stof2000 reviews

stof2000 reviews

8.7

hurtig levering og godt produkt.

Jeg er rigtig godt tilfreds med varen. Det er en god kvalitet og nem at bruge. Tak for god handel og hurtig levering.

Meget fin og hurtig levering. Jeg havde lavet en fejl vedr. leverings adresse, da jeg havde skrevet både en privat og et opsamlingsted på ordren. En enkelt mail til kunde service løste problemet med det samme.
Super service, god pris, kan kun anbefale stop 2000

Sidekile

Jeg er meget tilfreds med at have købt en siddekile hos stof2000, både hurtig levering og varen svarede til mine forventninger, så jeg vil handle der igen når lejlighed byder sig.

Hurtig memt at få skum materialer.

Nemt at få skummaterialer i den mål man har brug få. Stof 2ooo Esbjerg giver altid en god betjening. Ringe også til mig den dag de havde modtaget den bestilte vare.

Meget hurtig betjening

Meget fin oplevelse at handle ved Stof2000

Unik behandling

Det var nemt at finde, hvad jeg søgte. Og varen blev leveret i min lokale Stof2000 til den aftalte tid. Jeg bestilte varen mandag og onsdag, kunne jeg hente stoffet i min butik i Holbæk.
Det er ikke sidste gang, at jeg køber stof og tilbehør på denne måde.

nemt og hurtigt at handle på nettet.

Glæder mig til at sy sengetøj til den nye dukke. Super sødt stof.

Hurtig og præcis

Det er meget nemt at handle hos Stof2000 - hurtig levering og ingen problemer - kan varmt anbefales

Farven var forkert

Jeg er godt tilfreds med service og alt det administrative, men jeg blev meget skuffet over selve produktet, da jeg hentede det i butikken. Jeg bestilte mørklægningsgardinstof over nettet og bestilte farven marineblå, da vi gerne ville have en mørkeblå. Da jeg får stoffet ser det mere grå-lilla ud, hvilket ekspedienten i butikken giver os ret i. Marineblå er ikke en grå-lille farve i mit univers. Nu har jeg så besværet med at skulle kæmpe for at få det ombyttet. Irriterende!
Stof 2000

Reply from Stof 2000

Hej Nanna. Som aftalt pr. tlf. sender jeg dig en prøve af den mørkeblå farve. Hvis den falder i din smag sørger jeg for at få sendt den til dig UB. Vh Annette

super udvalg af stoffer i net shop

Du sal lige se alle de dejlige stoffer der er. Endelig et sted med mange slags fleece.

hjælpsom

da de ikke har alt i en butik, sørge de for at samle det på laget, så man kan handle det man skal

Utrolig kjekk butikk og butkkeier i Århus.

Nå bor jeg i Norge, har vært innom butikken i Århus, for en service.
Nettsiden deres er fantastisk flott, mange gode ideer, og oppdateringer hele tiden med tilbud og snup ideen.
Varer har jeg bestilt opptil flere ganger, kjapp leveringstid og varene er som jeg forventet.
BRA

Fortrinlig

Perfekt Handel.

Alt gik som planlagt.
Ankom til butik til aftalt tid.
Fik sms om leveringen.
Perfekt.
vareren er som forventet.

Jeg bestilte mine varer onsdag aften og har allerede varen her fredag. Så kan jeg blive færdig med min kjole i weekenden, det er jo bare perfekt! :)
Jeg handler helt sikkert hos jer igen online. Lidt ærgerligt at butikken i Taastrup lukkede, men ja nu må jeg jo handle online så :)

Manglende besked om ændrede leveringstider.

Jeg bestilte noget markisestof, og fik den besked, at det kunne hentes i afd i Aalborg mandag efter kl. 15. Det viste sig bare, at stoffet først kunne hentes tirsdag på grund af ændrede transporttider fra hovedafdeling til lokale butik. Det kunne man jo godt sende en besked om, så jeg undgik besværet med lang kørsel og parkering to gange.

Tak for handlen :-)

Handler helt sikkert hos jer igen

Hurtig levering og god vare.

Det gik super hurtigt og stoffet er i top. :-)

Hurtig handel

Generelt var handelen god, jeg har kun et lille minus. Jeg savnede en mail eller sms om, at varen var kommet til den butik som jeg havde valgt, at afhente den bestilte vare i. Venlig hilsen Charlotte Frigast
Stof 2000

Reply from Stof 2000

Hej Charlotte. Vi vil sørge for at checke op på, hvorfor du ikke har fået en SMS vedr. afhentning. Det er almindelig procedure at den bliver afsendt - beklager at du ikke har fået den. Vh Annette

Stof 2000 Details

Visit stof2000