Stofa reviewed by

Dårlig service

Jeg er desværre kunde hos Stofa, da vores Tv-grundpakke bliver opkrævet via vores husleje. Da jeg er i besidelse af et lidt ældre tv, er jeg nødt til at have en Zaptorbox. Den første blev udskiftet, da den ikke ville opdatere softwaren. Skulle have en med harddisk, de sendte først en forkert box uden harddisk. Det fungerede udmærket ca. 14 dage. En søndag aften havde de slettet alle mine kanaler. Der måtte 4 opringninger til, for at det virkede igen. Ingen forklaring på hvordan det kunne ske. I sidste uge var den gal igen DR NU og TV2 OD virkede ikke. Igen opringning til Stofa. Fik oplyst at det var opsagt, men igen ville Stofa ikke oplyse, hvem der havde gjort dette. Jeg havde ikke opsagt noget. Jeg har nu skrevet til deres Reklamationsafdeling, og bedt om en redegørelse, men de nægter rigidt at svare. Det er i hvert fald det man kalder ualmindelig dårlig service. Sagen ryger nu i Teleankenævnet.

Jeg kan oplyse alle, der er utilfredse med Stofa. at man kan godt melde sig ud. Selvom du er medlem i en antenneforening, kan du godt slippe for Stofa. Jeg er helt ude af Stofa nu.
Charlotte Ziethen, Thomas Jensen, Hans Ege and Thomas Reinert found this review useful
    Stofa
    TrustScore 4.2 / 10
    3,414 Reviews

Reply from Stofa

Hej Birger

Jeg er ked af at du er blevet ramt af problemer af flere gange. Det er beklageligt.
    Jeg kan imidlertid se, at din sag er behandlet i reklamationsafdelingen.

Mvh Anna