Stofa reviewed by

Borup, DK

Kun en OK oplevelse

Jeg har bestilt en 112/12 Mbit forbindelse, og Stofa leverer da hvad de lover - sådan da.

Dvs. at jeg får 112/12 via kabel, men deres trådløse routere er simpelthen for dårlige. Jeg opnår en hastighed på 85 Mbit hvis jeg sidder LIGE ved siden af routeren, men hvis jeg blot bevæger mig få meter væk (i samme lokale) forringes dette til 65 Mbit eller mindre.
Efter diagnosticeringen af det trådløse netværk kan jeg konstatere at routeren blot leverer et dårligt signal. Det betyder at jeg bliver nødt til at skaffe en ny router for at få en rigtig god "bred" oplevelse og det er ærgeligt. Min oplevelse med Stofas kundeservice har desværre også været lidt blandet - ikke noget forfærdeligt, men det er ikke helt godt nok. Derfor kun tre stjerner denne gang.
    Stofa
    TrustScore 4.2 / 10
    3,417 Reviews

Reply from Stofa

Hej Jakob

Tak for din tilbagemeldning.
    Det er desværre sådan at vi ikke kan garantere en hastighed på et trådløst netværk. Det kan være rigtig mange forstyrende elementer i hjemmet eller i det område du bor generelt, som gør at hverken Stofa eller du kan gøre ret meget ved det. Og derfor er det heller ikke et udbyder skift nødvendigvis ville hjælpe. Det sådan som forbindelsen nu er. Men du kan naturligvis godt prøve om du kan forstærke signalet ved hjælp af en router mere.
    Mvh Anna