Stofa reviewed by

Ribe, DK

Stofa når bunden i dårlig kundeservice og læner sig op ad en udvisning!!

Jeg henvender mig nu 3. gang vedr. manglende modtagelse af familiepakken. Sidste henvendelse var den 11/4 formiddag. Her lovede man mig bod og bedring inden for 30 minutter. Her til aften er det stadig ikke muligt at modtage familiepakkens programmer.

Man lægger skyldes på fejlen, at jeg har opsagt abonnementet på Tv-familiepakken. Det er korrekt, at jeg har opsagt abonnementet for bredbånd pr. 9/4, men jeg har ikke opsagt abonnementet for familiepakken, og jeg kan da også stadig modtage programpakke 1 under Ribe Antenneforening.

Sofa har i brev af 9/3 bekræftet opsigelsen af bredbånd.

Jeg forventer nu er ret så kulant behandling af Stofa, hvis det da ikke skal komme til en opsigelse af Tv-aftalen.

Når jeg skriver dette, så skyldes det den kendsgerning, at jeg startede som nr. 5 i telefonkøen, da turen kom i mig (blev nr. 1), så blev jeg pludselig sat tilbage til nr. 6!!

Det burde komme ud til en videre kreds, hvor ringe en service Stofa giver sine kunder!

Igen, igen. Stofa overgår sig selv i ringe kundepleje!

Jeg bestilte den 27/11 en ændring i mit abonnement på Stofa TV (leveres vis Ribe Antenneforening). Øvelsen bestod i at fjerne "Familiepakken" og bruge deres nye pluk selv tilbud.

Kort tid derefter fik jeg en mail om, at jeg havde tegnet i bredbåndsabonnemnet! Ja, de er dygtige hos Stofa! Jeg fik endda et bredbåndmodem med posten. Jeg sendte det straks tilbage formedelst 8o kr.
Jeg gjorde naturligvis straks Stofa opmærksom på fejlen, men tilbagebetale de 80 kr. Det vill de ikke ihvertfald ikke i første omgang. Efter nogle knubbede ord, så kom akcepten på tilbagebetalinen. Den var godt nok lidt besynderlig (læg mærke til, hvordan man behandler det danske sprog hos Stofa):

Til Peter.

Tak for din henvendelse.
I dit tilfælde hvor vi har sendt et modem forkert ud. har lagt et fradrag ind på 80,-, det kommer på den regning der er til betaling d. 06-04-11.

Ha' en god dag.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon 88 30 30 30 hverdage mellem 8.00 og 19.00.
Ved svar retur, besvar venligst denne mail, så tidligere mailkorrespondance medfølger.

Venlig hilsen

Stefan M. O.