Stoevsugerposer reviews

Stoevsugerposer reviews

6.6

Stadigvæk OK - sidste handel var december 2010

Skulle igen have støvsugerposer til min Electrolux - bestilte på hjemmesiden, da de var lidt billigere end Elgiganten. Bestilt fredag 7/3-2014 og leveret med Post Danmark onsdag den 12/3-2014. Vare som beskrevet.
Så længe de er billigere end de andre og levere som aftalt, vil jeg handle her igen.

Øv øv og atter øv

Fik nogle pølsehorn til kødhakker i fødselsdagsgave som desværre var for store til min maskine. Returnerede dem D. 17-12. D. 2-1 rykker jeg for at få pengene retur og får svar tilbage om at der vil gå 30 dage med at behandle min sag. ........gad vide hvor meget deres kassekredit er overskredet.

Meget fin service

Jeg købte 25 støvsugerposer, men der var en fabrikationsfejl. Jeg sendte dem en e-mail (ikke telefonnummer på hjemmesiden, så lidt skepsis). En time efter blev jeg ringet op af en meget servicevenlig medarbejder, der har sørget for at bytte dem til korrekte poser, og uden beregning. Meget flot! Selvfølgelig kun én oplevelse, men rigtig god.

Hurtig svar og levering til en god pris

Jeg forespurte på en pumpe plus 2 stk støddæmpere til vores aeg vaskemake, og fik dele 2 dage efter med post Danmark, gode priser og hurtig levering

Fik varen trods alt, men fejl i ordreinformation

Bestilte et Philips skærehoved her.
Fik dagen efter en mail om at ordren var annulleret, uden nogen begrundelse.
Samme dag hævede man beløbet fra dankortbetalingen.

Svarede ikke på mail indenfor 24 timer som lovet og kunne ikke kontaktes via tlf.

Fik dog varen alligevel, da det åbenbart var en fejl at man havde svaret med en annullering af ordre i stedet for afsendt.

Ingen svar på mail

En god test på om en netbutik tager sine kunder alvorligt, er at sende en mail og se hvor lang tid der går inden svaret kommer... Hvis der overhovedet kommer svar.

På hjemmesiden står der at de lover svar inden for 24 timer. I skrivende stund er det 48 timer siden jeg sendte min mail. Så nu vil jeg finde et andet sted at handle...

ØV dårlig service

Jeg købte en møtrik til min vaskemaskine som så ikke passede og jeg kontaktede firmaet, jeg får da også fat i en som spørger hvilken model jeg har og jeg svare endda 2 gange men jeg får bare INGEN reaktion og nu er min fortrydelsesret udløbet og ja jeg ønsker ALDRIG at handle hos disse mere og heller ikke yde go omtale :(

tak for en godhandel

jeg har købt nogen støvsuger poser og filtre til min støvsuger på siden. og det er kommet det hele. så jeg vil godt anbefale andre at handle på siden

Hilsen
Jan S. V.

uacceptabel service

købte tilbehør til sodastream bl.a 2 kulsyrepatroner, hvoraf den ene viste sig at være tom, men den kunne ikke byttes, idet Støvsugerposer ikke tror det kan være rigtigt

Stoevsugerposer Details

Stort udvalg af billige støvsugerposer til salg. Mangler du billige støvsugerposer til din støvsuger? Vi har markedets billigste støvsugerposer i vores online shop.

Visit Stoevsugerposer