Stofa reviewed by

Det er meget irriterende, at betale regninger, som man ikke kan følge med i.

Svarer det jeg betaler til det jeg har købt? hvornår falder betalingerne? Mon jeg betaler for meget? Sådan kan man blive ved. Det kan godt være, at det ved en meget ihærdig indsats er muligt at finde frem til svarene, men det skulle jo ikke være nødvendigt. Man har på fornemmelsen, at virksomheden med vilje har gjort hele betalingssituationen uoverskuelig for, at kunden ikke skal kunde følge med i, hvad han eller hun betaler. Det er meget utilfredsstillende!
Der alt for meget ustabilitet i det der kommer på skærmen. Det virker meget amatøragtigt med alle de uoverskuelige ændringer, der sker, samtidig med at flere funktioner ikke fungerer.
Der er desværre lang vej til, at man får et indtryk af professionalitet og kundevenlighed.
Dog skal dem man ringer til roses for venlighed og hjælpsomhed. Men hvis jeg kunne overse, at skifte, så gjorde jeg det.
    Stofa
    TrustScore 4.2 / 10
    3,417 Reviews

Reply from Stofa

Hej Frants.

Da jeg ikke kan se dit kundenummer er det svært at være helt konkret. Dog kan du som udgangspunkt slå dine fakturaer op inde under "MineSider". Såfremt du har brug for hjælp til at gennemskue en faktura er du altid velkommen til at kontakte vores Kundeservice. Dette gælder også spørgsmål til dit abonnement generelt, for som du selv nævner kan det indmellem være svært at følge med i alle de ændringer der løbende sker. Jeg er på trods af alt glad for at høre du bliver mødt med venlighed og hjælpsomhed i vores Kundeservice.

Venlig hilsen Nanna.