke modtaget.

Genialt koncept.

Kan det virkelig være så let at købe støvsugerposer? Fantastisk. Og jeg som troede at jeg havde fundet rammerne for hvad man kan købe på nettet.

God og overskuelig hjemmeside, enormt udvalg og gode priser. Enkel bestilling/betaling etc og hurtig levering.

hurtig levering og god service

Jeg ville bare sige at de laver hurtig levering af det man bestiller og til rimlige priser og god service så dem vil jeg godt andbefale

Nem hjemmeside, hurtig levering, super god information/service

Enkel og nem hjemmeside, som selv en "gammel kone" kan finde ud af, hurtig levering og løbende, koncise informationer. Hvis man er nervøs for nethandel, så stoevsuger-shoppen en god begyndelse!

Lynhurtig og korrekt service

Nem og overskuelig hjemmeside med et kæmpe produktsortiment på udgåede Braun barberskær, hvor alle andre må give op.
Varen kom dagen efter

Is Stoevsuger Shop your company?

Visit Stoevsuger Shop

Stoevsuger Shop is in category: Household Cleaning Supplies